Antaisiko anteeksi vai ei?

Vierailija

Seurustelen poikaystäväni kanssa 3 vuotta. Eräänä päivänä hän kertoi minulle, että hän makasi yhden muijan kanssa jossain bileissä, ja hän oli kännissä.
OK,annoin anteeksi.
Sen jälkeen kesti kuin pari kuukautta olin jenkeissä työmatkalla ja tulin takaisin, sain tietää, että hän makasi parhaan ystäväni kanssa monestikin ja vei tämän asunnollemme, ollessani poissa!
Hän pyysi antaa viimeisen mahdollisuuden, rakastan häntä todella paljon, vaikka sydämeni on murtunut täysin...
Pitäisikö minun antaa anteeksi vai jättää hänet? Please, auttakaa mua... :(

Kommentit (4)

Vierailija

Itse en todellakaan antaisi enää anteeksi. Jos ei ekasta kerrasta oppinut, niin olkoon keskenään... Se tekee sen vielä kolmannenkin kerran varmasti...

Vierailija

ekan kerran antaisin kans anteeks mut toi on jo liikaa. ei vaan se, että petti uudestaan vaan vielä sun parhaan kaverin kanssa. se ei tuu muuttuu ;s

_glitter_
Seuraa 
Liittynyt12.5.2009

Mitä touhua toi tollanen on oikein olevinaan.. :o Uskon, että olet murtunut.. Mä ainakin tossa tilanteessa olisin niin vihainen, että jättäisin poikaystäväni alta aikayksikön! Ei toi ole normaalia, että ensin pettää ja vielä toisenkin kerran ja vielä parhaan ystäväsi kanssa..
Ei kaikkea kannata antaa anteeksi. Poikaystäväsi ei tainnut ensimmäisenkään kerran jälkeen ottaa opikseen. Ei hän aina voi ansaita uutta mahdollisuutta. Itse en ainakaan tollasta antaisi anteeksi, kyllä itseä täytyy arvostaa kuitenkin sen verran. Kuitenkin voi olla tosi vaikea tilanne, koska rakastaa toista kuitenkin, mutta ei toi ole hyväksyttävää käytöstä. Uskon, että löydät paljon paremman miehen kuin tuollaisen pettäjän.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat