painostus

Vierailija

varmaan on jo tälläinen aihe jossain mut kuitenkin, ku paljo puhutaa painostamisesta niin ois kiva kuulla miten pojat on painostanu! Siis jos on, ja onko se ollut sellaista piilo painostusta et ku antaa pikkurillin niin yrittää viedä koko käden vai onko ollu suoraa puhetta? Ns, puhetta vai actionia;)?

Kommentit (4)

Vierailija

Noh... Esim, aina kun olen jätkäni kotona, hän painostaa minua ottamaan kaikki vaatteet pois, syinä on: Olet seksikkäämpi ilman
Olemme vain kahden
Etkö anna minun nähdä vartaloasi?

Haluaisin olla vaatteet päällä, ja kun kerron että haluaisin pitää vaatteet päällä hän suuttuu tai murjottaa.. Silloin pehmenen ja otan vaatteet pois.. Joskus olen sillä tuulella että otan vapaasti irti, mutta joskus olisi kiva olla vaatteet päällä. Tällasta painostusta :D Tai kun tykkään nukkua alasti, ja kun pukeudun, hän murjottaa... :P Ei se mitään, kyllä tälle voi pistää takaisin ;))

Vierailija

Mun eka ex aina painosti mua suostumaan omiin suunnitelmiinsa ja yhtymään sen mielipiteisiin. Hän ei ollut koskaan väärässä mistään ja sai vapaasti syödä lupauksensa, mutta jos mä olin mennyt muuttamaan meidän suunnitelmia, niin siitä alkoi riitely, vittuilu ja murjotus. Samoin jätkällä oli joitain erinäisvapauksia, joita mulla ei ollut. Esim. hän sai käydä baarissa, mutta painosti mua olemaan käymättä. Onneks pääsin eroon moisesta machoilijasta ja pomottelijasta.

Vierailija

Kun olin 14vuotias seurustelin 3vuotta vanhemman jätkän kanssa, oli venäläinen tosi kiva meillä synkkas mut alunperin en halunnut ees seurustella pienen säätö illan jälkeen missä sain ensisuudelmani... mutta niin hän luuli sen olevan heti seurustelua ja tyhmänä mä olin vaan et okei, sotkin välit ystävääni sen takia ja jätkän kanssa tutustuin omaan seksuaalisuuteeni hän sormetti eikä siinä mitään ja minkä hyväilin häntä, mutta molemmilla vaatteet aina päällä... mutta hän koitti aina ottaa vaatteita minulta pois ja puhui seksistä. Minä en halunnut sitä hänen kanssaa ja se oli vaikeaa olla ja sanoa ei koska hän oli kuitenkin todella ihana.. mutta koska emme seurustellett kuin vähän reilu kuukauden koska laitoin poikki, poika itki koska piti minusta mutta en mä tykännyt hänestä eikä se toiminut. Nykyään ollaan ystäviä voidaan halata koska hän on venäläinen ja heidän kulttuuri on hänen seurassaa minulle myös omanlainen kulttuuri.
Mutta ikävää että jouduin painosyuksen alaiseksi koska se oli ikävää... mutta onneksi en tehnyt mitään peruuttamatonta =))

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat