tietokoneen vaikutuksesta suhteessa...

Vierailija

Häiritseekö tietokone teidän suhdettanne??

Itse olen lopen kyllästynyt miesystäväni koneen ääressä istumiseen.. Heti töistä suoraan koneelle,viikonloppuisin tuntikausia. Eikä hän huomioi minua ollenkaan. Asuimme yhdessä 10kk ja enkä enää kestänyt. Masennuin pahasti ja oli vain pakko päästä pois(tällähetkellä olemme kaukosuhteessa,poikaystäväni asuu italiassa).

Tahtoisin kuulla onko muilla samanlaisia kokemuksia/tuntemuksia omassa suhteessaan? Ja kuinka ratkaista asia...jos mahdollista..itse olen tainnut jo luovuttaa, tuntuu ettei poikaystäväni edes huomaa kuinka tämä häiritsee minua... vaikka olen kuinka yrittänyt puhua asiasta.

Kommentit (3)

Vierailija

Minunkin miesystäväni viihtyy koneella pitkiäkin aikoja ja yksin ollessa hän on varmaan kokoajan koneella. Kun me olemme yhdessä hän onneksi huomio myös minua ja yrittää rajoittaa koneen käyttöä. Jos minusta tuntuu että kone saa liikaa huomiota, rupean ylireagoimaan eli hieman liioittelen turhautumistani. Teen sen kuitenkin leikkisästi ja mieheke tietää, että en ole täysin tosissani, mutta tajuaa kuitenkin vihjeen ja jättää koneen rauhaan.

Sinun kannattaa huomauttaa miehelle aina kun sinusta tuntuu, että kone syrjäyttää sinut. Silloin mies tietää, kuinka "vakava" ongelma oikeasti on. Muista kuitenkin, että myös miehellä pitää olla omia harrastuksia eikä tyttöystävällä ole mielestäni oikeutta rajoittaa toisen harrastuksia (liikaa). Ongelma tietysti on, että mikä on kenenkin mielstä liikaa...

Toivottavasti saatte ongelman ratkaistua ja suhteen kukoistamaan!

Vierailija

Minullakin oli samanlainen ongelma mieheni kanssa. Aina kun menin hänen luokseen niin hän istui aina koneella eikä välttämättä huomannut minua lainkaan minä kun vietin aikaa siellä koko päivän. Pari kertaa nukahdinken sohvalle kun hän vaan istui koneella. Parikertaa hän saattoi huomata mut ja halas tai pussas.

Sitten kun kaverini hänelle sanoi siitä ku olin niin masentunut nii hän lopetti koneella istumisen kun tulin, mutta ei sitä kauan ketänyt kunnes hän taas istui kokoajan koneella.

Sitten kun me erosimme niin hän vaan sanoi että olen niin pikkutarkka jostain. Kai se tarkoitti sitä kun hän istui koneella ja minä en pitänyt siitä. Silloinkin kun päätimme pitää taukoa (jota hän piti erona ja kertoi kavereillensakin että olimme eronneet ja mulle ei ollut sanonut mitään vaan sain kuulla siitä muilta että olemme eronneet) niin hän istui koneella.

Tämä mies ei ole tänäkään päivänä sanonut mulle sitä että olemmeko eronnet vai emme ja siitä on kulunut jo seitsemän kuukautta ja olen jo pettänytkin häntä sitten. =D

Vierailija

Pitää vaan ottaa rohkeasti härkää sarvista, mitkään pienet vihjailut ja herkistelyt ei auta...

Itse olen melko pitkään omasta mielestäni hyväksynyt melko laajamittaisenkin tietokoneen käytön suhteissani, jopa kaukosuhteissa. Erään entisen kanssa kaukosuhteessa kiehahti yli, kun poika ilmoitti kirkkain silmin, että tästä lähtien minun olisi tultava viikonloppuisin myöhemmin illalla ja lähden aikaisemmin kotiin, jotta hän pääsisi pelaamaan. Useamman tunnin pelaaminen joka päivä vaikka koko viikonloppuna olisi vielä ollut nieltävissä, mutta ajatus, että tietokone olisi määrännyt milloin on hyvä aika ollenkaan nähdä sai minut räjähtämään. ilmoitin että tulen vaan jos mies ei pelaa ja samalla tein selväksi etten jatka suhdetta jossa nähdään vain kerran pari kuukaudessa. ( miehelle olisi varmaan riittänyt oikein mainiosti muuatama tapaaminen kuussa jos olisi saanut viettää aikaa rakkaan pelinsä parissa). Julmaa, mutta tehokasta! Sain tahtoni läpi :)

tietenkään ei ole hyvä jos kokonaan kieltää poika paran rakkaan harrastuksen. Molempien osapuolien on kuitenkin kyettävä tekemään uhrauksia toimivassa suhteessa, ei pelkästään toisen....

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat