vanhojen tanssit..?

Vierailija

hei, miten siis menee jos en saa paria? jos nyt en saa ketään ni meen ekalle tunnille ja jos siel ei oo ketää toista paritonta ni mitä sitte? sellainen tilanne on hyvin mahdollinen. kovin monet pojat ei nimittäi tuu ellei niil oo jo parii..

Kommentit (2)

Vierailija

Hei. Jos sinä et löydä paria kyselyistä huolimatta, niin mene ensimmäiselle tunnilla ja jos siellä ei ole yhtään vapaata poikaa niin voit kysellä lisää.Myös opettajat voivat auttaa.Eri kursseilla (jos on monta)nimittäin voi olla poikia vapaina. Meidän lukiossa oli myös sellainen tapana että jos ei poikaa löytynyt niin tytöt tanssivat keskenään.Monesti myös abipojat tulivat tanssimaan uudelleen jos heitä vain kysyttiin.Jotkut myös pyysivät amiksessa olevia poikaystäviään mukaan.He opettivat tanssit itse tai pojat kävivät lukiolla kurssilla.

Älä turhaa stressaa liikaa.Joku ratkaisu löytyy varmasti kunhan olet itse aktiivinen ja kyselet poikia pariksesi. Myös puolituttuja ja tuntemattomia! Pojat eivät välttämättä tule sinun luoksesi joten meni itse heidän luokseen ja laita kaikki kaverisikin asialle.Älä vaivu epätoivoon!

Vierailija

Meillä kanssa etsittiin täydennyksiä, poikia just abeista tai jopa ykkösistä. Tyttöjä on joskus jopa yläasteelta haettu,jos on tiedetty, että jotkut harrastavat tanssimista. Meillä on järkätty joskus myös niin, että tyttö tanssi koko tanssien ajan,mutta poika vaihtui puolivälissä. Kyllä ne opettajat jonkun keinon keksii ja itte kannattaa kanssa kysellä. Voithan koittaa vielä suostutella noita parittomia poikia:)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat