Diane Nova e-pillerit, kokemuksia?

Vierailija

Olen nyt aloittamassa kyseiset pillerit. Aloitan ne ihon hoitoa varten ja jossain vaiheessa se ehkäisy on muutenkin syytä aloittaa. Söin akneani varten rankan roaccutan kuurin ja se tehosi, mutta n. puolen vuoden kuluttua kuurin lopettamisesta näpyt ovat palanneet. Ihotautilääkärini suositteli nyt noita diane nova pillereitä, jotten juotuisi syömään roaccutania uudestaan. Vähän vaan hirvittää noiden e-pillerin aloittaminen. Syön e-pillereitä ensimmäistä kertaa elämässäni (olen 19) ja vähän huolettaa mahdolliset sivuvaikutukset. Pelkään mm. masentuneisuutta ja lihomista. Olen todella hoikka ja pelkään että e-pillerit turvottaisivat minut : D
Kaipaisin mielipiteitä ja kokemuksia kyseisistä e-pillereistä: Mitä olet tykännyt, oletko ollut tyytyväinen? Tuliko häiritseviä sivuvaikutuksia? Itse syön tämän nyt siis pääasiassa ihon vuoksi, onko täällä kenties muitakin jotka ovat niin tehneet? Miten huomasit pillereiden vaikutuksen ihoon?
Kiitos tuhannesti jo etukäteen vastauksista : )

Kommentit (12)

Vierailija

Mulla on DN:n rinnakkaisvalmiste Feminil, mutta samaa tavaraahan ne ovat. En ole huomannut mitään sivuvaikutuksia, kuukautiskivut hieman ehkä lieventyneet, paljon parempia kuin Yasmin joka mulla aiemmin oli käytössä :) Iho on ehkä aavistuksen paremmassa kunnossa, tai sitten vain kuvittelen (en kyllä siis aknesta ole kärsinytkään). Eivät ole lihottaneetkaan :D

Vierailija

Olen itse syönyt kyseisiä pillereitä aknen hoitoon jo noin puolen vuoden ajan ja olen todella tyytyväinen:)Ihoni kunto parani parin kuukauden jälkeen, kun aloitin syömään pillereitä. Kipeitä finnejä ei enään tullut ja muutenkin näppyjen määrä väheni.
Sivuvaikutuksia minulla ei ollut.
Kuukautisten aikana huomasin miten paljon pillerit vaikuttivat kipuihin ja vuoto määrään. Olen kyllä ollut todella tyytyväinen Diane Novasta:) koska ne auttavat niin monessa asiassa, kuten ehkäisyssä:)

Vierailija

Sama täällä, olen käyttänyt kyseisiä Diane Nova e-pillereitä noin puoli vuotta, näpyt on kasvoilta häipynyt ja toimii hyvin ehkäisyssä. :) Sivuvaikutuksia ei taida olla, mutta olen miettinyt noin 2kg painonnousua ja e-pillereiden käytön yhteyttä, ehkä liittyy toisiinsa, mut 2kg nyt ei oo mitään, kun muutenkin aina olen ollut hoikka. :D

Vierailija

Olen syönyt Diane Novaa vuosia, ilman haittavaikutuksia.
Iho parani parissa kuukaudessa ja hyvänä on pysynyt. Tiedä sitten mitä tapahtuu ku nämä lopetan...Toivottavasti ei tuu akne takaisin.

Vierailija

Hei kiitos paljon, sain tästä toivoa! :-D toivottavasti mullakin tepsis jo kahdessa kuukaudessa. Ja mua pelottaa juuri se että mitenkäs sitten käy kun pillerit lopettaa.. :/

Lisää saa laittaa kokemuksia!!!

Vierailija

Itse olen käyttänyt kyseistä e-pilleriä jo kohta 2 vuoden ajan, eikä minulle ole siitä tullut mitään sivuvaikutuksia :) Olen ollut erittäin tyytyväinen siihen. Aloitin Diane Novan juuri iho-ongelmien takia roaccutan kuurin yhteydessä. Roaccutanin lopetettuani iho on pysynyt hyvänä pillereiden ansiosta. :)

Vierailija

Moikka!

Olen syönyt kyseisiä pillereitä reilut 5 vuotta ja ihoni on pysynyt niiden ansiosta hyvänä. Olen siis myös syönyt aikoinani tuon roacuttan kuurin ja tästä syystä juuri kyseiset pillerit sain. Lääkäri kirjoittaa ne minulle edelleen aknen hoitoon, vaikken siitä enää kärsikään. Mutta saanpahan pillerini edullisemmin.:D
Olen ollut tyytyväinen pillereihin. Eivät ole aiheuttaneet mielialamuutoksia tms., en ole lihonnut ja kuukautiskipuni ovat helpottaneet todella paljon. Ainoa seurausa pillereiden syömisestä on ollut, että kuppikokoni on kasvanut aika kiitettävästi -liekö tuo sitten huonoa vaiko ei..;)
Vuoden päästä olisi tarkoitus pitää pillereissä taukoa, saa nähdä miten ihon käy..

Vierailija

Selailin itse paljon keskustelupalstoja ja etsin tietoa Diane Nova -pillereistä ennen niiden alottamista. Älkää luottako 100% niiden pelastavan iho-ongelmianne vaikka sitä monet hehkuttavat - itselläni ihon huonontuminen vain paheni, suorastaan räjähti käsistä Diane Novien aloittamisen jälkeen. Plussana sain muutaman lisäkilon ( mielialanvaihteluiden siivittämänä) jotka molemmat katosivat lähes samantien merkin vaihdon jälkeen. Sen verran korkea hormonipitoisuus ettei ehdottomasti sovi kaikille :-) 

Vierailija

Olen syönyt Diane Novaa ja sen rinnakkaisvalmisteita (Vreya, Cypretyl, kaikkihan ne on aivan samaa tavaraa) kohta 7 vuotta. Minulla on aina ollut huono iho, ja DN auttoi tosi hitaasti. Ensin väheni finnit selästä ja sitten myöhemmin kasvoista. Edelleen on aina jossain päin naamaa finni, mutta tilanne on silti todella paljon parempi kuin ennen pillereitä, jolloin ihoni oli aivan kamala. Enkä usko että on iän tuomaa parantumista, koska mulla on ollut finnejä jo aivan pikkulapsesta sakka ennen murrosikää ja äidilläni on ollut koko ikänsä myös finnejä, joten ilman pillerietä olisin varmasti edelleen finnien peitossa. *huokaus*. En voi varmaan koskaan lopettaa DN:n käyttöä.

Sivuvaikutuksia en ole huomannut. Aloitin siis pillerit 19-vuotiaana ja olen nyt 26.

Vierailija

Jos syö rasvaa ja sokeria iho sen toistaa näppyinä ja mustapäinä. Siis ihon saa pidettyä kunnossa terveellisellaä ruualla ja karttamalla maitotuotteita, vaihtoehtojahan löytyy. Tietysti asianmukainen puhdistus aamuin illoin. Viimeistely kasvovedellä ja sitten yövöide ja taas aamulla kasvojen valelu kylmällä vedellä ja kosteusvoide päälle.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat