Kysymys vain

Vierailija

Pitäsikö suuseksissä mennä niin pitkälle että mies laukeaa ja jos pitää, niin miten pitäisi reagoida siihen että hänen spermat tulevat suuhuni mitä siinä tilanteessa pitäisi tehdä?

Kommentit (6)

Vierailija

Kuulostaa ehkä hieman provolta mutta vastaan kuitenkin...

MITÄÄN ei PIDÄ tai täydy tehdä seksissä. Suuseksin jälkeen voi harrastaa tavallista seksiä tai sitten homman voi hoitaa loppuun käsin (mies tai sinä). Jos sulle on okei että mies laukeaa suuhun muttet tahdo nielaista, voit sylkeä vaikka talouspaperin päälle. Minua täytyisi suostutella melkolailla että suostuisin siihenkään, mutta eipä ole mies pyydellytkään sen jälkeen kun yökkäsin kaiken hänen lakanoilleen :D

Vierailija

riippuu ihan siitä mistä tykkäät ja mitä haluat ja olet valmis tekemään.. toiset nielee, eikä sekään mahdotonta ole, toiset ei.. mut vinkkinä: kädet ja suu samaan aikaan

Vierailija

Aikaisemmin sanottiinkin jo että mitään ei pidä tehdä, jos ei itse halua. Jos haluat, että mies laukeaa suuhusi niin sitten jatkat niin pitkään. Ja mitä tulee tuohon spermojen valumiseen, niin itse pidän helpompana niellä kuin lähteä sylkemään niitä mihinkään. Jos nielee heti, niin makua ei kerkeä tuntemaan, mutta jos jää pyörittelemään niitä suussa, jos maku ei aina ole mitä erinomaisin, niin kerkeää maistumaan pahalta.

Mutta: Ei kai tämä ollut provo?

Vierailija

Mä yleensä imen niin kauan että mies on lähellä tulemista ja kysyn sitten, haluaako tulla suuhun. Joskus haluaa, joskus ei. Mutta hox hox, kaikki miehet ei tosiaan edes halua tulla suuhun.
Mun miehen mielestä se on aina ollut naista alentavaa ja koki aluksi huomattavia häpeän tunteita tullessaan mun suuhun. Mutta olen saanut miehen rentoutumaan ja huomaamaan, että nainenkin voi pitää suuhun laukeamisesta. Ja niin myös nuo häpeän tunteet on hävinneet.
Vinkkinä vois sanoa, että kunnon imulla spermat valuu suoraan nieluun, ei tarvi sen kummemmin alkaa maistelemaan. Se kun ei ole vesiliukoista, niin jää vaan ikävästi hampaisiin. Sit kannattaa ottaa huomioon, että jos edellisestä laukeamisesta on aikaa, niin tavaraa tuppaa tulemaan silloin enemmän ja se on paksumpaa, sitkeämpää ja voimakkaamman makuista. Mä itse mielummin otan ne seuraavat satsit vasta, koska vaikka tykkäänkin suikkarista ja sperman nielemisestä, niin ei määräänsä enempää kuitenkaan :D Kun tekee sen kerran, niin kannattaa sen jälkeen kysellä mieheltä millaista oli. Mistä tykkäsi ja mikä ei tuntunutkaan niin hyvältä. Oikeastaan jos haluaa todella oppia hyväksi suihinottajaksi, niin on välttämätöntä kysyä miehen omista mieltymyksistä. Toisilla on esim. pippeli niin herkkänä heti laukeamisen jälkeen, ettei sitä kärsi enää imeä saatikka koskea, toiset taas kestää kovempaa otetta.

Vierailija

no kannattaa muistaa, ettei mitään TÄYDY tehdä

mun mielestä suuseksi on osa esileikkiä, eikä sen aikana kuulu laueta. aina joskus sitä innostuu koti-iltana pienenä hellyydenosoituksena ottamaa suihin vaikka kesken leffan ihan loppuun asti, mut se on mukavampaa sillon ku ite ei jostain syystä haluu harrastaa seksiä.

ja mitä tohon suuhun laukeemiseen ja nilemiseen tulee, miehet yleensä tykkää ku tyttö ottaa suuhun ja nielee, mut ei siitä tuu mitää jos se tuntuu tytöstä pahalta. hyvä idea on pitää talouspaperia sängyn (tms seksinharrastuspaikan?) lähellä, voi sylkäistä talouspaperille tai antaa miehen laueta vaikka tisseille, ja siitä sitten pyyhkiä paperilla

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat