Voe elämän kevät...

Vierailija

Olen aika turhautunut ja pettynyt kun kirjoitan tätä viestiä, joten lukekaa se kuitenkin kriittisesti.

Olemme seurustelleet poikaystäväni kanssa 8 kk, ja sinä aikana hän on omien sanojensa mukaan masturboinnut muutaman kerran, silloin kun en ole paikalla vaan jossain muualla kuten kotona tai kavereiden kanssa.

Tänään sain kuitenkin tietää, että käytti sitten omaa kättään aamulla kun teki kuulemma niin kovasti mieli, mutta ei muka viitsinyt minua herättää (klo 10 aikoihin mikä ei ole edes kovin aikainen, vaikka nukunkin melkein aina pitkään).
Olin siis nukkumassa tämän aikana, enkä tiennyt siitä kunnes pari tuntia sitten tunnusti tämän.

Tämän päivän aikana hän oli kuitenkin vihjaillut seksistä illemmalla ja olin aikas tuulella kun mentiin sängylle "nukkumaan". Yhtäkkia poikaystäväni kuitenkin ilmoitti ettei ole tuulella ja eikä oikein ymmärrä miksi. Ja samalla kertoi masturboineensa aiemmin.

Minua ei haittaa vaikka mieheni käyttäisi oman käden apuaan silloin tällöin, kunhan se ei haittaisi seksielämäämme mitenkään. Joten se, ettei hänen tehnyt sitten enää mieli aamuisen sessionsa jälkeen, loukkasi minua aika pahasti.

Kuitenkin olin panostanut ulkonäkööni, käynyt suihkussa, pistänyt seksikkäät alusvaatteet niin ei sitten herunut.
Enkä myöskään viitsinyt enää yrittää edes saada miestä tuulelle, oli vaan niin turhautunut ja loukattu olo.

Ja mielestäni on aika outoa, kun runkkaamisesta oli kulunut jo yli 12 tuntia niin ei tehnyt mieli, ei.

Poikaystäväni kuitenkin pyysi melkein tuhat kertaa anteeksi ja jopa hieman itki kun huomasi kuinka loukkaannuin. Eli tästä plussaa toki miehelle mutta silti ketuttaa. :/

Mutta ei kuitenkaan viitsinyt tyydyttää mua millään lailla, vaikka periaatteessa omatkin halut oli aika kaukana.

Muilla tämänsorttisia ongelmia?

Nyt mies nukkuu ja täällä mä vaan angstaan ja poltan tupakkaa. Jee :D

Kommentit (1)

Vierailija

Hmm. vaikea tuohon on sanoa mitään... vain sen että ajatteleppa jos asia olisi toisin päin; 1) nainen mitä todennäköisemmin ryhtyisi hommiin vain toista miellyttääkseen (itsekin tullut niin tehtyä aivan liian usein) ja 2)jätkä ei varmaan puhuisi pariin päivään, jos muija kieltäytyisi.
Tosin mielestäni miehistä voi ottaa tässä kohtaa mallia; jos ei haluta niin ei heru.

Nyt tietenkin eksyin aiheesta; sinulle riittää myötätuntoa, en vain oikein osaa sanoa mitä asialle voisit tehdä. Tsemppiä!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat