Nutrilett!

Vierailija

Eli onko joku koittanu niitä nutriletin laihdutus paketteja? Tekis mieli kokeilla mutta en turhaan viittis ostaa sitä 5 päivän pakettia jos ei tehookaan. ja lisäks se että jaksaako niillä annoksilla oikeesti koko päivän kun on töissäkin ettei sitten oo ihan voimaton olo?

Kommentit (3)

Vierailija

jos niissä pirtelöissä on paljon proteiinia jne. nii luulis ettei kauheesti heikota.. ite vedelly herbalifen proteiini/jotain ravintopirtelöitä joitten avulla pitäs laihtuu, niin hyvin kyllä oon jaksanu.

Vierailija

Enpä ole kokeillut niitä starttipaketteja. Enkä suosittele, ellet ole hyvin ylipainoinen ja huonot ruokatapasi ovat pinttyneet. Ne pussiruuat ei sisällä kaikkia elimistön tarvitsemia aineita ja niissä on keinotekoisia makeutusiaineita (jotka eivät ole hyvästä).

Olen tosin joskus vedellyt niitä laihdutuspatukoita treenin jälkeen (Nutrilett ateriankorvikepatukka, tai vastaava). Maksaa paljon, eikä poista nälän tunnetta (eikä ole paras mahdollinen ravintosisällön kannalta).

Suosittelen ennemmin ruokavalion muuttamiat piikkuhiljaa ja liikunnan aloittamista.

Vierailija

"Ne pussiruuat ei sisällä kaikkia elimistön tarvitsemia aineita ja niissä on keinotekoisia makeutusiaineita"

Ei pidä paikkaansa: Pussin SISÄLTÄVÄT kaikki tarvittavat aineet, vitamiinit ja hivenaineet, mineraalit ja kuidut. Suolaiset keitot eivät sisällä makeutusaineita, pirtelöt kylläkin (ja hyvä niin, ennemmin kuin sokeri).

Itse laihdutan tälläkin hetkellä (TULOKSELLISESTI) Nutrilettillä.. Pidän edistyksestäni blogia osoitteessa http://anni19.blogspot.com/
tervetuloa kurkkimaan! ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat