Poikien illat

Vierailija

Mitä mieltä olette poikien illoista?

en tiedä miksi itselleni tulee heti hirveä tunne jos miehelläni on tulossa poikien iltaa :/ en tykkää tunteesta yhtään..en tiedä onko se epävarmuuttaa vai mitä..tai kateutta siitä et hänellä on tekemistä ja minulla ei..en kuitenkaan voi toista kieltää pitämästä hauskaa kavereittensa kanssa.

Kommentit (13)

Vierailija

Voihan siihen liittyä pelkoa että miehesi menee toisen mukaan.. Minulle ainakin tulee sellainen olo välillä. Muuta syytä en sille keksisi :DD Ehkä pieni mustasukkaisuus ja kateus.. :)

Vierailija

Itte en ole niinkään mustasukkainen, mutta olen sitä vastoin hirvittävän(typerän) kateellinen! Itellä ei edes ole enää sellaista tyttöporukkaa, jonka kanssa voisin viettää tyttöjen iltaa. Mutta toisen on annettava mennä jos hän haluaa, onhan mullakin sitten menoja harrastuksien ja ystävien kanssa:)

Vierailija

kateutta siinä ainakin on minulla niin paljon. :/ olis helpompi elää jos ei olisi kade toiselle...ite teen niin että yritän aina keksiä itellekkin jotain suht. kivaa tekemistä silloin ku miehellä on poikien ilta tieodssa. ja itellänikään ei ole tyttöporukkaa joittenka kanssa voisin viettää tyttöjen iltaa.

pitää vaan aina päästä jotenki tuon tunteen yli, ettei katkeroidu :D lol

Vierailija

Eikö poikien iltana mennä baariin, ryypätään pää täyteen viinaa, puhutaan paskaa ja örvelletä kännissä? Miehet on aina sisältä pikkupoikia, joten mua ei haittaa jos mun mies jättää välillä aivot narikkaan ja menee tekemään jotain tyhmää muiden "poikien" seurassa. Täytyyhän stä välillä rentoutua. En ole kovin mustasukkainen ja luotan, ettei mieheke ole iskemässä muita muijia.

Itsellänikin on välillä tyttöjeniltoja, mutta silloin ennemminkin juorutaan, leivotaan ja hemmotellaan itseämme. Biletys on sitten erikseen.

Vierailija

En oo seurustellu kauaa (kesän lopusta asti). Ni oon varmaa "outo", että patistan miestä viettmään poikien kanssa iltaa. Mies asuu eri paikkakunnalla, joten nähään ainoastaan viikonloppuisin ja joskus myös pari kertaa arkena. Toista on usein ikävä, mutta silti mun mielest on täysin OK, että mies viettää osan laatuajastamme kavereiden kesken. Saisin liittyy heidän seuraa, mutta mielummin oon tyttöjen kaa sil aikaa. Yö on kummiski meille yhteinen ja seuraava aamu. ; )

Vierailija

Mua ei haittaa yhtään! Poikaystävällä ei oikeestaan oo kuin yks hyvä kaveri ja ne ei ikinäå tee mitään kahdestaan, niin tykkäisin vaan, jos välillä pitäis poikien iltoja. Koska ite kuitenkin käyn baarissa tyttöjen kanssa ja vietetään tyttöjen iltoja jne. :) Ja luotan poikaystävääni ihan 100 %, en pelkäis, että se kenenkään muun mukaan lähtis baarista :> Kyllä välillä tyttöjen kanssa ollaan poikienkin kanssa baarissa ja sillon kyllä saatan välillä olla vähän kateellinen, jos poikaystävä sattuu jotain muuta tyttöä kattomaan :D Ja muutenkin oon välillä vähän mustasukkaista sorttia, en kyllä aina.. Riippuu ihan millä mielellä oon :D

Vierailija

ite en oo yhtää kade tai silleen vaikka poikaystävä menee viettää iltaa. mun ongelma on mustasukkaisuus. välillä pelottaa että me joudutaan eroamaan ku oon niin mustasukkanen. mua ärsyttää jo sekin että se puhuu jollekki toiselle tytölle pitkään. mulla on varmaan joku ongelma, voiko olla mahollistakaa ? ja seki vielä että heti ku poikaystävä kattoo sinne päin vaikka missä kävelee just joku tyttö, niin heti katon sivusilmällä sitä että yrittääkö se flirttailla sille. oon niin vainoharhanen muutenki että huhhuh, voisin selittää vaikka koko yön tässä että mikä ärsyttää ja epäilyttää yms. mutta pakko päästä nukkumaanki välillä :)

Vierailija

Mua vaan kiinnostais, et jos pojat mene ejust tyylii mökille ja viettää siel poikaporukalla iltaa dokaa pelaa fudista ja kaikkee sellsta nii mitä ne juttelee sielä? tai kuinka paljon tytöistä ja varsinkin ehkä sen hetkisistä meneillään olevista jutuista, kuinka paljon pojat kertoo toisilleen ja kuinka yksityis kohtaisesti...kun niistä pojista ei koskaan tiedä, aina ne osaa yllättää;)

Vierailija

No eiköhän sekin ole ihan porukasta kiinni et kuinka yksityiskohtaisesti asioita käsitellään...
Avomies oli just jätkien kanssa mökillä ja näytti sitten melkein koko porukalle yhden tuhman viestin minkä olin sille pistänyt päivää aiemmin. Muut olivat kuulemma valittaneet kun ei ole saanut pitkään aikaan, ja avomiehenhän piti sitten näyttää,että hänellä ei sitä ongelmaa ole... :D

Vierailija

Itse en pahemmin ole mustasukkaisen poikaystäväni "poikienilloista", koska tunnen jätkäni kaverit ja tiedän että heidän seurassaan hän ei tekisi mitään mikä loukkaisia minua. Ja tollainen jätkienilta tarkoittaa että pääsen itse viettämään aikaa ja juhlimaan omien ystävieni kanssa. : )
Mutta mistään miesten keskeisistä lomareissuista, laivamatkoista jne. en todellakaan tykkää, mutta ne ovatkin sitten asia erikseen!

Vierailija

Mulla on vähän sama kun llindaa:lla, oon oppinu hyväksymään ne poikienillat joissa tosiaan vaan otetaan jätkäporukalla oluttaviinaa ties mitä ja pelataan PS3 pelejä :D Mutta sitten jos kyseeessä joku mökki, laivareissu tai joku muu vastaava niin oon ihan eri tavalla mustasukkainen ja epäluuloinenkin vähän. Mutta poikienillat on ihan jees, oon tajunnu että itse kukakin tarvii sitä kaveriaikaa ja omaa aikaa aina välillä. Sitten taas jaksaa eri tavalla!

v

oon ite kans iha vitu kateellinen miehelle jsotain sen reissuista :D vaik itelkii on kavereit ja juodaa jne mutta kun e ole rahaa lähteä mihinkään laivamatkoille. sitten ärsytää kun toinen pääsee/menee:D

samu:rai
barbiegirl

Mua vaan kiinnostais, et jos pojat mene ejust tyylii mökille ja viettää siel poikaporukalla iltaa dokaa pelaa fudista ja kaikkee sellsta nii mitä ne juttelee sielä? tai kuinka paljon tytöistä ja varsinkin ehkä sen hetkisistä meneillään olevista jutuista, kuinka paljon pojat kertoo toisilleen ja kuinka yksityis kohtaisesti...kun niistä pojista ei koskaan tiedä, aina ne osaa yllättää;)

Kyllä joskus humalassa kerrotaan aika intiimejäkin asioita. Tyyliin "Nelli on puhunu et haluis mennä kihloihin" "ei osais vielä sitoutua niin pysyvästi" jne. Pitäähän sitä miestenkin pystyä puhumaan jollekkin tämmösistä asioista. Vaikka miehet on monesti julkisesti "epäsyvällisiä" tms, niin jos joku alkaa vakavissaan kertomaan omia asioitaan, nii ei niistä vitsailla tai aleta huutelemaan muille.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat