seksiä parhaan ystävän kanssa (mies) ?

Vierailija

Olen hyvin hyvin läheinen ystäväni kanssa, joka on mies. Asumme lähekkäin ja juttelemme joka päivä. Olimme hyviä ystäviä 2 vuotta kunnes hän alkoi hyväilemään minua usein kun nukuimme.Han jatkoi suuseksiin.... emme ole panneet koska minä en pysty olemaan niin paljoa mukana vaikka haluisinkin koska pidän häntä ystävänä ja pelkään että muut saa tietää tästä, enkä osaa päästä ajatuksen yli vaikka haluan häntä paljon. Miten voisin osoittaa hänelle (en ole kovin rohkea) että haluan myös seksiä enkä ole vain itsekäs "ottaja"? Pystymme puhumaan melkein kaikesta ja olemaan todella rentoja toistemme kanssa, tämä on ainut poikkeus minun osaltani. vinkkejä kiitos! :)

Kommentit (8)

Vierailija

yritä vaan rohkeasti tehdä jonkin aloite tai vihjata sinne suuntaan.. torjutuksi tuskin kuitenkaan tulet tuosta päätellen mitä olette jo tehneet.. tsemppiä!

Vierailija

Sano suoraan hänelle, että haluat hänet ja kerro mitä mieltä olet hänestä. Katso hänen silmiin viettelevästi ja yritä olla kiihottava. ;)Tsemppiä sulle sisko! <3

Vierailija

Tää nyt on vähä niiku kertomus mut voi täst neuvonki jonkinlaisen ottaa.

Mulla oli vähän saman moinen tilanne. Tutustuin kesän aikana yhteen mieheen ja meistä tuli kavereita (emme kylläkään ole paljoa tekemisissä toistenme kanssa, opiskelemme samassa koulussa ja samassa osastossa). Mut lähettelimme paljon tekstareita kun en muuten pystynyt paljoa hänen kanssa jutteleen kun ystäväni juttelivat hänen kanssa aina kun tapasimme.

No minä kyl ihastuin häneen mut hän halusi olla vaan ystävä minun kanssa ja minä hyväksyin sen.

Sit yhtenä iltana meijän tekstarit karkas vähä käsistä ja rupesin yhtäkkiä puhuun minun puutteistani ja hän vaan sano et sille pitää tehä jotain. Mä vaan sanoin et kukas sen tekee hän tuumast et minä. Mä sit tuumasin mut sä et ole täällä.

Hetken päästä se tuumas et tuun sinne ja se tuli. Kierrettiin sit kylää ja mun yks toinen ystävä (nainen) oli mukana. Sit tämä mies kokoajan vihjaili kaikkea ja tämä mun toinen ystävä tiesi kyl kaikest ja puhu mun puolest ku mä olin vähä pelokas. Sit tää mun nais ystäväni tuumas et viekää mut kotiin nukkuun ja jatkakaa te sit "hauskan" pitoa eli se oli vihjaus mulle et mene paneen sen kans. No me vietiin se kotia ja mentiin sit tän miehen kans sen kämpille ja me sit pantiin ja viel aamullaki. se ei jääny ainoastaan siksi kerraksi vaan teimme sen vieälä kahestiki.
Olemme kavereita vielä tänäki päivänä eikä kumpaakaan häiritse se että olemme harrastaneet seksiä. =)

Eli vihjailulla voit saada sen mitä haluat varsinkin silloin jos lähentelettä toisianne silloin kannattaa vihjailla ja kerro sit samoin sekin et olet ujo.

Vierailija

Cyanide_Sun olet kyllä oikeassa että kai miesten kans saa hauskaa pitää mut en ny tiedä voiko tost ny kovin ylpee olla?

Mut on mulle käyny sit sen jälkeen sellanenki moka että ihastun yhteen mieheen ja panin hänen kanssa. Hänkään ei halunnut kun musta panon ja meillä meni sukset ritiin kun hän anto ymmärtää et meist olis tullun jotain mut ei tullu.

Sit ei menny kauan kun ihastuin taas yhteen mieheen ja panin tietysti sitten hänenkin kanssa. =(/=) Hän oli tauolla tyttöystävänsä kanssa ja sanoi mulle ettei sitä suhdetta voi enää pelastaa hän oli must vähän kiinnostunut. =) Mutta hän palasi tyttöystävänsä kanssa yhteen ja sain tietää, että he ovat olleet jo vuoden kihloissa. =O Eli hän oli jo silloinkin kihloissa kun me panimme mutta en tiennyt sitä ja hänellä ei ollut sormusta silloin sormes.=S Ja sitten sain vielä tietää että tää tyttö odottaa hänelle lasta. =S

Mut kaiken huippu on se että nämä kaksi miestä ovat tämän minun ystäväni tuttuja/kaveria. =S/=D Minä kyllä tiesin senkin.=D Mutta tämä minun ystäväni eli ensimmäinen panoni tietää vain että olen ollut tämän toisen kanssa ja toisinpäin mutta tää kolmas ei varmaan edes tunne tätä toista panoani ollenkaan mutta tiesi sen, että olen ollut sellasen kusipään kans. En kertonut hänelle nimeä. Mutta hän ei tiedä tästä minun ekasta eli ystävästäni panostani (He ovat vielä ammattikoulus samassa luokassa). Niin ja olen kyllä väleissä tän mun kolmannen pano miehen kanssa. =)

Eikä tää eka panoni eli ystäväni ei tiedä että olen pannut tätä hänen luokkakaveriaan, mutta sen hän tietää että olen ihastunut häneen. =D

Tällä hetkellä olen vieläkin kusessa heihin kaikkiin kolmeen vaikka ketään heistä en saa. =( Mut hauskaa mulla ainakin on ollut. ;)

Tuli taas vaihteeks pitkä teksti ja mut vähän jatkoa mun tarinaan =D

Vierailija

mulla on samanlainen tilanne, harrastan seksiä todella hyvän ystäväni kanssa, ja tätä on nyt jatkunut heinäkuusta asti. muakin mietitytti aluksi vähän se, että jos muut saa tietää, mutta luotan tähän mieheen sen verran paljon että tiedän ettei hän mene kertomaan kaikille kavereilleen. Parille hyvälle kaverille tiedän hänen kertoneen, mutta se ei mua haittaa. Oon itekin kertonut parhaalle ystävälleni.

aluksi en oikein päässyt mukaan seksiin, annoin oikeastaan miehen tehdä kaiken. nyt kun oon ns. tottunut tähän tilanteeseen olen paljon rennompi ja osallistun itsekin enemmän.

molemmille on alusta asti ollut selvää, että tämä on vaan seksiä eikä kumpikaan hae mitään vakavampaa.
nyt kuitenkin on tilanne muuttunut jonkin verran.. koskaan ei olla suudeltu, aina vaan pantu. nyt sitte viime viikolla mies halus suudella. ja siis se halus suudella vaikka ei harrastettu seksiä, hengailtiin vaan. nyt mua mietityttääkin, että onko tää mies ihastunut, vai huvittiko sitä vaa sinä päivänä tollanen. asiaa en ota puheeksi, aion katsoa miten tää nyt tästä etenee.

että semmosia kokemuksia mulla:)

Vierailija

Suora ehdotus? Tai ole aloitteellinen ja anna hänelle suuseksiä? Kannattaa ottaa puheeksi pelisäännöt, kysyä tapahtuneen jälkeen fiiliksistä, jotta kummatkin on tietoisia suhteen tasosta.

Itse harrastin hetki sitten seksiä ystäväpojan kanssa, jonka olin tuntenut yli puoli vuotta, ja jonka kanssa pystyn keskustelemaan ihan kaikesta. Ollaan ajatusmaailmalta niin samankaltaisia, mutta kumpikaan ei ole kuitenkaan ollut varsinaisesti ihastunut. Yhteinen baari-ilta päätyi kuitenkin hieman epäröiden samaan sänkyyn.

Kokemus oli melko positiivinen. Seksi oli aika luontevaa, sillä luottamus toiseen oli ehtinyt syntyä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat