Yhteydenpidosta

Vierailija

Aloin tuossa n. kuukausi sitten seurustelemaan ihanan pojan kanssa. Kaikki (seksi mukaanlukien!) toimii aivan loistavasti. Voidaan puhua ihan kaikesta ja kemiat menee tosi hyvin yksiin, meillä on hauskaa yhdessä ja molemmat on rakastuneita. Sen vanhemmatki oon kerenny tavata jo pariin otteeseen. Asutaan kuitenkin eri kaupungeissä (n. tunnin ajomatkan päässä onneksi vain) eikö siis nähdä joka päivä, pari kertaa viikossa.

Itse haluaisin pitää enemmän yhteyttä sellasina päivinä jolloin ei nähdä, mutta välillä tuntuu että tää mun poikaystävä ei nää asiaa samallatavalla, tai jotain. Alussa sekin enemmän tekstaili ja juteltiin mesessäkin, mutta nytten tuntuu aivan kuin välillä unohtaisi mun olemassaolon :D Ite oon kuitenki välillä laittanut esim. tekstaria että mitä kuuluu jne ja vastaanotto on kyllä ollut iloinen että ei siinä mitään sinänsä. :D

Onko teillä vastaavanlaisia kokemuksia tämmösestä? Ja jos muuten asiat toimii loistavasti niin oonkohan tekemässä kärpäsestä härkästä? :D

Kommentit (7)

Vierailija

Oletko kertonut poikaystävällesi miltä sinusta tuntuu?

Mulla oli nimittäin vähän samanlainen tilanne. Meidän suhteen alussa (n. ekat 6kk) mies oli ehkä jopa se innokkaampi osapuoli pitämään yhteyttä. Nyt kuitenkin kun ollaan melkein vuosi seurusteltu, niin minusta tuntui että mies ei enää muista minun olemassa oloa silloin kun ei olla yhdessä. Eli samoin kuin sinustakin tuntuu. Meillä ei kuitenkaan ole niin suurta välimatkaa kun teillä, mutta ei kuitenkaan asuta yhdessä.

Minä sanoin miehelle miltä minusta tuntuu. Esimerkiksi näin: minusta olisi mukavaa/ilahtuisin, jos muistaisit minua muulloinkin kuin silloin kun ollaan yhdessä. Kun mieheni tajusi kantani, niin hän oli hirvittävän pahoillaan tilanteesta ja hänen käytöksensä onkin muuttunut huomattavasti. Mieheke ei ollut edes ajatellut asiaa. Hän mietti vain, että kyllä minä tiedän hänen kaipaavan ja rakastavan minua ilman jatkuvia yhteydenottoja.

Eli tiivistettynä: Kerro miehellesi miltä sinusta tuntuu. Se kannattaa!

Vierailija

No, sanoin siitä tuossa muutama päivä sitten. Mies osasi onneksi ottaa asian huumorilla ja puhuttiin asiasta hyvässä hengessä. Sanoi että täytyy ruveta enemmän soittelemaan silloin kun ei nähdä... :P

Mutta eipä tässä parin päivän sisällä ainakaan oo mitään muutosta tapahtunu että katsotaan :D

Vierailija

Mun kokemuksien mukaan jotkut eivät vain ole soittavaa tyyppiä... Yksi eksäni esimerkiksi, kyllä alussa saattoi tekstata silloin kun ei nähty, mutta se sitten jäi kun oltiin vähän aikaa seurusteltu. Kai se vain ajatteli, ettei tarvi enää nähdä vaivaa :D Oli muutenkin aika hiljainen ihminen, puhelimessa puhuminen oli tosi hankalaa kun toinen vastaa yhdellä tai kahdella sanalla :D
Nykyseni kanssa taas puhutaan puhelimessa päivittäin useita kertoja jos jompikumpi on matkoilla (asumme muuten yhdessä).

Vierailija

Niin no..

Ite oon toisaalta yrittäny ajatella asiaa niin että eri ihmisten kanssa vaan on erilaista (ihan niin kuin tuossa edellä sanottiinkin). Ja tää poikaystävä perusteli tätä juttua sillai, että on aiemmin seurustellu semmosten tyttöjen kanssa, jotka on enemmän tarvinnu omaa aikaa ja edellinenkin suhde on ollut kaukosuhde ja on siis tottunut tähän ettei nähdä niin kauhean usein, ehkä se tuohon yhteydenpitoonkin jotenkin liittyy.

Poikaystävä on myös sanonut suoraan että välillä on vaikeaa puhua tunteistaan. Jotenki vaan siinämielessä ruvennu häirittemään tämä, koska sillon ensimmäiset pari viikkoa kyllä tekstaili yms. Ja nyt sitten ei?

Kuitenki suhteessa taitaa niitä pahempiakin kompastuskivia olla, siinämielessä meillä kuitenkin kaikki on muuten hyvin. Ja semmoisen linjan oon koittanut heti alussa ottaa, että en rupeais asiasta kauheesti nalkuttaan koska se varmaan vaan sais enemmän vaan tuhoa aikaiseksi. (oon oppinu tän myös kantapään kautta)

Muutenkin kiinnostais että miten ihmisillä on suhteet lähteny käyntiin, kun tää on niin tuore juttu, ja että kuinka paljon muut pitää suhteessa yhteyttä. Ois kiva kuulla :)

Vierailija

Kun aloin seurustelemaan nykyiseni kanssa, emme pitäneet juuri mitään yhteyttä muulloin kuin kouluaikana, koska näimme päivittäin. Olimme seurustelleet puoli vuotta kun kesäloma alkoi, ja laittelimme viestiä vain noin joka kolmas päivä, joskus meni viikkokin. Emme muutenkaan poikakaverin urakointihommien takia nähneet sinä kesänä juuri yhtään. Tiesin kyllä että poikakaverini vastaamattomuus johtui töistä, mutta se harmitti silti mielettömän paljon. Sen kesän jälkeen yhteydenpito on tiivistynyt vuosien varrella kuitenkin reippaasti ja nykyään roikumme mesessä ja näpytämme viestiä puhelimella ehkä liikaakiin:D

Musta tuntuu, että poikakaverisi aiemmat suhteet vaikuttavat paljon ja myös se, ettette ole seurustelleet vielä kauaa. Jos poikaystäväsi on vaikea puhua tunteistaan, niin se tilanne helpottuu kyllä luultavasti ajan myötä. Voittehan hommata myös jonkun kaveriliittymän tyyppisen, koska itte pelkäsin aikoinaan soittelua ja viestittelyä suurten puhelinlaskujen takia:)

Vierailija

Niin..

No lähinnä tässä hommassa painaa myös nuo edellisten suhteiden paskat, jos toisesta ei kuulu vähään aikaan ja kun tavallaan kaukosudekkin on, niin sitten alkaa mieleen hiipimään ne ajatukset etttä en riitä, toinen ei välitä musta yms yms. Tällä hetkellä lähinnä vaan ärsyttää koko tilanne. Toisaalta, hommma on vielä aika alussa, että kärsivällisyys tässäkin tilanteessa ja asiasta jutteleminen uudestaan toivottavasti auttaa. On vaan pikkusen liian huono itsetunto tähän seurusteluun kai, kun ottaa kaikki pienetkin jutut aina niin isoina. Huoh.

Vierailija

Moikka!
Mä oon seurustellut nykysen miehen kans vuoden ajan ja meillä oli alussa, ehkä ensimmäiset 4kk että pidimme paljon yhteyttä, laiteltiin viestiä ja juteltiin mesessä. Sitten se vaan on jäänyt melkeen kokonaan pois. Nykyään ei pidetä juuri ollenkaan yhteyttä niinä päivinä jolloin ei nähdä.
Alussa tämä häiritsi minua todella paljon. Miehen kans on todella vaikea puhua puhelimessa jos ei todella tärkeää asiaa oo. On lyhyt sanainen ja hiljainen muutenkin.
Mies ei myöskään osaa puhua kunnolla omista tunteistaan.

Yhteydenpidon loppumisen alussa ajattelin että mainitsen asiasta ja monta kertaa siitä sanoinki mutta ei siitä mitään hyötyä ollut. Mies ei vieläkään pidä paljon yhteyttä. Mutta nykyään se ei minua haittaa, luotan häneen ja tiedän hänen menonsa sillon kun ei ole minun kanssani. Yhteinen aika onkin sitten aivan ihana..

Stemppiä teille kovasti! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat