Miehet, jotka ei keksi hyvää sanottavaa

Vierailija

Olen huomannut sellaisen ilmiön, että miehet haukkuu välillä toisia miehiä ja jotkut jopa naisia, jos ne ovat hyvännäköisiä. Ihan ohimennen mies saattaa manita hyvännököisellä miesnäyttelijällä olevan vatsamakkaroita, vaikka ne oliskin tietystä näkökulmasta "rypyssä" olevat vatsalihakset. Tai sitten, jos mies ei keksi mitään muuta moitittavaa lajitoveristaan, niin kertoo tämän olevan köyhä/huonopalkkainen/paskassa duunissa. Onko kyse kenties huonsta itsetunnosta? Yrittääkö mies tällä nostattaa statustaan ihailemansa naisen silmissä? Pitääkö tätä vain myötäillä, väittää vastaan vai vain hymähdellä? Itse hymähtelen ja olen hiljaa, kun omani tähän sortuu. Vai pelkääkö mies, että nainen saattaa jättää hänet, kun parempi ehdokas astuu ovesta sisään?

Entä silloin kun mies haukkuu kanista naista jostain? Keksii väkisin hänessä jotain haukuttavaa? Esim. "onpa liian paljastava toppi" (samaan aikaan nauttii, kun tyttöystävä pukeutuu samanlaiseen), "onpa tolla levee perse" (niin on omalla muijallakin, mutta silti pysyy siitä asiasta vaiti, tai peräti kehuu). Yrittääkö mies viestiä tällä, että "Sä olet kaunein, en todellakaan katsois tollast isotissist, kuumaa brunettee sun läsnäolles"? Koittaako mies kohottaa naisen itsetuntoa?n Välttää haukut? Mua ei haittaa, jos mies katsoo muita naisia tai kehuu niitä. Mun itsetunto ei siitä kärsi, ja sitäpaitsi virheiden etsiminen kauniista naisesta on jotenkin teennäsitä. Se jotenkin saa miehen vaikuttamaan syylliseltä johonkin.

Kommentit (3)

Vierailija

Toi muiden miesten mollaaminen vaikuttaa kyllä epävarmuudelta, oudon terävä suustaan mieheksi moittimaan muita, naiset vois noin ilkeilläkin..

On jotenki hämärää toi jos haukkuu kauniita naisia, kun nykyään toitotetaan et kaikki saa kattella kaikkia mut ei koskee ja et ihailussa ei oo mitään pahaa. Olis toisaalta kiva jos oma mies useemmin arvostelis muita naisia :D Kyllä se nytki valittaa mulle teinixeistä ja sotamaalaus-nukeista, mutta kattelee silti hyvännäkösiä naisia, mitä se ei pidä vääränä. En mäkään, mut en mä siitä tykkääkään. Tosi hellyyttävää jos se koittaa noin osottaa sulle et kukaan ei voi uhata sua sen silmissä :)

Vierailija

Musta se on säälittävää lähinnä, jos mies haukkuu kauniita naisia nostattaakseen oman muija itsetuntoo. Nimittäin jos minä ja toinen kaunis nainen pukeudutaan ja meikataan tismalleen samalla tavalla, niin toinen meistä on seksikäs ja toinen taas on saman miehen silmissä itseään myyvä nainen. Enkä puhu mun nykyisestä vaan exästä.

Vierailija

Itse en oo kauheasti törmännyt tuohon muiden miesten haukkumiseen, kuulostaa vähän machoilulta ja oman itsetunnon pönkittämiseltä...

Munkin mielestä tuo kauniiden naisten haukkuminen on vähän säälittävää, varsinkin jos oma nainen pukeutuu ja meikkaa samalla tavalla. Mitä ihmettä se sillä yrittää todistella?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat