Seksi ja sydänlihastulehdus riski

Vierailija

Ois tiedossa romanttinen kahdenkeskinen viikonloppu erään miehen kanssa. Seksihän ei olisi pahitteeksi, mutta minulla on 37 astetta lämpöä ja flunssa. (kurkku kipeä ja yskä)
mietin että onko seksillä yhteyttä sydänlihastulehdukseen?
Seksihän on kuin uheilua, mutta kuinka mahdollista se todella on saada seksistä (sairauden aikana) mahdollisesti tappava sydänlihastulehdus?
kuinka moni on kuumeessa buranan avulla harrastanut seksiä ilman sen kummempia jälkiseurauksia?

Kommentit (7)

Vierailija

Itse olen ainakin flunssaisena harrastanut seksiä enkä ole edes ottanut lääkkeitä.Olen luottanut vanhaan sanontaan nuhasta ja seksin harrastamisesta ;) Mutta jos tunnet itsesi kovin sairaaksi lepohan on kuitenkin parasta lääkettä.

Vierailija

On kyllä tullut harrastettua kipeänäkin, mutta jos hirveästi heikottaa niin kannattaa ainakin ottaa rauhallisesti. Ja muistaa juoda paljon vettä jälkeenpäin (ja muutenkin) :)

Vierailija

Yleensä ei kunnon flunssassa oo tullu harrastettua seksiä, jos yskittää, on nuhaa, tukkoinen olo, kuumeinen olo, väsyttää yms ei tee kauhesti mieli. Eikä mieskään tykkäis hyvää ku ihan räkäsenä ja kuumeisena peuhattais. Aika hyvin siinä saa tartutettua pöpön.

Vierailija

Ainahan siinä varmasti riski on olemassa. Kyllähän sitä kaikkea muutakin kivaa voi harrastella, kuin seksiä. Tai sitten ottaa vain niin rauhallisesti ettei rasita itseään.
Ja tosiaan, kumppanihan siinä yleensä tulee tartutettua flunssaan, jos ei muuta.. :)

Vierailija

Aijai, mulla vähän sama tilanne;) Ärsyttää, että kun näkee kultaa vaan viikonloppusin, ku se on poissa intistä, ja sit kun on silloinkin flunssa, ni ei viittis ees hirveesti pussailla..:( Ja ens viikonloppuna ois sit menkat:(

Vierailija

Mun ei tekis edes mieli harrastaa seksiä kipeänä tai kipeän miehen kanssa. Kyllä se flunssa vie halut. Haluisin vain maata sängyssä, halata, juoda teetä ja olla hellittävänä/helliä miestä. Mutta jokainen päättäköön itse missä kunnossa nussii.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat