aloitteen tekeminen..

Vierailija

miten itse teette aloitteen sängyssä..?

Kommentit (3)

Vierailija

Oon aika alottelija seksissä. (Takana viis panoo)
Mutta ite ainaki viimeks tein alotteen sillee, että silittelin miehen vatsaa ja menin pikkuhiljaa kiusottelevasti alaspäin. Sit jumituin silittää ihan alavatsaa boksereitten reunaa myöten.. Lopulta kulta vaa laitto mun käden etumuksensa päälle. Siit se sit lähti..
Voihan myös iha suoraa kysyy: "Harrastettaisko seksii?" ; )

Vierailija

Meillä ainaskin kumpikin tunnistaa tietynlaisesta suutelutavasta milloin toisen tekis mieli. Eli siis sellasta vähän intensiivisempää suutelua ja siihen yhdistettynä pepun/etumuksen silittely. Toinen mikä toimii täällä päin aivan varmasti lähtölaukauksena seksiin, on mun istuminen miehekkeen syliin hajareisin. Etenkin jos on vähän avarampi kaula-aukkoinen paita päällä :)

Ihan suoraan en oo koskaan sanonu, paitsi kerran ku mies oli härnänny koko päivän ja mäkin sitä, mut siitä huolimatta se ei tajunnu et haluisin seksiä (mulla oli menkat). Sillo tokasin sille vähän sillee leikkisästi, et etkö sä tajuu et mua panettaa :) Mut sekin oli enemmän sellane meidän keskinäinen läppä ku oikee ehdotus.

Noin yleisesti oon sitä mieltä et vihjaileva kehonkieli on paljon seksikkäämpää ku suora kysyminen.

Vierailija

Välillä sanon suoraan, et nyt tekee mieli munaa. Mutta yleensä mun käsi menee huosujen sisään ja hivelöin miehen kalua. Siitä innostuneena hän vie mut makkarin puolelle ja saan tahtoni läpi;).

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat