Seurusteluaika ennen seksiä

Vierailija

Otsikko on ehkä vähän hakusessa, mutta pointtina oli kysyä, kuinka kauan seurustelitte, ennen kuin harrastitte seksiä ensimmäisen kerran kumppanin kanssa? Entä entisissä suhteissanne?

Itse seurustelin nykyisen mieheni kanssa n. 2kk ennenkuin harrastimme seksiä ensimmäisen kerran. Aiemmissa suhteissani, olen toiminut kyllä hieman nopeammalla tahdilla :D

Sivut

Kommentit (50)

Vierailija

kyllä sitä tuli lemmiskeltyä ennen kuin olimme edes keskustelleet seurustelusta. yhdyntä taisi olla vasta sen "virallisen sopimuksen" jälkeen.

Vierailija

neljä kuukautta kesti, ennen kuin ihan loppuun asti menimme. Johtu siitä, että olimme molemmat toistemme ensimmäisiä, joten oli hyvä edetä rauhassa.

Vierailija

Kohta ollaan seurusteltu 10 kk ja vielä odotellaan sitä oikeaa hetkeä itse yhdynnälle. Kaikkea muuta mukavaa on kyllä ehditty jo puuhata, mutta "loppuun asti" ei olla vielä edetty :) Jarrua on toki tehnyt se, että itselleni suhde on ensimmäinen, ja mies on osannut olla huomaavainen painostamatta mihinkään, vaikka onkin jo kokeneempi. Hyvin on vielä ainakin pärjätty, katsotaan, mitä tuleva tuo...

Vierailija

Reilut 4kk tässä on seurusteltu eikä loppuun asti olla vielä menty, sillä olen neitsyt ja en ole tuntenut itseäni vielä valmiiksi rakastellakseni poikaystäväni kanssa. Muuta kivaa ollaan kyllä tehty, mutta ei rakasteltu. Poikaystäväni tietää neitsyydestäni, tiesi alun alkaen eikä ole koskaan painostanut minua. Kerran puuhaillessamme hän totesi että haluaisi rakastella kanssani sillä kertaa mutta en ollut vielä valmis etenemään niin pitkälle ja ihana mieheni kunnioitti päätöstäni. Itselläni kuitenkin halut ovat alkaneet tässä matkan varrella kasvamaan ja uteliaisuuskin alkaa olla aika huipussaan eli voi olla että antaudun poikaystävälleni tässä lähiaikoina kunhan sopiva tilanne tulee... :)

Vierailija

Olin neitsyt tavatessani nykyisen poikaystäväni, ja harrastimme seksiä n. 1kk tapailun jälkeen. Seksi oli kyllä puheenaiheena jo toisesta tapaamisesta lähtien.

Vierailija

Hui kauhea, minulla on aina tullut seksi ja yhdyntä ennen kuin olisi villeimmissä kuvitelmissanikaan voinut ajatella seurustelua :D Tosin johtunee siitä, että aloitin nuo seurustelu ja petipuuhat vasta melko vanhana.

Ja nykyisen kultani kanssa tutustuimme netissä joten keskustelumme olivat jo melko syvällisiä ja meillä synkkasi vaikkei vielä oltukkaan tavattu livenä... Oli siis jotenkin luonnollista että seksi tuli mukaan jo heti ekoilla tapaamisilla. Jos olisin aloittanut seksielämäni ja seurustelun nuorempana varmasti olisin ainakin ensimmäisen kohdalla odotellut ja tapaillut pidemmänkin aikaa ennen suurta h-hetkeä.

Vierailija

Ensimmäisen, ja samalla nykyisen poikaystäväni kanssa n. 1 kk:n seurustelun jälkeen. Melko varhaisessa vaiheessa siis, mutta kaduta ei yhtään.

Vierailija

Kyllä se seksielämä täälläkin aloitettiin ennen seurustelusta puhumista, eikä siinä mielestäni ole mitään vikaa :) Tietääpähän toimiiko kemiat silläkin alueella.

Vierailija

Me oltiin yhessä joku 1,5kk ennen seksiä. Sillon luottamus toiseen alko olee siinä pisteessä ja suhde alko syventyä pikku hiljaa muutenkin. :D

Vierailija

Mun ensimmäisessä ja pitkäaikaisimmassa suhteessa mentiin sänkyyn viikon jälkeen siitä kun oltiin tavattu ekan kerran, tosin oltiin netissä juteltu n. 4 kk sitä ennen. Olin sitä ennen neitsyt. Ei ole kaduttanut :) Samana päivänä mutta vasta sen jälkeen sovittiin seurustelusta. Muissakin suhteissa olen ensin tarkistanut, toimiiko kemiat sängyssä, ennen kuin olen halunnut edes ajatella seurustelua :D (enkä ole sitten halunnut, kun olen päätynyt aina takaisin sen ekan miehen kanssa...)

Vierailija

Tutustuttiin alunperin netissä, jonka välityksellä juteltiin 3 kk ennen tapaamista. Ekalla kertaa kun nähtiin meillä oli käsipeliä, vähän myöhemmin suuhoitoa ja 5 kk jälkeen yhdyntä. Molemmat oltiin ekakertalaisia melkein kaikessa, siksi näin pitkät ajat. Ei kyllä kaduta :)

Vierailija

Itse olin tavannut nykyisen avopuolisoni kerran ennenkun päädyimme samaan sänkyyn. Seksiä seuraava aamu/päivä ei ollut niinkuin normaalisti, että aamulla erotaan juurikaan puhumatta. Hengailin poikaystäväni luona iltakahdeksaan ja oli mukavaa :)

Vierailija

Ekan poikaystävän kanssa "seurustelimme" (ei oltu kokoaikaa yhdessä, erosimme välillä) noin vuoden ennenkuin menimme sänkyyn. Se oli molemmille ekakerta. Nykyisen kumppanini kanssa tapailimme reilun kuukauden ennenkuin käsipeli ja suuseksi tuli mukaan kuvioihin. Yhdyntään asti menimme vasta kun olimme seurustelleet vähän vajaa 5 kuukautta (tunteneet 6 kk). Olisin ollut valmis menemään yhdyntään asti nykyisen kanssa jo paljon aikasemmin, mutta se ei syystä tai toisesta onnistunut.

Yleisesti sanottuna olen valmis menemään sänkyyn kun seurustelen. En halua yhden illan juttuja tai seksiä henkilön kanssa, jonka kanssa en seurustele.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat