MITÄ NYT?

Vierailija

Inhoan itseäni, miten olenkin niin herkkä ja tunteellinen paska.

Mies tuli iskemään minua. En ollut kiinostunut, ei hän ollut edes ns. tyyppiäni.. hän oli kuitenkin sinnikäs ja ihastuin lopulta. Asutaan eri paikkakunnilla ja hän ei tiedä mitä haluaa.. kännissä olen avautunut ja paljastanut tunteeni. Kysyin haluaako hän olla kaveri vai mitä? Hän on jopa valitellut, ettei kannata tavata enää.. koska on ollut kaukosuhteessa, eikä siitä tullut mitään. Kuitenkin hän haluaisi tavata minut :/ ..viimeksi hän sanoi, että tekee päätöksen kun nähdään selvinpäin. Ja siihenkin menee varmaan viikko pari.. ja riudun kun en tiedä milloin hän edes pääsisi tulemaan..

En ole ikinä ollut luovuttajatyyppiä, mutten jaksa pelata.. en osaakaan enkä edes halua. Olen niin masentunut tämän takia..

Kommentit (3)

Vierailija

minä sanon kuitenkin, että älä luovuta!
Mä tajuan, et joskus se joku mies vaan kolahtaa ja pahasti, itellä ei asia edenny ku kesällä siien et piti nähä kunnolla kahdestaan, siis oltiin tieytti muuten hengailtu samoiporukois yms mut sitte senkin onnistuin malttamattomuudellani kusemaan, sitte jätkä ei vastannu enäää ( okei kyseessä pari känni viestii ) mutta kuitenkinn niin nyt syksyllä liikuttub edellee ssamoissa porukoissa yms, en vaan saa sitä poiis mielestä, sen silmät, ah . ku sen näkee niin oivoiii! tossa ekstra lyhyt versio tapahtuneesta, mutta se on niin outoa ku miehistä ei ota selväää, välil ne on toooosi mukavaa niinku face to face mut sit jossaa msn ei vastaa,öö ok??
Pidä kiinni, älä päästä irti ennenkuin on suoraaan sanottu et nyt loppu, sullla on viel' toivoa joten käytä sitä mahdollisuutta!:)

Vierailija

Minä menin sänkyyn sellaisen jätkän kanssa, josta en ole ollenkaan kiinnostunu, mutta tämä jätkä on minusta kiinnostunu. Ajattelin kokeilla, mutta siitä ei tulisi mitään, koska jätkä on vielä niin "pentu" etten kestä olla sen kaa samas huonees. Sänkyyn päädyimme kumpikin humalassa ja nyt olisi tulossa bileet johon se on tulossa ja en itse uskalla ottaa mitään koska pelottaa että tapahtuu taas jotain.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat