amerikkalainen vai suomalainen mies?

Vierailija

Ovatko amerikkalaiset miehet yhtä seksikkäitä kuin suomalaiset miehet?
Menisitkö naimisiin amerikkalaisen kanssa?

Kommentit (5)

Vierailija

En ole koskaan tavannut jenkkiä, mutta onha niissä yhtä komeita kuin Suomessakin. Luonne ratkaisis enemmän kuin ulkonäkö. Jos menisin naimisiin jenkin kanssa, sen pitäis suostuu muuttamaan mun kanssa Hawaiille tai Kreikkaan:D. Kansallisuudella ei ole väliä, vaan sillä, miten keskinäiset kemiat toimii.

Vierailija
Gitana

Kansallisuudella ei ole väliä, vaan sillä, miten keskinäiset kemiat toimii.

Veit jalat suustani! Aivan.

Itse en ole ikinä seurustellut amerikkalaisen kanssa, suomalaisten kanssa kyllä ja niistäkin jokainen ihan erilainen.

Nyt en seurustele suomalaisen kanssa, ja ihanaa suhteessa on (monen muun asian ohella) se, että meidän ei tarvitse miettiä omien kulttuuriemme normeja, vaan voimme luoda ihan omat sääntömme... Näinhän voisi toki tehdä ihan suomalaisenkin kanssa, mutta nyt se tapahtuu ikäänkuin "automaattisesti", koska toisen maan tapoja ja normeja nyt ei voi kaikkia edes tietää heti. Niinpä me ainakin mennään vaan avoimin mielin, fiiliksen mukaan, ja asioista tulee puhuttua paljon avoimemmin kuin mitä olen puhunut suomalaisten poikaystävieni kanssa. :)

Vierailija

Mä ainaki tykkää jostain syystä ulkomaalaisista paljo enemmän ku suomalaisista o.O, ehkä se on joku kulttuurijuttu, että suomalaisten miesten luonne ei vaan viehätä? No kumminki, on itse asias ollukki tässä vähä säätöä amerikkalaisen miehen kanssa :). Se on ainaki tosi mukava ja rento, ja tuntuu et sen kans on helpompi puhua ku kenenkää muun miehen kans joita ny tiedän..

Vierailija

itselläni se on ihmisen kohdalla tehtävä päätös. olin täysin onnellisessa suhteessa amerikkalaisen kanssa. hän oli täydellinen ja haluttu ja tasapainoinen mun kanssani, mutta jätti toisen vuoksi. en ole katkera enkä mitään. elämä on. mutta sattui se silti kun jätkä halus mun luo takasin ja mun piti muuttaa takasi. sit ei ollu mitää yhteyttä ja hänen tyttöystävänsä/exänsä meilasi mulle ja kertoi heidän suhteestaan, enkä ole voinut muuta kuin iloita että meillä meni poikki. mutta uskon siis, että jokaisella on omansa. jokaisessa maassa on hyviä ja huonoja puolia. jokainen ihminen on omalaatuinen ja arvonsa painoinen. ei sillä väliä minkä maalainen.
olen siis onnellisessa parisuhteessa nyt suomalaisen kanssa.
kokeillut kaukosuhdetta myös turkkilaiseen ja oli ihanat puoli vuotta. :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat