Mitä järkeä seurustelussa edes on

Vierailija

Siis, monesti olen yrittänyt tutustua miehiin, ja aina päädyn siihen lopputulokseen et miehet on yksinkertaisia.
No, se johtuu sitte siitä että monet miehet ajattelee halujaan. ja tuntuu vaan että oma kikkeli on pääasia

Ja kun tekstaan, ja kaverini tekstaavat miehille, niin saattaa tulla lyhyt vastaus jossei vastausta ollenkaan. tai sitten "ok" hei, eihän tässä ole järkeä, miehethän ovat ihan pölkkyjä.

tuntuu et miehet on koottu muutamasta osa alueesta, ja nainen hoitaa KAIKEN lopun, naiset ovat elämänpyörittäjiä.

Ja sitten jos naista on petetty, ja hyvä suhde ollut parhaillaan, no mitä uutta ne miehet oikeen yrittää etsiä.. sitten kun ne tutustuu uuteen naiseen ni arki on joka tapauksessa sitä samanlaista mitä sen vanhankin kanssa. Uusi viehättää mutta hei se arki on aina mitä on jos uutta seurustelukumppania haetaan.

Haen miehistä vain hmm.. seuraa ja hellyyttä, seksiä ja sitä että he auttaisivat arjessa koska yksin saattaa tulla työlästä.
siis jos onnistuvat ja osaisivat auttaa.

en halua enää seurustella:( eroaminen on kamalaa ja kun on sinkku ei tarvi murehtia, ja kärsiä niistä sydänsuruista. Joten mä ainakin aion tästä lähtien vain viihdyttää itseäni ja jos sattuu tulemaan viisas mies vastaan niin lupaan testata mutta kumminkin se on sitä samaa arkea aina vaan ja riitoja tulee, ainakin mun kanssa :D

Mikä tarkoitus tällä kaikella sitten oikein on

Kommentit (2)

Vierailija

Mulla on joskus samanlainen olo. Joskus tuntuu mukavammalta olla ilman (ainakaan kovin vakavaa) parisuhdetta. Sinkkuna sitä on enemmän tilaa ittelle ja saa tutustua itteensä ja siihen, mistä ite tykkää.

molemmissa on hyvät ja huonot puolensa. vakavassa suhteessa olevien seksielämä saattaa olla toimivampaa ku sinkkujen, kun tuttu turvallinen kumppani tietää mistä toinen tykkää.

Sinkut taas on vähän kahlittu käyttämään kömpelöitä kondomeja ja sinkku saa aina olla seksiasioissa vähän varovaisempi

Mun mielestä jokaisen pitäis ottaa selvää tykkää ja tehdä niin. Jotkut haluu seurustella, toiset sitte ei.

Vierailija

Mulla oli melkein tismalleen samanlainen olo, kun viimeeksi olin eronnut. Mitä järkeä on seurustella, jos mikään suhde ei toimi? Ja miehet tuntui niin älyttömän tyhmiltä olennoilta, ettei edes tehnyt mieli lähennellä ihastuksia:D. Kuvittelin, että pettäminen on jokin luonnonlaki: jokainen pettää jossain vaiheessa ja pidin sitä hyväksyttävänä. Pidin seurustelua kaoottisena, ei mihinkään johtavana, tuskaa tuottavana tilana, jonka vastakohta oli sinkkuus. Lisäksi pohdin, että mistä tietää että on löytänyt "sen oikean". Kun periaatteessa milloin vain voi tulla vastaan parempi mies, johon vanhan vaihtaa.

Mutta kaikki ei kuitenkaan ole noin kärjistettyä (onneksi). Miehiä on erilaisia: omaa kikkieliä ajattelevia molopäitä ja halujaan pidättelemään kykeneviä herrasmiehiä. On kainalopieruja päästeleviä, mitäänsaamattomia pellejä ja mielenkiintoisia ja fiksuja keskustelukumppaneita. Ja jos parisuhde toimii mutkattomasti, eikä ole mitään ongelmia, niin tuskin kumpikaan haluaa pettää.

Mutta ole ihmeessä sinkku niin kauan kuin siltä tuntuu. Uus suhde heti perään ei korjaa särkynyttä sydäntä, vaan saattaa pahentaa tuskaa. Sinkkuna voi rauhassa etsiä itseään ja tehdä mitä lystää. Niin kauan, kuin miehet tuntuu mahdottomilta, ei kannatakkaan etsiä itselleen kumppania. Ehkä joskus vielä muutat mielesi jonkun fiksun yksilön takia (niin kuin minä tein).

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat