nuorempi mies vanhempi nainen

Vierailija

Olen juuri 25 täyttänyt nainen, olen ollut jo jonkin aikaa suhteessa jossa en tunne itseäni onnelliseksi ja huomasin jokin aika sitten olevani ihastunut toiseen.
Tämä ihastukseni on kylläkin minua huomattavasti nuorempi, hän on vajaa 19 vuotias eli voisiko suhde toimia vai olenko teidän mielestänne aivan outo ja kajahtanut?
Itse asiassa olen jo puhunut tämän miehen kanssa ja hänelle se että olen suhteessa ei ole ongelma mutta nyt kun mietin keskusteluamme luulen että minun ikäni tuntuu hänestä ongelmalta... voi olla tietysti kyse myös kulttuuri erosta tai nuoren miehen halusta elää "vapaata elämää" kun hän kertoi ettei halua sitoutua, mutta jos minä haluan jotain vaihtelua tai jotain niin se on hänestä ok!Hän on siis "välimereltä" kotoisin eli onko tämä tyypillistä (no niin nyt ei varmaan voi sanoa).
Miltä tämä kuulostaa teidän mielestänne?
Pelkään vain että rakastun häneen ja jos hän ei kiinnostukkaan minusta särjenkö itseni...

Kommentit (7)

Vierailija

Öh... Pelkäät että tämä nuorukainen särkee sydämesi, vaikka itse aiot pettää seurustelukumppaniasi? Jos nykyinen suhteesi ei toimi, ei ole mitään syytä kituuttaa siinä. Törkeää nykyistä miestäsi kohtaan, olisi reilumpaa vain jättää hänet ja kertoa, ettet ole onnellinen.

Ikäerossanne en kyllä näe mitään ongelmaa, tuskin kenestäkään olisi outoa jos 19-vuotias tyttö ja 25-vuotias mies seurustelisivat. Onhan se hieman poikkeavaa, että ikäero menee noin päin, mutta ikäero ei edes ole kovin suuri, ainakaan minun mielestäni.

Hän sanoo haluavansa vain pitää hauskaa kanssasi, joten ei vaikuta siltä että häneen kannattaisi rakastua...

Vierailija

Mielestäni ikäero toisinpäin (mies vanhempi) olisi täysin kohtuullinen, mutta että nainen on 6 vuotta vanhempi tuossa iässä on jotenkin outoa. Tarkoitan lähinnä sitä, että miehet kehittyvät kuitenkin sen verran jäljessä, että suurin osa 19-vuotiaista ja vanhemmistakin on todella lapsellisia vielä. Ja myöskin se, etteivät he ole kovin valmiita sitoutumaan. Naiset kun yleensä tuossa iässä jo haluavat naimisiin ja perheen lisäystä, niin olisi hyvä, että mies olisi muutaman vuoden vanhempi, jotta olisi samassa "ajassa".
Lisäksi olen samaa mieltä darklingin kanssa siitä, ettei mies ole rakastumisen arvoinen, kun haluaa pitää vain hauskaa. Äläkä missään nimessä vehtaile kahden kanssa, vaan kerro rehellisesti nykyiselle miehellesi tilanne, jos ihastus ei mene ohi.

Selostus saattaa olla melko sekava, mutta jossain siellä toivottavasti on pointti :D

Vierailija

Mun mielestä tuossa ei ole mitään väärää. Eihän se ikä oo kun paperilla ei se muuta merkkaa. Jos kerran kemiat pelaa yhteen nii pidä kiinni siitä. =)

Mut sun pitää vain saada selville et teidän tunteet on molemmin puolisia ja että tämä mies on valmis sitoutumaan sun kanssa eikä vietä sitä "vapaata elämää." Muuten hän särkee sydämesi.

Itselläni tuo suhde toimi neljä kuukautta ja kolme viikkoa. Itse olen 19 täytän jouluna 20 ja exsäni oli 16 täytti toukokuussa 17.

Eli joillain se toimii joillain ei. Meillä se ei toiminut tai siin vain rakkaus lopahti. Ja minä olin ihastunut vähän jo toiseen joka oli varattu. Minulle hän sanoi et heidän jutusta ei tule enää mitään ettei sitä pelasta mikään ja päädyin hänen kanssaan sänkyyn ja parinpäivän jälkeen sain tietää, että hän on kihloissa (silloin hän ei pitänyt sormusta sormessa enkä ollut huomannut sitä muutenkaan). Ja hänen kihlattu odottaa hänelle lasta on jo kolmannella kuulla luultavasti hän ei sitä mulle itse ole sanonut mut muille oli jotka kertoivat siitä sitten mulle. =o Tämä mies on vuotta nuorempi kuin minä eli täyttää tänä vuonna tai on sit jo täyttänyt 19 kun itse olen viel 19.
Tällaisia kokemuksia mulla on nuorista miehistä.

Vierailija

Ei kannata. Harvat tuon ikäset on valmiita sitoutumaan mihinkään ja ne on lapsellisia. Kolme mun kaveria seurusteli nuoremman miehen kans, yhelle parille kävi niin että poika halus mennä omia menojaan ja kokeilla markkinoitaan muilla naisilla, joten ne eros. Toinen pari teki lapsen mutta käviki ilmi ettei poikaa kiinnostanu olla perheensä kans vaan halus olla vaan kavereittensa kans millon missäki, joten nainen päätti erosta. Kolmas pari on yhessä edelleen, ja tämän parin onnen uskon kyllä kestävän. Mun neuvo on että jätä miehes, elä jonku aikaa yksin ja sitte eti oman ikänen tai vanhempi mies.

Vierailija

No oli toi ny neuvo miru. Niinkun sanoin ei iällä ole merkitystä. Kannattaa sitä kokeilla jos vaikka onnistuukin jos mies sitä kans tahtoo. Kaverini kin seurustelee pojan kans joka on sitä melkein kaksi vuotta nuarempi. ne ovat olleet jo yhes kohta vuoden ja neljä kuukautta. Ja yhel toisel kaveril on suhde häntä kaksi vuotta nuoremman kans ja ovat olleet yhes jo viisi vuotta. =)

Vierailija

Ikä on vaan numeroita! Ja muutenkin ihastuksesi on eri kulttuurista, joten paha sanoa ovatko tuollaiset ikäerot välimerellä yleisiä vai harvinaisia ja miten niihin siellä suhtaudutaan. Jos et ole onnellinen nykyisessä suhteessasi,niin se ainakin kannattaa lopettaa.

On mahdollista, että särjet itsesi, joten etene ainaki varovaisesti äläkä kiirehdi. Mä oon sen verran optimistinen että kokeilla kannattaa aina, koska on myös mahdollista että te rakastutte toisiinne. Ei voi voittaa jos ei yritä ja vaikka meniskin mönkään niin loppupelissä se harmittaa vähemmän kuin se, ettei ikinä yrittänyt.

Vierailija

Ei voi sanoa ehdotonta vastausta, kun riippuu niin ihmisistä. Mä olin itse vasta eronnut (avioliitosta) 27-vuotias kahden lapsen yh-äiti ja poikaystäväni vielä kotona asuva 21-vuotias kun alettiin seurustelemaan. Ja mä olin poikaystäväni ensimmäinen tyttöystävä. Ja vaikka molempien elämäntilanne soti kovasti meidän suhdetta vastaan, niin me ei annettu silti sen estää mitään ja otettiin riski. Onneksi otettiin, koska kyllä kaikki muu aina järjestyy. Riittää kun molemmat haluaa tosissaan pysyä yhdessä.

Mutta jos olet kerran jo suhteessa, niin kannattaa ehkä ensin puida se läpi ennenkuin suunnittelee seuraavaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat