Paras kampaamo Jyväskylässä?

Vierailija

Taas olisi aika laittaa hiukset kuosiin, mutta mistä Jyväskylästä löydän hyvän, tai oikeastaan sen parhaan, kampaamon/kampaajan?

Suositelkaa!:-)

Kommentit (7)

Vierailija

Hiusfriikki on erinomainen! Tekevät myös nuorille miehille hienoja leikkauksia ja värjäyksiä. Ystäväni isosisko on siellä töissä, ja ystävän hiukset ovat aina tosi hienot kun hän on siellä käynyt:)

Vierailija

Mun poikaystävä käy hiusfriikissä. Se on kyllä hyvä, mutta todellakin aika kallis.. ite oon ihan rakastunut Hiuskeskus ja kauneushoitolaan, se missä on se iso Marilyn ikkunassa. Siellä saa ihan täydellistä palvelua, paljon kehuja, kampauksen ja joskus oon saanut jopa meikin korjailun!! Ihan täydellinen, eikä ees ihan mahottoman kallis, opiskelija-alennuksia saa. Monet ehkä pitää sitä jonain mummojen paikkana, mutta henkilökuntaan kuuluu kyllä ihan nuoriakin, jotka kyllä osaavat ja tietävät trendit. Ja kyllä ne vanhemmatkin osaa:) Monesti siellä on myös harjoittelijoita, joten jos haluaa erityisen edullista, kannattaa kysyä niiltä aikoja.

Vierailija

itse olen erittäin tyytyväinen hiusstudio klips´:n palveluihin. ehkä hivenen hintava, mutta kyllä itse ainakin sen verran voin maksaa kunnon palvelusta ja leikkauksesta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat