Olla vai eikö olla?

Vierailija

Elikkäs minulla on ongelma ja tartteen vähän neuvoja ja omia kokemuksianne. Minä ja kumppanini ollaan oltu nyt yhdessä 9kk, me oltiin vuos sitten myös 9kk yhdessä, sitten rakas kumppanini tuli yhtenä päivänä käymään luonani ja huomasin hänen rintakehässään fritsuja! Hän yritti vielä peitellä niitä ja selitti jäljet niin että hän oli kavereineen ollut kuulapyssysotaa omatekoisella aseella. Joopa joo.. Erottiin sitten, oltiin erossa puol vuotta ja sitten löydettiin taas toisemme. Eikä kundi vielä tänäkään päivänä myönnä että hän petti minua! ja hevon v*tut.

Nyt ollaan sit asuttu yhdessä about 6kk. Ja nyt olen hiljattain huomannut että meidän suhteesta on hävinnyt kokonaan läheisyys. Tuntuu että kumppania ei kiinnosta enää minun seura tai läheisyys. Hän oli ennen niin huomaavainen ja ihana, helli minua ja otti huomioon joka tilanteessa. Nyt ei enää.. Onko tämä niitä niin sanottuja vaikeita vaiheita mitä joka pari joutuu käymään läpi? Itse en usko ihan siihen.. Otin asian puheeksi kumppanini kanssa, hänen mielestään meillä ei edes ole mitään ongelmaa.! Ihan kuin kivelle puhuisi kun yrittää hänen kanssaan keskustella suhteestamme ja vakavemmista asioista ja tunteista. Kysyin jätkäpuoliselta kaveriltani mistä on kyse, hän sanoi että kumppanillani voisi olla joku toinen tyttö mielessä, hän ei ole vielä sen toisen kanssa mutta kun hän saa sen tytön omakseen, sitten vasta hän sanoo minulle hei hei. Että näin karun ja kylmän miesnäkökulman sain.

Kommentit (5)

Vierailija

Kumppanilleni ei ole siis aiemminkaan tuottanut ongelmia ajautua parisuhteesta toisen naisen luo. Pelkään vaan että jos jään tähän suhteeseen, tähän tilanteeseen, tulen petetyksi. En sitten tiedä onko kuinka hyvä idea lähteä itse nyt tästä suhteesta kunnioikkaasti kun ei kuitenkaan ole mitään vedenpitäviä todisteita että kumppanini olisi pettänyt minua. On vaan se kauhea, 24/7 häiritsevä ja elämistä rajoittava tunne takaraivossa.. Mitä tehdä? Kertokaa näkemyksenne asiasta? help, kiits.

Vierailija

No oma eksä ainakin petti useamman kerran minua ja viimesellä kerralla ei suostunut edes myöntämään tekoaan vaikka ystäväni oli nähnyt...
Jos sulla on noin paha olo suhteessanne "24/7 häiritsevä ja elämistä rajoittava tunne takaraivossa" niin minä lähtisin kävelemään varsinkin jos kumppani on pettämiseen taipuvainen. Toisaalta yrittäisin ehkä vielä muutaman kerran ottaa puheeksi teidän ongelmanne.Ootte olleet jo sen verran kauan yhdessä, että kumppanisi pitäis osata keskustella sun kanssa parisuhteesta ja sen ongelmista.

Ymmärrän tahtosi lähteä suhteesta kunniakkaasti, koska se oli itellekin tärkeää silloin kun eksän jätin. Mutta vielä tärkeämpää mun mielestä on miettiä, että oletko onnellinen tässä suhteessa ja jos edellisestä onnellisesta päivästä on jo kauan niin kannattaa harkita suhteen lopettamista.

Vierailija

Kumpi sitten olisikaan se vahvempi, kun jättäisit jätkän??

sitten se olisi ihan alakynnessä, mikä olisi oikein tuollaiselle tunteettomalle, kun ei edes viitsi puhua tunteista tai suhteesta, siis mitä järkee on edes pitääö suhdetta yllä:s

sulle tulis varmaan vahva olo, kun jättäisit sen, sehän sais ansionsa mukaan, jätkät pelaa:(

Vierailija

Musta sun kannattaa miettiä teidän suhdetta, onko se oikeesti hyvällä pohjalla, jos mies ei ees pysty puhumaan tollasesta? Luulis et jos se välittäis susta niin se ottais myös vakavasti sen ku sanot sille suoraan et sun mielestä teil on ongelma. Mut jos se vaan vähähttelee ja ignoraa, niin kyl siitä vois tehä tiettyjä päätelmiä. Tää on mun mielipide.

Vierailija

Hmm, tulipa tässä mieleen yhen frendin suhde, vaikka ei olekaan iha sama tilanne kyseessa, nimittäin ystävääni on välillä askarruttanut haluaako jatkaa kyseisen pojan kanssa, vaikka hän rakastaa poikaa, tuntuu kaveristani ettei suhteesta enään kimpoa nmtn uutta heidän välillee, pelkää ns kyllästyvänsä ja välillä miettii onko jatko aina samanlaista, täten vain halusin kertoa, että luulen että useilla on suhteessa vaiheita jolloin ollaan vaan enemmän erikseen, alkuhuuman jälkeen tai jossain vaiheessa aina hieman sammuu/rauhottuu tilanne, mutta te olette kuitenkin olleet yhdessä ennenkin ja löytäneet uudestaan toisenne, että sanoisin että teillä on kemiaa välissä, ja en itse heittäisi vielä hanskoja tiskiin. Pojille puhuminen tuntuu välillä toooooosi turhalta, mmutta älä jätä asiaa kesken, vie se loppuun muuten voi myöhemmin kaduttaa.

Miten tää poika jolta kysyit neuvoa, onko hän ystäväsi vai pojan ystävä? Koska jos hän on sinun, oletko miettinyt mahdollisuutta että hän olisi musta sukkainen sinulle ja yrittää saada sinulle ns, onnettomat vaihto ehdot esille? Tai jos hän on poikasi ystävä voiko olla samoin? Tai jos hän on poikasi hyvä ystävä, voi tietty olla mahdollisuus että hän yrittäisi vihjata jtn mutta siihen en kyllä usko, kyllä pojat sanoisi suoraan jos aikovat ottaa kantaa...

Jos asutte jo yhdessä ja kumppanisi mielestäkään teillä ei ole ongelmaa, niin miksi hän valehtelisi? me tytöt yleensä näemme asiat eri tavoin ja joskus joka kuvittelemme puolet kun olemme jtn alk

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat