poikaystävä onkin huono sängyssä

Vierailija

Mitä asialle voisi tehdä..? Seurustelen hieman nuoremman jätkän kanssa ja tuntuu oudolta että kerrankin minulla on enemmän kokemusta seksistä. Muuten meillä menee tosi hyvin. En ole ottanut asiaa millään tavalla esille :D

Kommentit (5)

Vierailija

Tämähän asia ratkeaa sillä että sinä kokeneempana osapuolena opetat poikakaveriasi ;D

Jos pojalla ei ole paljon kokemusta niin ei voi olettaakaan että hän olisi mikään mestari, mutta omasta kokemuksesta voin sanoa ettei se mitään haittaa! Kun aloin seurustella oman poikakaverini kanssa, minä myös olin se paljon kokeneempi osapuoli. En ottanut asiaa mitenkään esille tyyliin "Voi että kun oot noin huono" vaan kun yhteisiä sänkykokemuksia kertyi, niin molemmat oppi sen, mistä toinen tykkää.

Uskon, että asia varmasti korjaantuu teilläkin nopeasti; kannattaa esimerkiksi ohjata pojan käsiä ja muita ruumiinosia ja kertoa että "tee tällä tavalla, tämä tuntuu musta hyvältä" ja muutenkin puhua siitä, mistä kumpainenkin tykkää/ei tykkää. Harjoittelu tekee mestarin :)

Sehän voi olla hyvinkin positiivinen asia, että saa alusta asti opettaa uudelle miehekkeelle, miten kannattaa toimia. Näin hän oppii tyydyttämään juuri sinut :D
Ja ps. miehet tykkää naisista, jotka ottaa ohjat omiin käsiin (y)

Vierailija

Kukaan ei ole seppä syntyessään ;) Kuten Ayla sanoi, onneksi voit "opettaa" häntä kertomalla mistä pidät, jolloin se ei ole alentuvaa tai loukkaavaa. Itse olen tätä ns. "ongelmaa" (huom. lainausmerkit) vältellyt menemällä sänkyyn ennen puhettakaan seurustelusta xD

Vierailija

Myös mun poikakaveri oli täysin kokematon, hän ei ollut edes suudellut ketään. Meillä oli taktiikkana kokeilla rohkeasti kaikkea hauskaa ja erilaista jo heti alkuun. Sillä lailla löytää mieluisat asiat ja huomaa mitkä ovat vähemmän mieluisia. Luultavasti poikakaverisi ei tiedä vielä edes, että mikä on se hänen lempijuttunsa sängyssä. Vasta kun oppii tuntemaan itsensä sängyssä, voi todella olla todella läsnä sängyssä:)

Kannattaa oikeasti sanoa miehelle mikä tuntuu hyvälle ja mikä ei. Minä luulin alkuun, että hänellä on jotain telepaattisia kykyjä ja hän tajuaa sen ilman että sanon sitä... :D

Vierailija

Kun me tavattiin poikakaverini kanssa, oli poikakaverillani enemmän kokemusta kuin itelläni, vaikka ei siltä oikein vaikuttanut.. ajan kanssa on saatu hommat sujumaan, molemmat on oppinut mistä toinen tykkää ja ollaan opetettu toisiamme. Rohkeesti vain! :)

Vierailija

Vaikka mies oliskin kokenut, niin se yhteinen sävel ei välttämättä heti löydy. Eri naiset tykkää sängyssä eri jutuista ja uuden naisen mieltymysten oppimiseen/omaksumiseen menee hetki aikaa.

Mulla jokaikinen ekakerta uuden kumppanin kanssa on ollut "huono". Onneks seksi on joka kerta ajan kuluessa parantunut ja tullut nautinnollisemmaksi. Kumpikin osapuoli on oppinut paremmin mistä toinen tykkää ja on tullut tunteita peliin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat