Miten huomaatte miehen kiinnostuksen?

Vierailija

Niin, elikkäs kertokaapa miten te huomaatte miehen olevan kiinnostunut teihin? Ja mitkä ovat sellaisia juttuja joista huomaa varmasti että kiinnostusta on ilmassa =)

Kommentit (8)

Vierailija

miheille on joskus tosi vaikee myöntää/näyttää kiinnostus, mulla ainaki kokemusta et ne yrittää vähä kiemurrellen näyttää sitä, "sun täytyy korvaa tää jotenki, ja sun täytyy ite keksii miten" ja et ei voi suoraa sanoo vaan aina pitää jotnki tosi hankalasti se tehä:D

varsinki sillai et ottaa yhteytta/kysyy iha jtn turhaa taiu mitä tietää jo, esittää tyhmää:D miehet yrittää tehä sen aina tosi salaperäsesti ja taitaa oottaa et nainen näyttää sen ensin ja / tekee aloitteen,ihanku se ois niin paha ite tehä se tai näyttää kiiinnnostus ekana:DD

Vierailija

Jotkut miehet taas haluavat tulla naisen juttusille ja sitä kautta yrittää iskeä.

Sitten he saattavat katsoa sua kokoajan ja sitten kun ite huomaat että sua tuijotetaan ja katsot hänen päälle hän kääntää katseen pois, ja kun et enää katso niin hän katsoo sinua uudestaan.

Sitten he voivat laittaa kaverin asialle kertoon et on kiinnostunut tai sit hän rupiaa kuiskimaan kaverilleen ja katsoo sinua päin ja hynyilee flirttailevasti.

He voivat myös flirttailla puheillaan sulle. Mulle yks poka sanoi aina et se puree mua ja kysyin miks nii se sanoi et olen paha tyttö. ;D Ja hän muka olisi kohta lyöny mua ja sit kun ite kiersin häntä kauempaa ja sanoin et eithän lyö mua nii häön sanoi et en mä sua löisi ja iski silmää.

Sitten he voivat vislata pesään ja sanoa et grrr ja sit kun katsot häneen hän iskee silmää sa hymyilee! Mulle on näin tehty.

Vierailija

Eiköhän just tollanen leikkimielinen ärsyttäminen ja kiusoittelu oo aika selkee merkki, samoin kuin hauskojen juttujen kertominen ja se, että yritetään saada tyttö/nainen nauramaan. Ainakin mun kohdalla tuntuu toimivan aika hyvin :)

Vierailija

Näinhän se on mut mun kohalla siin oli vaan nii et tää mies oli täys idiootti. Sille oli tauko meneillään KIHLATTUNSA kanssa ja kokeili sit mun kans et jos siitä olisi tullut jotain. Itse en tiennyt että hän oli kihloissa ja että tämä odotti hänelle lasta muuta kun vasta sitten kun olimme harrastaneet seksiä. =s

Sen vaan hän mulle oli sanonut ennen kun olimme sängyssä että he olisivat jo muutenkin eronneet ja käski mun odottaa mut en tänäpäivänään ole saanut vastausta että haluaako hän olla mun kans olla vai ei!
Sen vaan kuulin häneltä että tyttöystävä olisi jättänyt hänet mut taas toiset ystäväni sanoivat että heille hän oli sanonut että he ovat yhessä. Että minä olen päättänyt unohtaa tämän miehen ja en olekaan nähnyt häntä nyt kahteen viikkoon vaikka olemme samassa koulussa ja samalla osastolla, mutta hän on yhtä luokkaaa ylempänä. Onneks en ole nähnyt häntä.

Vierailija

ihastuneen miehen (ja naisen) mielihyvää säätelevä aivolohko keskittyy jatkuvasti ihastuksen ajatteluun ja haluaa kokoajan kontaktiin ihastuksen kanssa. Tämä tietoisku oli jossain cosmossa.

hyvä nyrkkisääntö vois olla puhelut ja tekstiviestit. ihastunut mies luultavasti vastaa tekstareihin ja puheluihin tosi nopeasti. ja ihastunut mies vastaa luultavasti tekstiviestiin muutakin kuin "OK" tai "SOPII".

Vierailija

Miten iskisin minua noin 10 vuotta vanhemman nuoren miehen,
itse olen 15-vuotias. Olemme kavereita ja tulemme hyvin
juttuun, mutta mistö tiedän haluaisiko hänkin enemmän?
Ja miten saisin hänet ihastumaan itseeni ;D
Olen korviani myöten rakastunut enkä kestä jos en saa häntä,
auttakaa! Hyviä puheenaiheita?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat