miesten mustamaalaus!!

Vierailija

Hei naiset! Ihmettelen tällästä asiaa kun miksi me naiset aina mustamaalaamme miehiä? =S
Eihän aina miehissä se vika voi olla vai onko? =O
Että katsokaas naiset itseänne peilistä että kyl meissäkin vikoja on!!
Minä ainakin myönnän et mussa on vikoja!
Kertokaas vähä onko teissä mitään vikoja?

Kommentit (6)

Vierailija

Tätä olen itsekin ihmetellyt naisihmisissä!

En yleensä tulekaan naisten kanssa toimeen ja ystäväpiirini onkin miesvaltainen. Olen useiden miesten kanssa asiaa miettinyt ja olisiko vika siinä, etteivät naiset tahdo myöntää omia vikoja ja virheitään ja syyttäen sitten miespuolisia ihmisiä niistä? 8>

Sama koskee heteropareja; Jos parisuhde on alamäessä, kas! Tämäkin miehen syyksi, koska sillähän tietty on toinen nainen 8'D. Voisiko nainenkin löytää myös itsestään jotain vikaa?

En tahdo kuitenkaan yleistää, mutta useimmiten näin on tahtonut olla.

Jos joku tähän ratkaisun löytää, niin tahdon kyllä sen tietää!

Vierailija

Ai... Mun lähipiirissä ei kyllä kukaan mollaa omia miehiään, enkä muutenkaan tiedä oikeastaan ketään joka mollais. Yleensä syytetään itteään tai vastaavaa. Eri asia ehkä täällä keskustelupalstoilla.

Vierailija

Tämä on kyllä minulle aika vieras ilmiö. Enemmän olen huomannut naisten haukkuvan toisiaan. Jos ei syytä valmiiksi löydy niin sitten pitää keksiä jotain juoruja mitä levittää, tai liioitella jotain paljon pienempää asiaa.

Vierailija

Hassua, ainakin yleensä omassa lähipiirissäni naiset mollaavat miehiä vain aiheesta (eli silloin kun joku niistä on tehnyt jotain possua). Tässä tietenkin on se syy että aika usein naiset rakastuvat renttuihin, silti usein syytetään omaa itseään.

Aiheeton mustamaalaus on täysin epätyylikästä mutta jos siihen on oikeasti syytä niin en ymmärrä miksei asioista voi kertoa (huom ei suurennella) kavereilleen? Sitähän varten ne kaverit on; ne kuuntelee oli sitten iloisia asioita tai murheita.

Marska kannattaisi selventää kysymystä; nyt kuulostaa siltä että joku on mollannut oman lähipiirisi miestä mielestäsi aiheettomasti. Kerro vaikka esimerkki niin tajuaisin mitä ajat takaa :)

Ja muuten vikaan kysymykseen; on mussakin vikoja; ihmissuhteissa usein se että valitsen alkujaan ihan väärän tyypin ja sitten ihmettelen ettei homma toimi. Lisäksi koska vaadin itseltäni aika paljon, vaadin sitä myös toiselta osapuolelta, mikä saattaakin monen mielestä tuntua ahditavalta. Tosin tästäkin pääsee alkuasetelmaan; jos olisi aina valinnut itselleen oikean laisen tyypin niin eikö silloin vaatimustasokin olisi molemmilla about sama? Eli kumpi tuli ensin, muna vai kana :D

Vierailija

Taitaa olla kyse joko nuorista naisista, jotka eivät suostu myöntämään virheitään tai sitten voimakastahtoisista, feministeistä. Tunnen nimittäin erään naisen, joka pitää miestään tossun alla ja syyttää tätä kaikesta. Hän tekee niin, koskaa pystyy ja koska "on nainen". Naisilla on hänen mukaansa täysin oikeus alistaa miehet tossun alle. En kylläkään tiedä mitä hänelle nykyään kuuluu ja yhäkö hän asuu avokin kanssa yhteisen katon alla. Tunsin hänet, kun hän oli vielä 18.

Mutta mutta, kyseinen käytös on hyvin kypsymätöntä ja idioottimaista. Vaikkei tätä ihan lähipiirissä esiinny, niin ilmiö on silti olemassa. Jotkin naiset vain katsovat miesten jyräämisen täysin tossun alle naisten oikeudeksi. Nykyään julkisuudessa nainen saa sanoa ihan mitä haluaa ja mies saa haukut päälle, jos ilmaisee mielipiteensä. Muistakaamme tapaus Kiesiä. Tästä on tasa-arvo kaukana!?1257521080980

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat