Hääpäivälahja

Vierailija

(VOI EI!!! Hups... otsikon piti kyllä olla HääPÄIVÄlahja!) @_o

Niin tuota noin... Kyseessä oisi miun appivanhempien 30v-hääpäivä (ja kyllä,olen oikein lämpimissä väleissä heidän kanssaan! :D ) Ja oonkin alkanu miettimään,että mitä voisi antaa lahjaksi. Haluan todellakin muistaa heitä, sillä he ovat todella mukavia ja olen majaillut heillä niiin paljon...
Ainut idea tähän mennessä on ollut jokin mukava pussilakanasetti... Siis ei ihan mikä vaan, katselin Finlaysonilta ja Marimekolta joitain ja ajattelin myös että olisi kiva jo aihe sopisi jotenkin tilanteeseen :>
Mitään turhaa krääsää he eivät kyllä tartte,koska ovat muutenkin niin siistejä ihmisiä. Korkeintaan joku hieno koriste tai astia tms...
Mitä työ muut ootte antanu hääpäivälahjaksi, jos ootte antanu?

Kommentit (3)

Bambiino
Seuraa 
Liittynyt16.11.2009

Joo,mitä hittoa... En päässy kirjautuu enää sisää tol nimimerkillä,eikä lähettäny uutta salasanaakaa s-postii !!? :/
Oli siis pakko tehä uus, eli oon siis sama Regsu...

Ja kiitti Werty ! :D Mie en tajuu, etin ja etin,mut en löytäny mist ois voinu OTSIKKOA muokata !? Ja käytin ekaa kertaa tätä sivuu tän uudistumisen jälkeen...

Ja nii,lahjakortti ois varavaihtoehto, sillä vaik se on loistava idea kyllä, mutta ne on sellasia kulttuuri-ihmisiä,että ne käy kaiken aikaa teatterissa sun muualla joka tapauksessa,joten sit se ei ois tavallaa mitää nii erityistä.. :/
Jollekin muulle tuo ois kyllä loistolahja!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat