exä vainoaa

Vierailija

jätin 2 kk sittten miehen jonka kanssa olin ollut huhtikuusta. eropäätöksen tein aika pikasesti kun olin väsynyt riitoihin yms. miehelle se tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta koska hän sai tietää asiasta vasta kun tulin akemaan kamojani pois huutojen ja tappouhkausten siivittämänä. kun olin päässyt pois tuli 2 min välein itkuisia puheluita minä rakastan sinua jne... joten sovittiin että pysytään kavereina mitä nyt kadun. tapasin häntä välillä ja hän yritti saada koko ajan enemmän tilaa elämästäni ja oli saatanan mustasukkainen kaikista kavereistani varsinkin miehistä. jos kerroin hänelle meneväni treffeille hän yritti estää sen (ei ois pitäny sanoo mitään) hän järkkäsi meille yhteistä työtä että saisi mua sidottua. kun otin etäisyyttä hän uhkasi itsemurhalla. olin kuulemma ainoo frendi ( nyt ystäviä on 0). silti luin hänet hyväksi ystäväksi-enne eilistä. eilen olimme yhdessä diskossa ja hän suutui kun olin ollut "liian kauan röökillä eli en välitä hänestä" en voinut muuta kuin nauraa ja piikittely alkoi. kun seuraavan kerran tulin tupakalta oli kundi häippässyt mun takin ja kenkien kanssa selvitin vielä pokelta ja huomasin että lompakko ja puhelin oli hävinny. kävelin pakkasessa mekossani lähimmän hotellin respaan soittamaan numerotiedustelunkautta tälle hullulle joka nauraen kertoi vieneensä mun kamat kun olin ollut niin paha ja sanoi että "tule tänne mä maksan taksin". kesti vitun kauan jonottaa sitä taksia pakkasessa ja kun tulin paikalle tämä maksoi ja alkoi säälinkerjuu. aamulla otin rahaa ja häivyin kun tulin kotiin huomasin että kyseinen idiootti oli poistanut puhelimesta miespuolisten kavereitteni numeron. panin välit poikki. tiedän että häirintä jatkuu joten harkitsen lähestymiskieltoa. kannattais? onko muilla samanlaisia kokemuksia? tyyppi on narsisti nyt sen vihdfoin tajusin lopullisesdti.yäk.

Kommentit (7)

Vierailija

Oma exäni nyt ei aivan näin hullulta kuulostanut, mutta aika pahaksi sekin kerkesi mennä. Eron jälkeen en saanut olla rauhassa, vaan tyyppi tekstaili ja soitteli pari kuukautta eron jälkeen ihan jatkuvasti ja kävi kerran ovellakin koputtelemassa. Onneksi huusin rappukäytävässä niin että koko talo varmaan kuuli, että jos vielä täällä naamaansa näyttää niin se on poliisiasia.

Uhkaili myös tappavansa ittensä, jos en vastaa puheluihin yms. Melkoisen sairasta siis. Soitin sitten tyypin äidille ja kerroin näistä uhkailuista, ihan varan vuoksi siis että JOS olisi itselleen jotain tehnyt (ei tehnyt kuitenkaan), ja senjälkeen vaihdoin numeroni ja laitoin tietty salaiseksi vielä.

Jos meinaatte vielä nähdä ja olla kavereita niin luulen että tuo sun manipulointi ja uhkailu ei lopu koskaan. Joskus pitää oikeasti ajatella vain itseänsä, muuten sullekkin voi käydä pahasti. Mun ehdotus on että pistä välit kokonaan poikki tähän tyyppiin ja jatka elämääsi. Uuden numeron kera mielellään.

Vierailija
merilla_z

Jos meinaatte vielä nähdä ja olla kavereita niin luulen että tuo sun manipulointi ja uhkailu ei lopu koskaan. Joskus pitää oikeasti ajatella vain itseänsä, muuten sullekkin voi käydä pahasti. Mun ehdotus on että pistä välit kokonaan poikki tähän tyyppiin ja jatka elämääsi. Uuden numeron kera mielellään.

Samaa mieltä olen. On itsellänikin vähän samankaltaisia kokemuksia. Kun jätkälle vihdoinkin meni perille että en ole ottamassa sitä takaisin, niin siitä alkoi se itsemurhalla uhkaaminen ja vinkuminen mikä kesti sen pari kuukautta. Tämän jälkeen alkoi haukkuminen ja paskan puhuminen musta, onneksi kukaan muukaan ei ota sen puheita vakavasti, en tiedä mitä kaikkea se on musta keksinyt...

Vierailija

Itselläni on tuosta "samasta" tilanteesta hieman poikkeava tarina.
Olin erään tytön kanssa 1½ v. yhdessä josta me asuttiin yhessä n. puol vuotta ja sitten kun ero tuli niin jäätiin tosi läheisiksi. Oikeastaan jos ei tienny meidän eronneen ei sitä mistään kyllä huomannu, kun tyttö oli mun luona jatkuvasti uudessa kämpässä ja harrastettiin seksiä jne.
Kuitenkin kuulin miten mä olin joidenkin sen kavereiden mielestä mm. hullu (mulla on tapana jos suutun tosi paljon rikkoa esim. kaukosäätimiä joita lentää seinään varmaan pari vuodessa :D) ja että ne pelkää että mä lyön sitä (ei ole todellakaan ollut mitään syytä kuvitella tämmöstä). Noh sitten aika kului sen 5kk ja yhtäkkiä me ei oltukkaan missään väleissä enää eli tyttö ei suotunu mua näkemään lainkaan ja puskista vaihtoi puhelinnumeroa eikä suostunu antamaan mulle sitä uutta. Kun puhuttiin facebookissa joskus niin olin kuulemma stalkkeri ja vaikka mitä :O
Oon täysin varma että se on kertonu musta ties mitä tarinoita kavereilleen jotka varmaan pitääkin mua jonain kirvesmurhaajana :D

Tää oli vaan jotenki niin uutta mulle kun oon muiden exien kanssa kavereita ja mun eka tyttöystävä on oikeastaan melkeen mun paras kaveri, mutta tämä sitten pitää mua sekopäänä ja stalkkerina kun koitin olla seurustelun jälkeen vielä ystävä :(

Vierailija

No tilanne kuullostaa kyllä hieman samalta tilanteelta kuin meillä tyttöystäväni kanssa. Tilannehan kävi niin että kyseinen ex-mies oli seurustellut tyttöystäväni kanssa aikaisemmin. Silloin mies kävi vihanhallinta ryhmässä tai jossain vastaavassa. He erosivat ja mies jäi vainoamaan tyttöystävääni. Puoli vuotta uhkailuja, vonkausta ja itsemurha juttuja kuunneltuaan tyttöystäväni vaihtoi numeronsa. Hieman tämän jälkeen me tapasimme. Ehdimme seurustella noin 2 kuukautta, kun ex-mies sai tietää. Tästähän soppa kehkeytyi kun ex-mies kerran seurasi meitä eräänä baari-iltana (emme huomanneet). Saatoin naiseni kotiin ja aloitin kotimatkan. Lähes välittömästi ex-mies kuitenkin kävi kimppuuni ja nyrkit heiluivat. Paikalla olleet ohikulkijat soittivat poliisit paikalle. Ex-mies päätyi putkaan ja tyttöystäväni aloitti lähestymiskiellon hankkimisen. Lopulta päätös tuli voimaan ja eipä olla kuultu kaverista enään koskaan yhtään mitään.

Tästä oppineena voin sanoa että jos ei muuta mahdollisuuta enään ole ex-miehesi suhteen, hanki lähestymiskielto. Muutenkin on ihan turha joutua kestämään kaikkea turhaa entisten miesten takia, joten minusta sinun ei kannata jatkaa ystävyyttänne.

Vierailija

no niin, nyt on kaikki finito. lähestymiskieltoa en ole vielä ottanut. viikko taaksepäin huomasin että asunnostani oli kadonnut tavaraa. etsin ja ihmettelin -ei missään. sitten kävin exän kämpällä omalla avaimella ei ketään kotona ja siellähän ne olivat kaikKi! järkytyin-sillä hullulla on mun uuden asunnon avain! otin ne takas laitoin viestin että ei MITÄÄN YHTEYTTÄ ENÄÄ ja otin varmuuslukon käyttöön.

Vierailija

Minusta teit hyvän valinnan. Muistat vaan, jos mies tulee kolkuttelemaan ovellesi, uhkailet häntä lähestymiskiellolla ja jos se ei toimi niin sitten haet oikesti sen lähestymiskiellon.

Vierailija

ei tämä niin paha olemutta kuitenkin. exäni on jättänyt minut melkein kokonaan rauhaan mutta ei kavereitani. hänellä on jo uusi tyttöystävä ketä hän palvoo. kuitenkin hän vielä kyselee kavereiltani että kenen kanssa olen pettänyt häntä vaikka en ole pettänyt. hän uhkailee hakkaavansa kaikki mies puoliset ystäväni jos en kerro kenen kanssa petin häntä, yleensä en uskoisi edes sitä mutta tiedän hänen taustansa hän on saanut monet potkut kouluista koska on hakannut joitan miksi hän käyttäytyy näin ja miten saan sen loppumaan?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat