mies ja rahaongelmat

Vierailija

Olen siinä pisteessä että rahaongelmat syövät parisuhdetta. Hampaat kiristäen arki sujuu... Fyysistä läheisyyttä ei oikein ole enää. Ei naurua tai muutakaan positiivista puuhaa.
Ongelma on se että tietyistä syistä ei ole rahaa ja laskuja maksamatta-> stressiä.

En tiedä miten tähän suhtautua tai miten jaksaa pysyä iloisena. Olisiko niin lapsellinen ja lopettaisi suhteen rahaongelmien takia ? En haluaisi. Mutta en jaksa tätä negatiivistä fiilistä meidän välillä. Ja kaipaan todellakin läheisyyttä eikä kiukkua ja masennusta.
Kohtalontovereita?

Kommentit (2)

Vierailija

Et kertonut, että onko kyse miehen tuhlaamisongelmasta vaiko suhteen sisäisestä rahakriisistä, missä kumpikin on peeaa.

Itse olin tosi peeaa kesällä. Laskut erääntyivät ja jäivät maksamatta, rahaa ei tullut mistään. Jos en olis osannut vetää itseäni pois siitä todellisuudesta ja nauttia kesästä, ystävistä ja uudesta miestuttavasta, olisin luultavasti masentunut. Vaikka rahaongelma on kireä ja vaikea: siitä selivää! Ei kannata ottaa siitä liikaa stressiä, teet elämästäsi vaan vaikeampaa. Rentoudu, tee jotain, mikä saa huolet unohtumaan. Muuta en osaa neuvoa, kun en tiedä tilanteesta tarkemmin.

Vierailija

Meilläkin oli tosi tiukkaa syksyllä, ja voi olla että pahenee vielä ensi kuun aikana ennen kuin saan ensimmäisen palkan. Hyvin ollaan kuitenkin selvitty, tai no, itse nyt sit stressasin ja ehkä jopa masennuin mutta suhde ei muuttunut huonompaan suuntaan, vaan voi jopa olla että vahvistui.

Syytätteköhän te toisianne rahaongelmasta (joko tietoisesti tai tiedostamatta)? Ehkä teidän pitäisi istua rauhassa alas ja puhua tilanteesta, miten ongelmat saisi hoidettua ja muutenkin tunteistanne.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat