Seksi ei onnistu!

Vierailija

Minulla ja nykyisellä miehelläni on paha ongelma, kun hänen kalunsa ei mahdu sisääni. Olemme yrittäneet monia kertoja, mutta ei vaan onnistu. Sattuu vaan niin helvetisti.

Olen siis harrastanut seksiä lukuisia kertoja aiemmin, joten ei ole kokemattomuudesta ainakaan asia kiinni. Tässä on tosin se ero, että miehelläni on kyllä selvästi isompi, kuin kenelläkään aikaisemmalla miehelläni. Voisiko tähän mitenkää olla syynä se, että jännittäisin, ettei tuollainen voi sisääni mahtua ja pitäisi päästä eroon tuosta, jotta olisi mahdollisuuksia onnistua, vai pitäisikö vain uskoa, ettei se tule onnistumaankaan, kun olen erittänyt kyllä venyttää itseäni ennen tositoimia tuloksetta.

Olisiko teillä jotain ajatuksia, mikä voisi auttaa? : )

Kommentit (3)

Vierailija

Hmmm, ootteko kokeillu liukkaria?
Vaikka oot kuinka kosteena tahansa liukkari saattaa auttaa koska sillon mieskin on...

Ja kyllä se sinne mahtuu vaikka ei ehkä nyt tunnu siltä, meinaan jos emätin venyy noin 10cm kun lapsisyntyy niin kyl sinne pitäis sellanen vekkuliki mahtua :) :D

Joskus jännityskin kyllä on suuri este. Mulla ainakin on ollu joskus että vaikkei ihan superhyper paljon olekkaan jännittäny nii silti tahtomattaan on ollu sellanen pieni jännityks koko ajan ja ei oo tullu mistään mitään, rauhallisus ja rentous ennen kaikkea.

Ootteko kokeillu jotain eri asentoa, vai oletteko aina esim perus lähetyssaarnaajas? Asennon vaihto saattaa auttaa alussa.
Takaatapäin vagina on enemmän auki nii se saattaa auttaa asiaa jo jonkin verran.

enempää en osaa neuvoa, toivottavasti se ei ihan niin iso ole ettei se oikeasti mahdu :)

Vierailija

Voisitte käyttää liukasteita ja kokeilla eri asentoja, tai sitten tällaista keinoa mikä ns. venyttää emätintä ennen yhdyntää:

POikaystäväsi voisi sormettaa sinua ja aina välillä laittaa lisää sormia vaan sisään, ensin 1,2,3,4 ja ehkä jopa 5 :o :D Kokeilkaas tota.

Vierailija

joo liukkariakin on kyllä kokeiltu, mutta ei sekään oikeen meinaa auttaa. No joo olet varmaan oikeassa, että kyllä sen pitäisi sinne mennä, jos kerran lapsenkin pitäisi ulos sieltä tulla, ei se kalu nyt sentään lapsen kokoinen onneksi ole :D

Niin sitä jännitystä olen kyllä miettinyt, vaikka ei minua ainakaan ensimmäisellä kerralla nyt niin jännittänyt, mutta nykyään kyllä mietityttää jo aina etukäteen, ettei tuommoinen "leka" kyllä minuun mene millään ilveellä. Täytyy nyt yrittää olla ajattelematta asiaa.

Asentoja nyt ei olla hirveästi kokeiltu, kun ei hommasta ole meinannut mitään tulla :D Perus lähetyssaarnaaja on kokeiltu ja on kyllä takaapäinkin. Miten voisiko siten olla mahdollisuuksia, että minä olisin päällä ja sitten vain istuisin sen sisääni? vai onko se vain huonompi kuin nuo edelliset vaihtoehdot?

akashi: Olen kyllä venytyksiä tehnyt, muttei niillä tunnu saavan kuitenkaan tarpeeksi aikaan, täytyy sitäkin nyt vielä yrittää.

No ehkä uskon, että se on mahdollista sisään saada, mutta ensimmäistä kertaa elämässäni, kyllä toivoisin jätkällä olevan pienempi :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat