Unia toisista miehistä?

Vierailija

Suhteessa olevat, näettekö unia toisista miehistä?

Itse olen tässä viimeaikoina nähnyt välillä paljonkin unia joissa olen enemmän tai vähemmän romanttisissa tunnelmissa muiden miesten kanssa. Yhdellä viikolla näin joka yö tälläisiä unia. Mies taisi vaihtua joka yö ja nämä miehet olivat tuttuja, kavereita yms. Joskus ne olivat seksiunia, joskus pelkkää pussailua tms.
Onko tämä normaalia?

Kommentit (8)

Vierailija

Vaikka en seurustele enää mutta kokemusta on tästäkin asiasta silloin kun seurustelin.

Minä nimittäin näin seksi unia toisista miehistä silloin kun seurustelin. Tämä mies oli minun yksi tuttuni. Mutta en ikinä kertonut poikaystävälleni että näin seksiunia toisesta miehestä.

Olen lukenut jostain että se on meillä naisilla ihan normaalia että näemme unia toisista miehistä silloin kun seurustelemme. Se kuuluu kuulemma meidän fantasioihin.

Vierailija

Ite oon valitettavasti nähny noita unia kanssa. Eiköhän se ole yhtä normaalia kuin minkä tahansa muunkin unen näkeminen. Näen muutenkin niin outoja unia että en jaksa enää ihmetellä mitään. Eipä sille mitään voi, mutta mua ihmetyttää kyllä nähdä unta jossa oon sängyssä kamalan eksän kanssa:D Tai suutelen ystävää josta en ole ikinä kiinnostunut sillä tavalla.

Sen olen kyllä huomannut, että jos ennen nukkumaanmenoa ajattelee just että "kunpa en näkisi taas sellasia unia", niin aika monesti sitten näkeekin.

Se pitää vielä sanoa, että en nykyään näe enää juuri koskaan eroottisia unia omasta poikaystävästäni, kun taas alkuaikoina näin useinkin. Tämä on mun mielestä pelottavaa.

Vierailija

Mulla on valitettavasti sama ongelma. Tosin näen tosi tosi harvoin eroottista unta jostain toisesta miehestä, mutta silloin tällöin näen unta, missä seurustelen ihan eri miehen kanssa kuin omani. Eikä mies välttämättä ole entuudestaan edes tuttu.
Aluksi tämä häiritsi minuakin ja mietin, että olenko kyllästynyt nykyiseeni, mutta unien jatkuessa olen pohtinut, että se tosiaan on unta siinä missä muutkin oudot uneni, enkä enää stressaa.
Se vähän harmittaa, että näen aika harvoin unta omasta miehestäni, mutta luulen sen johtuvan siitä, että näen häntä muuten niin paljon <3

Vierailija

Näen välillä unia muista miehistä ja olen aina nähnyt. En pidä tätä merkkinä omaan mieheen kyllästymisenä. En usko unien merkitsevän mitään, vaan että ne pikemminkin ovat epäloogisia ja sattumanvaraisiakin. Nautin seksiunista yhtä paljon, vaikka niissä panisinkin viarasta miestä. Mulle unet on kuin fantasioita, toiset miehet ovat sallittuja. En todellisuudessa kuitenkaan ikimaailmassa vaihtais omaani pois.

Vierailija

itse en nää asiaa ongelmana, sillä oon itse aina nähnyt muista miehistä unia ja herään sitten aamulla niille naureskellen, et "mistäköhän tuokin uni oikein tuli" jne. Mutta miehelleni en ole unista kertonut, sillä en jaksaisi sellaista kauheaa riitaa, kun hän kuitenki luulis, että himoitsen muita miehiä tai olisin kyllästymässä häneen. Näin kun ei ole, niin en halua hänen saavan sellaista käsitystä mistään. Varmasti oma miehenikin näkee saman laisia unia muista naisista.. Eihän unille voi oikeastaan mitään :)

Vierailija

Minäkin usein näen mitä oudompia unia ja välillä tulee tosiaan nuita seksiunia toisistakin miehistä... Varmaan voi johtua siitä kun olin kiihottunut omista rinnoista illalla. Minä näen miehestäni enemmän unia kuin muista miehistä. Minun mielestäni unet eivät kerro ollenkaan totuudenmukaisia tarinoita. Unissa oma itsekin voi muuttua joksikin toiseksi. Luulempa että miehillä on kans paljon unissa erilaisia naisia, mutta todellisuus on toinen.

Vierailija

Se on ihan normaalia, että suhteessa tulevat muut miehet mieleen... myös toisin päin, miehet näkevät unia muista naisista :D 

Vierailija

Itsehän oon nähnyt unta, että siskoni onkin mies ja panen hänen kanssaan... Välillä näen unia, joissa en edes ole "minä" vaan saatan olla joku ihan random ihminen, jota en tosielämässä edes ole koskaan nähnyt. 

Selvittelin joskus kanssa näitä unien merkityksiä ja aika monessa paikkaa sanottiin, että jos unissa harrastaa seksiä jonkun ihmisen kanssa, johon ei tosielämässä tunne vetoa, olisi kyseessä jonkinlainen ihailu tai alitajuinen tarve saavuttaa itselleen piirteitä, joita seksikumppanista löytyy. Eli jos koet itse, että vetäydyt monesti tilanteissa, joissa haluaisit sanoa mielipiteesi muttet viitsi, niin saatat nähdä unta, että harrastat seksiä vaikka samaa sukupuoltakin olevan tuttusi kanssa, jos tämä henkilö on tosielämässä hyvin suorasanainen ja rohkeasti sanomassa mielipiteeensä hänelle tärkeisiin asioihin. Tai toinen tulkinta oli, että sinulla on ikävä ihmistä, ja koet, että olisi tarve pitää häneen enemmän yhteyttä tai muuten keksiä ajanvietettä, joka toisi teitä lähemmäs toisianne. 

Ainakin itse löysin siskon kanssa paneskeluun syyn tuosta jälkimmäisestä :D 

Mut toki seksiunia näkee myös henkilöistä, joita voi pitää viehättävinä tms.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat