Rinnat?

Vierailija

No en nyt osannut tätä luokitella...

Oon tällanen pieni ihminen 47kg 159.3cm 14v, olen kuin kukkakeppi mutten kumminkaan lauta.

Ongelmani ovat rintani, kun ne kasvavat niin hitaasti ja ne ovat kovin pienet, kokoa 75B.. Ne ovat minusta liian pienet, olisiko vinkkejä millä saisi rintojen kasvua nopeautettua?
Luin että jos syö paljon niin rinnat kasvavat nopeammin?? Totta/tarua??
En myöskään syö paljoa koska en tiedä toimiiko se niin en viitsi paljoa vaivautua, haluaisin niiden kasvavan hieman isommiksia.. Voisiko joku auttaa?

Sivut

Kommentit (76)

Vierailija

En halua masentaa sinua, mutta mun mittani ovat samat paitsi että olen sinua kaksi senttiä lyhyempi ja rintojeni koko on 75A. Söin itse hyvin paljon yläasteella ja lukiossa, en lihonut, mutta eivätpä nuo rinnatkaan kasvaneet. En ole ainakaan itse löytänyt toimivia keinoja tuohon, mutta joskus 17-vuotiaana yksinkertaisesti hyväksyin sen, että tälläinen olen, enkä muuksi muutu. En kasvanut nimittäin enää 13 ikävuoden jälkeen yhtään, olen yhä 8 vuotta myöhemmin samoissa mitoissa.

Jos syöt paljon, lihot ylipäänsä, ja rintoihin kertyy rasvaa tai jotain, eli sinänsä se toimii. Tosin kaikilla ei toimi niinkään. Siitä en sitten tiedä, että mitä tupakointi tekee jos polttaa nuorena, koska ainaki pojilla se aiheuttaa myöhäisempää murrosikää. Sekin täytyy sanoa, että tunnen naisia, joilla rinnat ovat kasvaneet vielä 20-vuotiaana. Odottele vaan ihan rauhassa, kyllä ne siis kasvavat jos ovat kasvaakseen, koska olet kuitenkin nyt vasta 14.

PS. ei ole olemassa liian pieniä rintoja, mutta on olemassa liian isoja, niihin vaikuttaa jo painovoimakin ja ne aiheuttavat todellista päänvaivaa urheileville:D

Vierailija

Mulla rinnat kasvoi, kun alotin ehkäsyrenkaan käytön. Toisaalta mun koko on nyt toi 75B kait, mikä ainakin mulla on aika iso:D Näytän joskus rintsikoilla siltä, kun mulla ois silikonit, vaikka ilman rintsikoita rinnat onkin aika pienet:D Mutta 14 vuotiaana rinnat ei ole vielä välttämättä täysin kehittyneet! Pitää vaan jaksaa odottaa.

Vierailija

rinnat kasvaa naisilla vielä johonki 30vuotiaaks asti... jos lihot nii yleensäkin rinnat kasvaa jos välttämättä niitä isommiks haluu... miksi haluut niistä isommat?

Vierailija

Ja eikös noihin rintojen kokoonkin jollain tavalla geenit vaikuta kasvaako ne isoiksi?

Mulla on äidin puolella kaikilla mun tädeillä (ja äitillä) isot rinnat ja itelläki aika isot (85D).. Joskus vaan toivoisin pienempiä mut oon hyväksyny että isot ne on. En kyllä muutenkaan oo mikään laiha, 158cm ja 64kg. Että ei mun vartaloon varmaan pienemmät ees sopis :D

Vierailija

noh, jos laihdutat, tai pihtaat syömisessä, se tottakai näkyy rinnoissasi ensimmäisenä. Eli alas nyt kipi kapin syömään normaaliin tapaan, ne kasvavat siitä hiljalleen. Hiljaa hyvä tulee. :)

Vierailija
tiitu86

Ja eikös noihin rintojen kokoonkin jollain tavalla geenit vaikuta kasvaako ne isoiksi?

Mulla on äidin puolella kaikilla mun tädeillä (ja äitillä) isot rinnat ja itelläki aika isot (85D).. Joskus vaan toivoisin pienempiä mut oon hyväksyny että isot ne on. En kyllä muutenkaan oo mikään laiha, 158cm ja 64kg. Että ei mun vartaloon varmaan pienemmät ees sopis :D

Kyllä vain, geenit jylläävät tässäkin asiassa. Tosin aina ei käy niin:D Äitini ja isäni suvun geenien mukaan mullakin pitäis tosiaan olla kuppikokona joku ihan muu kuin 75A. Jos Akashi kehtaat, niin voithan keskustella asiasta äitisi kanssa ja kysyä, kuinka nopeasti hänellä kasvoivat rinnat:) Pitää kuitenkin muistaa, että jokainen kehittyy yksilöllisesti, oli vanhemmat millaisia tahansa.

Vierailija

Mä olen samaa mieltä että geenit vaikuttavat asiaan. Mun äidillä on iso kokoiset rinnat varmaan C tai D-kokoa samoin ainoalla tädilläni ja molemmilla mummeillani (toisella on D-kokoa toista en muista kun hän ei elä enää). Näin olen huomannut, että itsellänikin ne ovat aika isot ja ne ovat kasvaneet tässä nyt kahen vuoden aikana. Täytän insikuussa 20 ja olen 162cm ja 74kg ja kuppikokoni jonka olen nyt juuri ottanut käyttöön on 85C.
Niin ja olen kuullut senkin että miehet pitävät enemmän pieni rintaisista naisissta kun ne mähtuvat käteen ja ne ovat paljon timmimmät kun isorintaiset jotka "lörpsyvät".

Vierailija
marska

Niin ja olen kuullut senkin että miehet pitävät enemmän pieni rintaisista naisissta kun ne mähtuvat käteen ja ne ovat paljon timmimmät kun isorintaiset jotka "lörpsyvät".

Ei kaikki miehet pienistä rinnoista tykkää.. Miehissäkin on eroja.
Omalle miehelle oon joskus valittanu/sanonu että mun rinnat on liian isot, mies kuittaa vaan asian että höpö höpö ne on just ihanat.. :)

Vierailija

Jos oot oin pieni ja laiha, niin ei mun mielestä 75B oo mikään kauheen pieni. Ja niinku muut on sanonu, niin oot vasta 14, mutta ittelläni ei ollu sillo vielä muuta ku ihan pienet tissit.
Nykyään oon jotain 163cm ja 53 kg ja rinnat on just joku 70B ja mulla ainaki rinnat on kasvanu viimesen reilun vuoden aikana vielä ihan kunnolla ja tuntuu kasvavan vieläkin. .

Et jos haluu isommiks, niin se on sit joko lihotus tai silikonit vanhempana.

Ja sit viel, et mun poikaystävä tuntuu ainakin tykkäävän mun rinnoista just semmosina kun ne on.

Vierailija

Paras vaan olla tyytyväinen sen kokoisiin rintoihin jotka omistaa, koska aina löytynee joku joka kadehtii juuri sen kokoisia. Mun mitat on samat kuin Akashilla, mutta kuppikoko on DD, mikä ei ole liikunnan kannalta kauhean kiva juttu :/ Toisinaan olen hirveän tyytyväinen rintoihini ja pidän siitä että ne ovat isot, välillä toivon että ne olisivat pienemmät ja mietin, että tarvitsenkohan jonain päivänä pienennysleikkauksen (jos painoni nousee, se näkyy ensimmäisenä rinnoisssa). Pelottaa myös että ne rupsahtavat vanhemmiten D: Olkaa pienirintaiset tyytyväisiä! :D (Ja kuten jo sanottua, 14-vuotiaana rinnat kasvavat yhä.)

Vierailija

Niinkuin tässä nyt on jo monet kerrat tullut ilmi, niin olet kovin nuori ja rinnat kasvavat vielä. :)
Kun olin 14v mulla tais olla 75B rinnat, mutta nyt kolmisen vuotta myöhemmin ollessani 17v rintani ovat 80D. Ja olen ollut suht samoissa mitoissa tuon koko kolmen vuoden ajan. Pituutta 165cm ja paino ollut 60-66kg hieman vaihtelevasti. Toivoisin, että omat rinnat vielä kasvaisivat, eikä se mahdottomuus olekkaan, koska olen itsekkin vielä nuori.

Vierailija

Itse olen sua kuutisen senttiä pidempi ja vähän painavampi, mutta mun kuppikoko on vain 75A. Nuorempana asia häiritsi itseäni aikas paljon, kun kaikilla muilla tytöillä näytti aina olevan isommat tissit kuin itsellä. Nykyään asia ei häiritse pätkääkään, asia on mulle ihan okei.
Itse asiassa olen tyytyväinen pieniin tisseihin, urheilu jne. helpompaa.
Itselläni ei ainakaan lihominen auttanut aikoinaan yhtään ja tuskin nykyäänkään. Geeneistä voi toki johtua koko, mutta itselläni ei vaikuta, koska äidilläni ja siskollani on kummallakin kokoa C..

Vierailija

Itse olisin tyytyväinen pieniin rintoihin! Olin pienempänä aika pullukka, enkä vieläkään ole päässyt "ihanne painoon" vaan olen hiukan ylipainoinen. Huomasin myös, että omat rintani alkoivat kasvaa muita aikaisemmin ja päättelin sen johtuvan ylipainostani. Olen kohta 14-vuotias ja 173cm pitkä painan n. 67kg kuppikoko on 85B/70C (onko liian isot?).
Itselläni on harmikseni myös geeneissä rintojen suuruus ja äitini kävi pienennys leikkauksessa selkäkipujen vuoksi. Harrastamme molemmat ratsastusta ja jos ei ole ehtinyt vaihtaa urheiluliivejä, ravaaminen sattuu rintojen hölskymisen vuoksi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat