tapailusta seurusteluksi

Vierailija

mietityttää, kauan on noin kannattaa tapailla jne ennen kuin kysästä jätkältä että onks suhde vakavampaa..? miten pystyisi jotenkin hyvin tai sille normaalisti kysäistä ja mitä sanoisi..? oon vähän ulapalla kun tapailen nyt yhtä ja viimeks kun tapailin yhtä kolme kk ja kysyin nii se sano ettei halua mtn vakavaa.. niin nyt kuitenki merkit viittaa siihe että tämä haluaisi vakampaakin mutten tiedä milloin ja miten kysäistä.. : D

Kommentit (11)

Vierailija

No ite olin tuntenu tyypin vasta 5 viikkoo (koko se aika oikeestaan tapailtiin) kun sen kaverin luona ollessa tä kaveri heitti jotain sen suuntast et se oli selvää et me seurustellaan jo, sit seuraavana päivänä vast tekstaril sain kysyttyy et ollaaks me sit yhes ja se oli et joo kyl must :'D Nyt ollaan sit "virallisesti" oltu yhdes vajaa 3kk mut ei se tosiaan ollu must mitenkää hätiköityy, riippuu siis tosi paljon tilanteest... eli en osaa auttaa siin miten kysästä, mut kai se on paras jos et lataa siihen liikaa paineit et se on "nii ollaankohan me nyt yhes" tms :'D en tiä :D

Vierailija

Oma mieheni heitti ku oltiin lähdössä yhdessä baariin, että "nyt kaikki kattoo et ompas tuolla pojalla hyvännäköinen tyttöystävä". Tämä tapahtu noin kuukauden tapailun/tuntemisen jälkeen. Eli voisit sanoo vähän samalla tavalla. Et siis välttämättä kehu, jos se ei ole sinulle luontaista, mutta jossain sivulauseessa sanot häntä poikaystäväksi.

Oma miehenihän ei vieläkään tunnusta tapahtunutta, eli ilmeisesti se oli päässyt hänen suustaan vahingossa, mutta minun naisen korvani rekisteröivät sen ja asia kävi ilmi. Miksei siis miehenkin korvat voisi olla yhtä tarkkana :D

Vierailija

Mun mielestä se vaan muuttuu jossain vaiheessa seurusteluks tapailusta. Me tapailtiin ainakin 2-3kk ja yhtäkkiä vaan alettiinkin puhua muille serustelusta tapaamisen sijaan. Ei sovittu keskenämme mitään, vaan se oli itsestäänselvyys.

Vierailija

Yksi ovela keino on mennä tämän herran kanssa johonkin juhliin tai muuhun tapaamiseen jossa sinä et tunne monia ja sitten kuuntelet vain minä mies sinut esittelee; kaverina vai tyttöystävänä :)

Vierailija

hmm okeei kiitoksia vastauksista :)) täytyy tässä katsoa ja tunnustella miten tilanne etenee.. :) olen vain vähän varovainen, koska edellinen mies kuitenki vähä sokeerasi..

Vierailija

Nykyinen mieheni kysyi minulta kahden viikon tapailun jälkeen, että "Jos joku kysyy seurustelenko, niin voisinko sit sanoa et sä oot mun tyttöystävä?"
Suloista :)

Vierailija

Mun kulta kysyi kolmansilla treffeillä, että "Mulla on facebookstatuksena sinkku, mutta mitä luulet, pitäisköhän se vaihtaa..?" Vieläkin tulee ihana tunne, kun sitä ajattelee..:)

Vierailija

:)) kuulostaa mukavalta :)) haluisin itsekkin jo ton tapailun muuttaa seurusteluksi mutta tuntuu vain että pitää vielä jonkin aikaa odotella ja nähdä.. :) kun ei vain osaa lukea toisen ajatuksia on kaikki vain vähän vaikeampaa ja yrittää tulkita toista onko se kiinnostunut vai ei.. kaikki on vaan niin uutta uudestaan kun edellinen suhde oli mitä oli ja siitä edellinen oli todella pitkä kunnon seurustelu suhde.. kaipaan vaan jotenkin kunnon suhdetta nyt :)

Vierailija

olen nyt tapaillu kesän lopusta lähtien yhtä miestä ja nyt vasta alkaa tuntua, että oikeesti seurustellaan. itestäkin tuntuu tuo tapailu aika pitkältä, mutta osa syy siihen oli se, että tavatessamme olin just eronnut enkä ollut oikeen valmis mihinkään vakavaan ja halusin edetä ihan rauhassa. kai me nyt sitte jo ollaan pari... :)

Vierailija

Itsellä melkein sama tilanne kuin edellisellä. Olin eronut jouluna ja uuden miehekkeen tavannut kesällä. Halusin edetä hitaaaasti, enkä ollut valmis vakavampaan. Kuitenkin ollaan edelleen yhdessä ja tykkään miehestä ihan ylipaljon. Ainakin kaveriporukoiden silmissä taidetaan olla jo vakipari:D.

Vierailija

hmm voithan sä vähä kettuilla, sano et kaverit miettii ja kyselee seurustellaaks me, mitä pitäis vastaa?:D

heitä jotenkin rennosti nii hyvin se menee, kuhan ei liikaa jännitä/mieti:)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat