Mitä pitäis tehdä?

Vierailija

Oon kesästä saakka ollut yhteydessä ja nähnyt ainakin kerran viikossa yhtä ihanaa miestä. Kesällä kun tutustuttiin hän ilmoitti olevansa juuri eronnut tyttöystävästään jonka kanssa hän seurusteli pitkään, eikä ollut aivan varma mitä halusi. Emme silloin menneet paria pusua pidemmälle ja olin aika varma että hän haikailee exäänsä ja koska olin tosi ihastunut en pystynyt vastustamaan vaikka haikailu oli selvää, näinhän exän kuvankin hänen lompakossaan joka oli auki pöydällä. Noh, vähän ajan päästä lompakkojutun jälkeen kun kysyin mieheltä missä mennään, hän vastasi ettei halua mitään kaveruutta enempää. Olin ihan rikki.

Yhteydenpitomme kärsi pienen katkon, päivittäinen tekstailu muuttui muutaman "mites siellä?-viestin" lähettämiseen viikossa. Päätin et mitä ikinä tuo mies sitten haluaakaan niin mä pysyn sitten siinä kaveruudessa. Ihastukseni häntä kohtaan hävisi. Näimme pari kertaa kuukaudessa ja juttelimme kaikesta, aika kului todella nopeasti ja aina meillä oli hauskaa. Kunnes sitten mies teki taas käänteen, hän ilmoitti mulle että haluaa kertoa jotain mutta ei ole varma onko vielä valmis (hän on aika ujo). Odotin ja odotin, vihdoin hän sitten kertoi kuukauden päästä että hänellä on tunteita mua kohtaan. En tiennyt mitä ajatella tai sanoa, koska ihastukseni häntä kohtaan oli tosiaan hävinnyt.Päätin, että koska hän oli jo aikaisemminkin antanut mun ensin ymmärtää että kiinnostusta löytyy ja sitten feidannut että annan asioitten vaan olla. Päätin myös että jos huomaan kiinnostunksen mua kohtaan olevan oikeeta mietin uudestaan mitä teen. No aikaa sitten siitäkin kului n. 1kk, seurasin miehen käyttäytymistä mua kohtaan sen kuukauden ajan.Vähitellen huomasin tunteiden olevan todellisia ja että oon taas ihastunut mieheen. Silti vaikka haluisin vaan heittäytyä en uskalla koska aiemmat asiat kummmittelee taustalla, mitä jos hän taas sanookin vaan että ei sittenkään?

En tiedä mitä pitäisi tehdä, lähteä juttuun mukaan vai unohtaa vaan kokonaan. Oon jutellut näistä jutuista yhden aika samanlaisessa tilanteessa olevan kaverini kanssa. Pari päivää sitten kun olimme miehen ja kyseisen kaverini kanssa matkalla juhlimaan ja automatkan jälkeen kaverini totesi mulle et hän ei nää mitään esteit mun ja miehen jutulle, ollaan kaverini mielestä ihan luodut yhteen. Siellä juhlissakin sitten monet luuli että oltais miehen kanssa seurusteltu jo pitemmän aikaa ja kun kuulivat että ei olla yhdessä niin ihmettelivät paljon. Miehen tunteita mua kohtaan todistaa se että hän kuskaa mua kotiin myöhään illalla kun ollaan oltu jossain, vaikka välimatkaa on yhteen suuntaan n.26km, hän myös välillä kertoo ikävöivänsä mua ja me tekstaillaan päivittäin PALJON ja ollaan muutenkin yhteyksissä. Molemmilla on paljon menoja viikolla joten näkemiset jää usein viikonloppuihin. Oon myös todennut itsekseni että jos hänel olis vaan sänkyhommat mielessä ei hän todellakaan olis niin kärsivällinen et odottais mua. Ikäeroakin kun löytyy 5 vuotta, itse oon 17 ja hän on 22. Kuullostaa suurelta mut en usko sen olevan este tälle jutulle.

Pitkä juttu mut arvostaisin paljon jos vaivautuisitte kommentoimaan tätä tilannetta. Kiitos paljon :)

Kommentit (6)

Vierailija

Itselläni oli poikaystäväni kanssa vähän samanlainen tilanne: tapasimme kun hän oli vasta 2 viikkoa aikaisemmin eronnut entisestä tyttöystävästään. Aloimme silti tapailla, ja alussa oli kaikenlaista vääntöä. Nyt olemme olleet kohta vuoden yhdessä, ja todella onnellisia ja rakastuneita.

Sanoisin siis, että kannattaa ehdottomasti ottaa riski ja alkaa seurustella tuon miehen kanssa, kertomasi perusteella teistä voisi tulla todella hyvä pari :)

Vierailija

Pitää uskaltaa heittäytyä, jos haluaa saavuttaa jotain. :) Itse tuossa tilanteessa yrittäisin. Eihän mikään ihmisuhteisiin liittyvä betoniin valettua ole, mutta ainakin olette nyt ehtineet miettiä asioita molemmin puolin.

Vierailija

Minä oon kans sen kannalla että kannattaa "ottaa se riski" ja heittäytyä vaan mukaan kun todella kerta välität kundista : ) Ehkä poika on nyt sitten vihdoin päässyt yli eksästään, kun otti sinuun yhteyttäkin. Elämää ei voi elää siten että pelkää "no mitä jos nyt käykin näin", vaikka ymmärrän kyllä että sinua saattaa huolettaa se fakta, että voit tulla satutetuksi. Suhdehan voi loppua mihin tahansa ja mitäänhän ei voi etukäteen tietää ennen kuin kokeilee. Poika vaikuttaisi aidoisti olevan kiinnostunut sinusta, ainakin kertomasi perusteella. Sinuna lähtisin rohkeasti kokeilemaan juttuanne :> onnea!

Vierailija

anna mennä vaan ! sinänsä ymmärrettävää, kun mies oli vasta eronnut ! et varmaan itsekkään olisi rynnännyt uuten suhteeseen heti edellisen päätyttyä.. tuskinpa se sua feidaa, sil oli vaa sulattelemista tän eronsa kanssa, mut nyt varmastikki päässy yli siitä ja haluu sinut ! :)

Vierailija

Juttelin nyt miehen kanssa et missä mennään ja oli tosi vaikeeta saada suusta mitään. :D No sain sitten asiani pitkän empimisen jälkeen sanottua. Jännitti ihan älyttömästi ja oli ihana kuulla et hän on mun kanssa samaa mieltä siitä et tää vois olla vakavampaakin. :)

En varmaan ois noita sanoja saanu suustani jos en ois saanu teiltä mielipiteitä. Kiitos viel paljon! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat