kun omat periaatteet unohtuvat..

Vierailija

Niin että onko teille sattunut sellaista, että omat periaatteet ovat jääneet unholaan ja on tullut tehtyä jotakin, mitä on ehkä vannonut olevansa koskaan tekemättä? :D Olisi mukava kuulla! Omalta kohdaltani voin kertoa, että hyppäsin tuossa viime viikolla sänkyyn hyvinkin uuden tuttavuuden kanssa, vaikka joskus tein itselleni selväksi, että "ei koskaan mitään yhden yön sekoiluja.."
No, se siitä sitten. Tehty mikä tehty, ei kylläkään onneksi kaduta. :)

Kommentit (15)

Vierailija

No monestikin olne rikkonut periaatteitani, itse hyppäsin sänkyyn kännisen poikaystäväni kanssa, mutta myöhemminkin hän muisti kaiken:)
Ei kaduta lainkaan ne periaatteiden rikkomiset :)

Vierailija

Rikoin syyslomalla kahta periaatettani samaa aikaa.. Menetin neitsyyteni kännissä enkä sillo ollu viel varma seurusteltiiksme kyseisen miehen kaa.:_D
Ennen olin varma, että sil hetkel oisin selvin päin unelmien poikaystävän kaa kynttilän valossa. Toisin meni, mutta ei kaduta.

Vierailija

Näitä mulla riittää:D:
* Hyppäsin sänkyyn miehen kanssa, jonka olin samana päivänä tavannut. Ja minä olin vielä se, joka sitä seksiä vonkas.
* Olen palanut takaisin exän kanssa (mikä idiootti).
* Olen juonut itseni känniin (olin joskus absolutisti).
* Olen harrastanut suojaamatonta seksiä ja joutunut hakemaan jälkiehkäisyä.
* Tapailen itseäni kymmenen vuotta vanhempaa miestä.
* Laitoin kuvia galleriaan ja Facebookiin:D.

Osa näistä kaduttaa ja pahasti (suojaamaton seksi ja exän kanssa yhteenpaluu), mutta muista olen iloinen, että tapahtuivat. Ja olin kaikkien näiden kanssa ihan ehdoton, ettei koskaan tule tapahtumaan.

Vierailija

Itseasiassa vasta perjantaina. Lupasin aikoja sitten itselleni, että en ikinä alennu edes suutelutasolle kenenkään tuntemattoman kanssa ja kuinkas kävikään?

Vierailija

Näitä on..

*Ei yhden illan juttuja... sellainen tuli sit kuitenki tehtyä
*Ei suojaamatonta seksiä
*En suostu eksän seksivonkauksiin(sorruin,olin puutteessa itsekin)

En mä noita kadu mitenkään, mutta vastaisuudessa tiedän ettei noin tule tapahtumaan. Nyt voin jo sanoa ettei tule tapahtumaan, koska ne on koettu ja paska maku jäi suuhun enkä tahdo sitä morkkista uudestaan(varsinkin tossa yhden illan jutussa!).

Vierailija

mul on aika paha.. noo, rakastuin palavasti sillosen poikaystäväni parhaaseen ystävään ja tapailin tätä salaa hetken, kunnes asiat vaa meni miten ne meni ja nyt oon seurustellu sen parhaan kaverin kanssa yli 2 vuotta :)<3 ja ollaan rakastuneita ja onnellisia ja ah.. juorui siit levis ja sellast mut ei siitä jaksa väittää, ihmiset puhuu muista ku niil ei oo omas elämäs mitään jännää

Vierailija

1. Minä en KOSKAAN julkaise kuviani netissä. Se on säälittävää lihakauppaa, jossa yritetään elää photoshop satumaailmassa jossa olisi kaunis ja haluttu (Ja nykyään netti pullollaan oman nassun kuvia Lue:herutan :D)

2. En koskaan liity facebookkiin (kuinkas kävikään)

3. baareissa hengailu on myös säälittävää lihakauppaa (mutkun se on niin kivaa... :) )

ei kyllä kaduta periaatteiden rikkoutuminen paljoa...

Vierailija

Inhoan valehtelua yli kaiken. Mitä vaan voi sanoa tai tehdä, kunhan kertoo totuuden.

Kuinkas sitten kävikään? Seurustelin, mutta aloitin sitte tapailemaan yhtä toista miestä, tapailin sitä joku kuukauden ennen kuin asia tuli ilmi.

Vierailija

Mulla on kanssa toi Facebook-juttu, joskus ajattelin etten koskaan liity :P

Joskus inhosin Sinkkuelämää -sarjaa yli kaiken, koska olin nähnyt vain pätkän jostain jaksosta jossa joku teki jotain ikävää (en enää muista mitä se mahtoi olla), nykyään se on suosikkini :D Sama juttu mm. Simpsoneiden ja muutamien muiden piirrettyjen kanssa. Ai niin ja luin joskus jossain vastaanotolla ensimmäistä kertaa Cosmopolitania enkä pitänyt jostain jutusta minkä satuin lukemaan, tai se oli täysin ajatusmaailmani vastainen (en enää muista kyllä sitä juttua), joten aloin inhoamaan lehteä. Päädyin kuitenkin joskus myöhemmin selailemaan sitä jossain uudelleen ja täällä sitä ollaan xD

Ihmissuhteissa/seksissä en ole tainnut pahemmin periaatteitani rikkoa. Mutta joskus ajattelin etten ikinä juo itseäni niin känniin että oksennan... no en kyllä montaa kertaa olekaan, mutta sitä tuli rikottua :/

Vierailija

Joo tv-sarjoista tulikin mieleen, että vannoin etten koskaan rupea kattomaan salkkareita. Ja kuinkas kävikään. Paska juoni ja huonot näyttelijät, mutta silti sitä tulee katottua:D

Vierailija

Vannoin itselleni että ikinä en petä! Ja kuinkas kävikään.
Kaverit ja puoli tuntemattomat puhuu p*skaa ympäri kylää, mutta ei mua juuri kaduta. Oon onnellisempi ku koskaan nyt tämän uuden miehen kanssa. :)

Vierailija

Nämä saattavat olla kans aika pahoja periaatteen rikkomuksia. =S

1. Seurustelin/ihastuin aina minua nuorempaan mieheen.
2. Harrastin yhen illan juttuja joita lupasin etten koskaan tee. Ja kaiken lisäksi nämä kolme yhenillan miestä ovat ystäviä keskenään ja olin ihastunut heihin jokaiseen yksitellen =D (itseasiassa saatan olla vieläkin ihastunut vähän jokaiseen yhtäaikaa =S).
3. Sitten vielä nästä kolmesta yhen kans olen harrastanut vähän useammin yhenillan juttua jota ajattelin etten koskaan tee.
4. En mene sänkyyn varattujen miesten kanssa. No ikävä kyllä menin niistä kolmesta (ei se jonka kanssa harrastin seksiä useammin) yksi oli varattu (heillä oli suhde vähän niinku ollako vai eikö, miehen mielestä heillä ei ollut mahdollisuuksia enää muuta kun erota) ja minä sain tietää sen jälkeen kun olimme olleet sängyssä, että hän olikin kihloissa ja hänen kihlattunsa odottaa hänelle lasta. =S (He ilmeisesti ovat yhessä tällä hetkellä.)

Tälläsiä rikkomuksia mulla on tehtynä.
Mutta en kylläkään kadu näistä yhtäkään mulla oli ainakin hauskaa ja sain täytettyä tarpeeni. =D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat