PILLEREITÄ KÄYTTÄVÄT APUA JA ÄKKIÄ !!!

Seuraa 
Liittynyt27.10.2009

Mä alotin pillerit noin kuukausi sitte (yasminelle) Eka viikko meni ihan ook, mut toisen viikon alus mulla alko kuukautiset, tai ei ne kuukautiset oo mutta samankaltaset. No ne sit jatku ja jatku ja ne on mulla ollu nyt koko tän ajan. Neljän päivän päästä tulee eka 7 päivän tauko ja mietinkin nyt et tuleeko mulla silloin menkat, vai mitä kummaa tapahtuu? Ja onko kaikki tää jotenki epänormaalii koska kellään mun tutulla ei oo käyny näi? ÄÄh en oikeesti tiä mitä pitäis tehä, miten mä voin tehä mitään poikakaverini kans, jos mulla on aina menkat?

Kommentit (11)

Vierailija

yasminelle- pillereillä on valitettavasti tollanen vaikutus, että luultavasti koko ensimmäisen pillerikiekon aikana on "menkat". kyllä tilanne rauhottuu, kun aloitat toisen kiekon. :)

Vierailija

Jos alottaa uudet tai uudestaan pillerit tauon (tietysti yli 7 päivän) jälkeen ensimäisenä vuotopäivänä.. Ja kirjoituksesta päätellen et ole odottanut menkkojen alkuun vaan aloittanu heti kun olet pillerit käsiisi saanut..

Vierailija

Mulla kävi samalla tavalla kun aloitin uudet pillerit heti edellisten perään. Itsellä ainakin tuo vuoto loppui ihan normaalisti menkkojen jälkeen.

Vierailija

mullaki on noi yasminellet... ja valitettavasti joka toinen kuukausi tulee vuotoa sillon ku e pitäis... helvetin ärsyttävää mut ei voi mitäää...

Vierailija
Lara91

mullaki on noi yasminellet... ja valitettavasti joka toinen kuukausi tulee vuotoa sillon ku e pitäis... helvetin ärsyttävää mut ei voi mitäää...

Vaihda pillerimerkkiä! Ei tuollainen haitta ole mikään "ei voi mitään" -asia joka on vain kestettävä. Kyse on kuitenkin ehkäisypillereistä joten siihen on lukuisia vaihtoehtoja jo pelkästään niissä ye-pillereissä. Tuo merkki ei vain sovi juuri sinulle.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat