Korvat ;)

Vierailija

Juu tää voi kuulostaa TOSI TOSI oudolta, mut oon hulluna korviin. Tarkemmin sanottuna mul on korvafetissi. En pysty olemaan irti poikaystäväni korvista ja lisäksi hänellä on ihana korvakorukin, ai että ;) Saan hirveet kiksit siitä jos joku nuolee, näykkii tai puree hellästi mun korvaa. JOkin aika sitten huomattiin että saan jopa ORGASMIN siitä. Ensin olin silleen että mitähähmitänytapahtu. Sit kokeiltiin myöhemmin uudestaan ja sain tuplaorkut o__O

Öö. Onko mahdollista oikeasti saada orgasmi tuolla tavoin ja oonko ihan outo ja kummallinen?? :D

Kommentit (5)

Vierailija

En tosiaankaan ymmärrä mitä seksikästä korvan näykkimisessä ja nuolemisessa on. Mutta kun tein sitä exälleni, niin se kiihotti häntä. Muna nous pystyyn hyvin nopeesti.

Vierailija

Ei tuossa mitään outoa ole, ole onnellinen että sulla on mahdollisuus tuollaiseen orgasmiin :) Korvahan on yksi ihan tunnetuista monista erogeenisista alueista, jossa on paljon sensorisia hermopäätteitä. Sen koskettelu erittää oksitosiinia, joka supistaa emätintä (sama hormoni, joka aiheuttaa kohdun supistelun synnytyksen yhteydessä). Ja koska sä voit saada orgasmin korvan hyväilystä, se tarkoittaa vaan sitä että sulla se aiheuttaa erityisen voimakkaan oksitosiinin erityksen joka johtaa orgasmiin. Tunnekeskus tietysti avittaa siinä.

Vierailija

Kuten jo tässä onkin muutkin todenneet, niin ei tasan ole outoa. Omalle kohdalle on sattunut mies, joka lämpenee kyllä todella voimakkaasti korvien näykkimisestä yms. Että eipä ihmeellistä :)

Vierailija

itekkin tykkään näykkiä ja nuolla poikaystävän korvanlehtiä:D ...se vaan ei siitä niinkään innostu ja välillä valittaa että onks sun ihan pakko:D

Vierailija

Ihan normaaliahan tuo on :) Itse huomasin ihan vahingossa entisen kumppanini kanssa, että hän piti kovasti kun korvaa näykki ja nykyisen poikakaverini kanssa halusin myös kokeilla ja hän saa siitä vielä isommat kiksit :D Ihana tunne ku loppujen lopuksi niinkin pienellä teolla saa toisen sekasi :p Sama on toisinkin päin eli tykkään itekki kun mun korvaa näykkii tai puree. Myös kaulan takaosasta tulee ihanat kylmät väreet.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat