Vääristynyt kuva suhteista miehiin?

Vierailija

Onko täällä muita samanlaisia, joilla on ainoastaan miehistä sellainen kuva että ne on tunteettomia, joita pitää käyttää vaan hyväkseen?

itsellä on sellanen tilanne että eka kerta oli seksuaalinen hyväksikäyttö, ja sen jälkeen oon tuntenu vaan vihaa tietyllä lailla miehiä kohtaa, niitä kyllä on ympärillä koko ajan, mutta itse teen vain silleen että pyörittelen niitä oman mieleni mukaan, tai toimin silleen että on pakko olla vähintään 3 jätkää pyörityksessä. jätkät on yleensä täysi-ikäisiä, ja ite oon 16. Monesti aina oon miettiny et pitäs rueta ettimään vakituista, mutta sitten se menee aina siihen että ajattelen et ihan sama. ja muutenkin oon sitoutumiskammoinen, iskee kauhee ahistus heti jos joku jätkistä rupee puhumaan siitä että haluis vakavampaa, sen kuultuani aina otan monta askelta taaksepäin. en oo ikinä seurustellu, on ollu ainoastaan seksisuhteita. pelottaa vaan että en koskaan uskalla rueta seurustelemaan, koska pelkään että mua satutetaan uudestaan. ja oon huomannu senki et jos on ees vähän enemmän juttua jonkun kanssa nii hyväksyn sellaset jutut että jos ollaan sovittu et ollaan ilta yhessä nii jätkä lähteeki toisen eukon kanssa jonnekki, et en niiku suutu siitä tai et hyväksyn sellasen käytöksen mua kohtaan. ja sit viellä sellanen asia et jollain tavalla saan nautintoa ku saan satuttaa niitä jätkiä, tai sit tahallaan isken varattuja jätkiä ja saan nautintoa siitä ku niillä sit menee poikki tai tulee jonkinlainen suhdekriisi..

nii että jos on omia kokemuksia ja tälleen nii vois kertoo et miten pääsee tuosta tavasta ees jollaki tavalla eroon, ja muutenki kokemuksia!

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat