Farkkujen tuunaus

Vierailija

Mä ostin tossa joku aika sitten Ginalta kivat farkkuleggarit, jotka on ihan tasaisen vaaleansiniset ja nyt sit mietin et miten mä saisin niihin erilaisia kulutuksia ja kikkailuja. Haluisin tehdä niihin vaalennuksia ja erilaisia kulutuksia, mutta en mitään kunnon reikiä. Oon ihan tumpelo näiden juttujen kanssa, joten ois IHANA jos joku neuvois mua näissä, kiitos! ?

Kommentit (4)

Vierailija

Kulutusta saa aikaan todella kätevästi hankaamalla farkkuja hiekkapaperilla (hiontapaperia jolla hiotaan esim lakka pois huonekaluista), niin olen itse yhdet farkut kuluttanut ja tosi siistit tuli ! ;)

Vierailija

Varovasti kun käyttää raastinrautaa joka yleensä löytyy joka keittiöstä :) Kannattaa ihan kevyesti vain, koska voimalla saa tehtyä kyllä reiät. Ite on tullu tehtyä ite pieniä kulumajälkiä ja noin on onnistunu erittäin kätevästi.

Vierailija

Hei tota maalilla kädenjälkeä olis kiva kokeilla :) Mut onnistuisko niin, et kokeilis vaan, ja jos ei sit näytäkkä hyvältä ni saisko sen pestyä äkkiä pois? Ennenku siis maali kuivuu vai jäiskö siitä kuitenki jälki? Ei olis kiva pilata hyviä farkkuja, jos näyttääki hirveeltä

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat