Seurustelemaan(ko?)

Vierailija

Eli itsellä tosiaan tälläinen ongelma tällä kertaa... Oon tapaillut erään miekkosen kanssa tässä pari kuukautta, mutta en osaa vain lukea häntä tarpeeksi hyvin, että tietäisin haluaisiko hän jotain enemmän vai ei :S Ennen kuin alettiin tapailemaan, hän valitti kyllä, että kaikki haluaa heti seurustella, mutta mutta... Hän laittaa melkeinpä päivittäin viestiä, kehuu, ja kertoo että on ikävä ja että tykkää musta ja näin. Ja aina kun nähdään, niin tosiaan tykkää olla tosi paljon lähekkäin ja kertoo kans kivoja asioita, niin kuin tekstaillessakin.

Ite kuitenkin oon melko ujo näissä asioissa enkä haluaisi suoraan kysyä, että missä mennään vaikka kyllä helpottais tosi paljon asioita :D ja pelkään myös, että jos yhtä äkkiä täräytän tälläisen kysymyksen, menee koko homma pilalle, enkä sitä tosiaan halua! Mitäköhän mieltä te ootte tästä ja mitä mun pitäisi tehdä? Ite en tosiaankaan tiedä, eikä kavereilla ole sen parempia ehdotuksia :D Kuitenki haluan pitää tän homman kasassa, vaikka ei tästä mitään suurempaa tulisikaan. :P

Kommentit (5)

Vierailija

Seuraa miten mies esittelee sua kavereilleen ja tutuilleen. Tyttöystävänä vai jonain muuna. Voit myös katsoa miten mies reagoi, kun suunnittelet esim. parin kuukauden päähän jotain yhteistä kivaa teille.

Itselläni on samantapainen tilanne päällä:S.

Vierailija

Niin no, enemmän vain nähdään kahestaan, joten esittelystä ei ole oikein hyötyä. :D Ollaan molemmat välillä suunniteltu kaikenlaista tulevaisuuteen, esim. laivamatkojan sun muuta, mutta nekin vähän niinkuin puoliksi vitsillä. :P

On muute melko turhauttava tilanne! :D

Vierailija

Jos tuo tilanne alkaa ahdistaa liikaa, niin kyllä ehdottomasti kannattaa jotenkin asiasta mieheltä kysäistä. Pääseepähän sitten murehtimasta turhia :)

Vierailija

Yksi vaihto ehto olisi että puhut hänestä niin kuin ystävästä eli moikkaat häntä näin, että hei ystävä tai esittelet hänet ystävänäsi.

Voit myös sanoa hänelle jotenkin hienosti kysyen että emmekös olekin hyviä ystäviä vai mitä olemme?

Tässä olisi mun neuvot toivottavasti niistä on apua! =)

Vierailija

Ettekö koskaan käy kaveriporukoilla bilettämässä tai kaveripariskuntien kanssa syömässä/leffassa? Mulla on siitä hyvä tilanne, että kaikki mun ja miehen kaveri tietää että ollaan pari. Ei vaan puhuta tästä seurusteluna (vaikka muut puhuu).

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat