Teidän Eka Kerta

Vierailija

MIllainen oli teidän Eka Kerta?! Oletteko vielä yhdessä? Kaduttaako? :)

Omani:

Eka Kertani tapahtui nykyiseni kanssa, olimme olleet vain 3kk yhdessä, mutta olimme aivan varmoja siitä. Suunnittelimme ekaa kertaamme (Juttelimme ja mietimme mitä kumpikin voisi tehdä) Sitten eräs ilta kun vanhempani katsoivat elokuvaa, aloimme actoniin, esileikki oli about 15min, ja sitten otettiin kortsu esille :D

Oli vähän vaikeuksia asentojen kanssa! Mutta menin lopuksi hänen päälleen, tunsin kun immelkalvoni venyi. Se sattui, joten menin hitaasti, ja luulen että pooikkikseni kyllästyi siihen ja nosti lantiotaan niin että meni nopeammin, sitten teimme siinä vähän aikaan ja vaihdoimme asentoa, aktin jälkeen katsoimme leffaa.

Nykyään seksi ei satu ollenkaan, ja se on hauksempaa ja tuntuu paremmalle :D

Kommentit (3)

Vierailija

Mä en muista mun ekaa kertaa kovinkaan tarkkaan, en ollu juonu tai mitään, mutta muistan vain kuinka meillä oli alkuun vaikeuksia ja olimme yrittäneet joitakin kertoja aikaisemminkin tuloksetta. Ensimmäinen kerta sattui jonkin verran ja muistan ajatelleeni, että kunpa se olisi pian ohi ja tällaistako se niin paljon puhuttu seksi sitten on. Kuitenkin myöhemmillä kerroilla jännitys vähentyi ja löysin itselleni kivuttomia asentoja.

Nykyään olen yhdessä tämän saman henkilön kanssa ja kaikki sattuminen seksin aikana on loppunut ja olen oppinut nauttimaan seksistä täysillä. : )

Vierailija

mulla eka kerta kans nykyisen kans. ollaan oltu 7kk kohta yhessä. ja ei kaduta yhtään, ja ensimmäinen kerta ei sattunu ollenkaan, tuntu vaa vähä kummalliselta.. nykyään tuntuu hyvältä ;) ja todellaki erinlaiselta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat