hiustenpidennyksistä...

Vierailija

Onko kellään kokemuksia hiustenpidennyksistä? Millaisia ovat ja miten hiukset ovat "istuneet"?

Olen pitkään miettinyt hiustenpidennyksiä, mutten oikein tiedä näyttävätkö luonnollisilta, jos ne lisäis näihin mun puolipitkiin hiuksiin. Ja sinetti- vai teippipidennykset kummat olisi paremmat?

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

moi :) miul on itellää hiustenpidennykset semmoset klipsit mitkä ei kyl oo aitoo hiusta. on miun mielest aika helpot vaik ne pitää ain yöks ottaa pois ja aamul laittaa takasin, mut niis on se hyvä puoli et niit ei tarvi käyä joka kuukausi nostattaa kampaajal toisi ku teipit ja ne saa ain pois ja takas sillo ku haluu :) mut suosittelen ottaa aitoo hiusta koska se teko hius o aika ongelmalline et menee helposti takkuu ja niit ei voi kihartaa tai muutakaa .. :/

Vierailija

Itselläni oli sinettipidennykset(aitoa hiusta), tykkäsin niistä kovasti :P Ainot ongelma oli, että pidin niitä vähän turhan pitkään ja tahtoivat mennä pahasti takuille!
Niin ja toinen ongelma oli noiden pois ottaminen, sillä jouduin kauhuksi huomaamaan, että kun sinetit otti pois lähti myös paljon omia hiuksia. En kyllä sitten tiedä oliko mulla vaan huono kampaaja joka ne otti pois.
Ja tuo, että näyttävätkö ne aidoilta riippuu kovasti siitä, että onko kampaaja osannut laittaa ne hyvin, sillä omistani ei kukaan silloin huomannut, että olisivat olleet pidennykset :)!
Suosittelisin kysymään kampaajalta, että kumpia hän suosittelee sinettejä vai teippejä. Eiköhän ammattilainen tiedä :)

p.s ajon itse laittaa uudelleen sinetit kun taas hyvä aika siihen koittaa ;P

Vierailija

3kk ajan oon nyt elelly pitkähiuksisena ja kovasti olen tykännyt. Mulla on sinettipidennykset (aitoa hiusta) ja todella hyvänlaatuista on ollut. Itse suosin sinettipidennyksistä teipin sijaan. Teippi tuntuu näkyvän helposti ja sitä on "vaikea" pestä. Kysele ihmeessä mikä sopii sinulle ja muista kilpailuttaa kampaamoja.

Vierailija

Mulla on ollut 8kk teippipidennykset ja tykkään ihan hulluna :) Aitoa, hyvää hiusta eikä kukaan huomaa että on pidennykset.

Teippien laitto on hiukan haastavaa, mutta jos sen tekee oikein niin teipit ei näy päässä. Itsellä on takaraivossa hiuksissa pyörre, jonka takia täytyy olla huolellinen kun hiuksia laittaa ettei teippi vilku alta. Varsinkin kun hiukset on likaiset niin teipit alkaa näkymään helpommin, mutta yleensä kun harjaa vaan hyvin niin sillä selviää.

Pesu ei ole mitenkään vaikeaa, hiukan outoa aluksi ja pelkäsin etten saa päänahkaa pestyä kunnolla mutta kyllä se peseytyy.

Teipit on ainakin mulle paremmat koska tosiaan, oon näitä 8kk pitänyt ja edelleen hyvässä kunnossa. Noin 6-8 viikon välein käyn kampaajalla nostamassa teippejä ylös, eli ensin ne irroitetaan, pestään, laitetaan uudet teipit ja takaisin päähän. Sinetit tulee kalliimmaksi pitemmän päälle, ne kun täytyy uusia jos ne irrottaa. Teippihiuksia voi käyttää niin kauan kuin hius on hyvää, uudet teipit vaan niihin kiinni!

Ja suosittelen ostamaan laatua. Itse tein aluksi virheen että otin hiukan halvempaa hiusta ja se oli aina takussa. Kunnon hius on kuin omakin hius, paitsi että vähän parempi! ;) Mutta sen ei kuulu takkuuntua tai olla muutenkaan kärsinyt.

Vierailija

Mulla oli parin vuoden ajan sinetit sillain et aina kävin vaan nostattamassa ehkä puolen vuoden välein, mut se huono puoli niissäkin on että ku niitä tippuu ni oma tukka lähtee kans. Ja ku se tukka on aina päässä ja sitä pesee ja muotoilee niin paljon niin se ei pysy hyvänä kauaa vaikka aitoo hiusta oliski. Ja nimenomaan jos pidennystä haluaa, sen täytyy olla aitoo hiusta, synteettinen ei näytä aidolta ja ihan perseestä. Teippiäkin mulla oli joskus pieni pätkä kokeiltavana mut en tykänny, tuntu et päässä niin paljo jotain ylimäärästä. Ja maksaa ihan stnasti ku kovin pitkäks ei voi jättää roikkumaan niin täytyy aika tiuhaan käydä kampaajalla. Nyt sitten mulla ollu puolisen vuotta clip-on pidennykset, illalla ennen suihkuun menoa otan pois ja aamulla laitan takasin. Tällöin tuo hius ei kärsi milläänlailla. Pesu tietysti kylmällä vedellä ja sitäkään ei tarvi tehä ku kerran kuussa. Suosittelen! Tosi nopee laittaa kun sen on muutaman kerran tehny eikä näy tuolta oman tukan seasta minnekkään, tuli tuokin huomattua kerran kun kampaajalle menin tukkaa värjäyttään ja yks toinen asiakas istu vieres niin monttu auki katto ku otin nuita clipsuja pois :D

Vierailija

Mistä näitä klipsejä sitten voi ostaa/tilata ja paljonko maksavat? Pysyykö ne päivän ajan tiukasti kiinni? Joku tuttu vaan kerto että oli joutunut noloon tilanteeseen kun ihan yllättäen olikin vaan tukka tippunut päästä :D
Kuulostaa jotenkin helpommalta vaihtoehdolta, olen niin laiska etten jaksaisi teippien tms kanssa ravata ihan koko ajan kampaajalla.

Vierailija

Ite tilasin dreamhair.com:ista ja hyvää tavaraa on. Tyven tupeeraushan se olisi suositeltavaa jos oikein kova meno on mutta itse en kyllä normipäivänä tupeeraa tai tee mitään ja kyllä ovat pysyneet :) sit jos baanalle lähtee ja meno kovenee niin olen tupeerannut ni pysyvyys varmistettu :) Ekat clip-onit tilasin cybershopilta ja ne makso muistaakseni 77e, mutta aika huonolaatuset oli, tukkaa lähti niistä ihan helkatisti. Nyt sitten joku aika sitten tilasin tuolta dreamhairilta ja paljon paremmat ovat, maksoin näistä jotain 121e. Hyvin ku hoitaa ni säilyvät pari vuotta. Just puhuttiin kaverin kans silkkitipoista jotka tekee hyvää niin omalle tukalle kuin näille klipseillekkin, maksaa pullo 25e ja tekee näistä kuin uudet ja tottakai pidentää käyttöikää. Se siis silottaa ja antaa lisää kiiltoa joten kantsii ostaa myös sitä :)

Vierailija

Jos aikoo pidennykset laittaa niin ehdottomasti aitoa hiusta. Ne näyttävät aidoilta ja pysyvät hyvässä kunnossa. Hinta laatu suhteeseen kannattaa kiinnittää oikeasti todella paljon huomiota. Dreamhairin hiukset ovat kyllä todella surkeita. Koulussa luokkalaiset tilasivat kaikki halvalla dreamhairin hiuksia (aitoja muka oli) ja ekan pesun jälkeen näytti aivan hirveiltä. Ite tilaan hiukseni Hairiumista. Ne ovat todella hyviä hiuksia. Moneen moneen kertaan saa niitä käyttää jos niitä vaan hoitaa hyvin.

Ittellä on ollu vissii kolmesti teipit ja kerra sinetit. Molemmista tykkäsit kovastikkin, mutta sinetit oli mulla helpommat ko ne sai laitettua kivemmin kiinni esim ponnarille. Itte otin nuo sinetit pois päästä eikä omia hiuksia lähteny ko iha pari karvaa.. :D Normeilla tongeilla puristelin sinetit rikki ja ne lähtivät todella nätisti. Teipit oon pessyt ja repiny itteltä irti. Shamppoon, hoitoaineen ja jopa tehohoitoaineen kanssa oon liu'uttanu teipit irti. Ja repinyt ko ei kaikki lähtenyt iha nätisti. :D Mulla on iha omia keinoja ottaa noi pidennykset pois itteltäni.

Eihän sinetti- ja teippipidennykset ole ainoita vaihtoehtoja. On olemassa myös kuumaliimalla laitettavia, ne on melkein ko sinettejä ja si voi pidennykset tehdä myös ompelemalla ja mikro ringit on kans kiva vaihtoehto. Ompelu tekniikka on kiva ko päähän tehdään pieniä ranskanlettejä joihin sitten ommellaan hiusnauha kiinni. Ei tarvitse sitten taistella teippien tai sinettien kanssa :D Todella luonnollisen näköisiä lopputuloksia saa aikaan kohan vaa osaa noita pidennyksiä laittaa.

Ite olen laittanu usseemma kerra kavereille teippipidennyksiä ja sinettejä. Kaikki ovat pysyneet todella hyvin päässä, ei mitään ongelmia ole ollu laittamisessa tai ko on niitä otettu poijes. Hoidosta riippuen hiusten tyvi saattaa alkaa rastoittumaan jos ei harjaa hiuksia tyvestä lähtien. Kunnolla harjaa päivittäin hiukset ja käyttää hoitoainetta pidennysten pituudessa ja latvassa nii hianosti pärjää.

Suasittelen lämpimästi pidennysten ottamista. Kannattaa kysellä eri kampaajilta hintoja. Niissä on meinaan suuria eroja. Paljon halvemmalla pääsisi jos on joku kaveri joka osais laittaa. Onneks ittellä on kavereita jotka osaa laittaa niin säästää usseemma sata euroo siinäki :D

Vierailija

mulle laitettii just viime viikol sinettipidennykset ja nää on ihanat! Teipit on kampaajan helpoin ja nopein laittaa mut niil ei saa yhtä luonnollista. toisaalt teipit saa nostettuu sitte ku ne alkaa roikkuu. mut sineteis niit hiuksii on vähän vaikeempi käyttää uusiks :s Mul nää painaa vähän nukkues jostain kohist. kai laitettu vähän huonost. Muil mun kavereil ei oo painanu yhtää.

Vierailija

itsekin olen miettynyt pitkään hiustenpidennyksiä ja haaveilu jatkuu... Kuinka paljon sitä omaa tukkaa sitten lähtee niiden pidennysten mukana, osaisko kukaan sanoa? :/

Vierailija

Se varmaan on aika yksilöllistä, mutta kyllä sitä hiusta sieltä lähtee jo ihan sen takia että ei ole päässyt normaalisti tippumaan jos on esim. teipissä tai sinetissä kiinni. Jos päivässä voi lähteä normaalilla ihmisellä noin 100 hiusta ja pidennykset on ollut päässä 3 kuukautta niin kyllä sitä irtohiusta voi olla paljonkin, ja kyllähän ne tuntuvat yllättävän ohuilta ne omat hiukset kun on lisähiukset poissa :/

Vierailija

Hei Heips! Eli voisin kertoa mahdollisen syyn miksi sinetit tuntuvat painavan, vaikka tieto saattaa olla vähän myöhässä. Kampaaja on voinut laittaa sinetit niin hiusten tyveen, että niiden painaessa esim. tyynyä vasten ne tuntuu kiristävän, mutta tämä helpottaa n. viikossa, kun oma hius kerkeää kasvaa n. 2mm. Mielestäni on parempi, että jatkot ovat alussa melkein tyvessä (ei kuitenkaan päänahassa kiinni koko ajan nipistäen) kuin monen sentin päässä jolloin niitä joutuu nostattamaan aikaisemmin.

Muuten itse pidän paljon nopeampana ja parempana teippejä.(Itselläni on) Kampaajalla ei mene tunteja uudelleen laittaessa teippejä, joten siinä säästää rahaa sinetteihin verrattuna.

AITOA hiusta eli remihiusta kannatan ihan loppuun saakka. Se säilyvät monta käyttökertaa jos hoito ja aineet ovat oikeat. Muita ei edes kannata kokeilla, vaikka siinä säästäisikin. Loppujen lopuksi muut eivät edes näytä aidoilta menevät koko ajan takkuun ja tuntuvat oudoilta.

Klipsit ovat hyvä valinta bileiltaa tai juhlia ajatellen. Itse en jaksaisi joka aamu olla kiinnittämässä.

Sineteissä on kuitenkin se hyvä puoli, että ne eivät tunnu niin paljoa kuin teipit. Kaikki pidennykset(teippi,sinetti) kuitenkin näyttävät hyviltä ja aidoilta jos laittaja osaa hommansa!Kannattaa siis kertoa ennen laittoa jos tykkää pitää tukkaa kiinni silloin hius rajoihin laittoa osataan varoa ja voit huoletta pitää tukkaa kiinni laiton jälkeenkin.

Ringeihin en ole vielä ehtinyt kunnolla tutustua. Jos jollakin on omakohtaista kokemusta haluaisin kuulla!! Ja kokeiluakin olen ajatellut. Mietin että ne ehkä jopa säästävät muita pidennysmenetelmiä enemmän omaa hiusta koska niisä ei käytetä miinkäänlaisia sinettejä tai teippejä ja poisto tapahtuu ainoastaan avaamalla rinkula pihdeillä.

Vierailija

mulle laitetaan seuraavalla viikolla teippipidennykset, mutta haluaisin nyt vaan kysellä, että paljonkohan se suunnilleen maksaa se niiden nostattaminen ? :)

Vierailija

Se riippuu kuika paljon niitä laitetaan ja lisätäänkö niitä ensimmäisellä nosto kerralla ja kuinka kauan se kestää. Joissakin liikkeessä olen kuullut 15min liksan olevan n 16e.

Vierailija

Jos hiuslisäkkeitä mietit niin itse suosittelen ehdottomasti clip-on pidettyksiä. Ne tosiaan ovat todella helpot ja nopeat lyödä päähän ja ottaa pois. Parilla kaverilla ollut nuita liima ja teippi -pidennyksiä, mutta pari kuukautta pysynyt vaan päässä ja ne teipit vielä näkyivät välillä selvästi hiusten alta. Itsellä on nyt kolmannet clipsit menossa, ensimmäiset lisäkkeeni tilasin dreamhairilta, mielestäni ne oli ihan ok, mutta nämä viimeisimmät tilasin zazabella.fi:stä, ja olen tykännyt todella paljon!

Se, kauan hiukset pysyy hyvänä riippuu tietenkin ihan siitä miten niitä hoitaa, paljon käyttää, suoristaako hiuksia jne. Itsellä kestänyt hyvänä lisäkkeet sen reilu puolivuotta, tosin silloinen paska suoristusrautani pilasi edellisen tukkani. Biletys kyllä aina vähän rasittaa tukkaani sen oon huomannu :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat