jatkuva paha mieli

Vierailija

Mitä tehdä, kun on ollut paha mieli jo puolisen vuotta.
Koko ajan kaduttaa ja on paha mieli kaikesta mitä teen, sosiaaliset tilanteet pelottavat ja välitän ihmisten mielipiteistä liikaa.

Jos mokaan, en anna itselleni anteeksi.
Tuntuu ettei mitään enään jaksaisi tehdä, haluttaisi vain nukkua koko ajan. Iltaisin ei kuitenkaan saa unta koska kaikki asiat mietityttävät ja uni ei sitten tule.

Kyse ei kuitenkaan ole siitä ettenkö silti nauraisi, pitäisi hauskaa ja etteikö olisi silti välissä ihan iloinenkin olo.
Muttaku näitä ns."ahdistumisia" tulee nykyään koko ajan vain useammin. Välillä mielessä käy jopa kuolema, joka tuntuu paljon helpommalta vaihtoehdolta kuin tämä nykyinen olo tila!

En pysty puhumaan ongelmistani rehellisesti ystävilleni, vaan salaan aina jotain. Sillä pelkään että he kääntävät kertomani asiat vielä joskus minua vastaan, samalla kun he itsekin jättävät minut yksin. En kestä enään tätä pakottavaa tunnetta sisälläni :/

Tuli kyllä todella pitkä vuodatus, mutta mun oli pakko johonki purkaa.

Kommentit (3)

Vierailija

Kuulostaa siltä että sulla on hieman masennusta. Suosittelen että hakisit ammattiapua niin pääset puhumaan asioista ja toivottavasti pääset myös eroon ikävistä fiiliksistä.. Itse sain lääkäriltä lääkityksenkin jotta ahdistus/masennusoireet helpottaisivat ja pääsisin käsittelemään "asioitani".. Suosittelen avun hakemista vaikka se saattaisikin tuntua hölmöltä, sillä pitäähän sun päästä taas nauttimaan elämästäsi (: Luulen että myös luulosi ystävistäsi eivät pidä paikkaansa, kai hekin avautuvat sinulle joskus? Ja miten ihmeessä asiat voisi kääntää sinua vastaan, mieti onko ajatuksesi todella realistinen vai pelkkää kuvitelmaa?
Hae apua niin pian kuin mahdollista niin saat asioiden käsittelyn nopeammin alkuun ja toivottavasti pääset myös masennuksestasi eroon aikaisemmin (:
Mutta voimia sulle !

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat