Läheisyydenkaipuu

Vierailija

Pitkinä aikoina ilman suhdetta iskee päälle suunnaton hali-, nukkukaveri- ja yleensäkin läheisyydenpula. Miten te olette helpottaneet tätä oloa tulla hellityksi ja saada höpötellä lässytellen, saada haleja ja nukkua sylikkäin kun sellaista ihmistä ei lähellä ole? Yhdenillanjutut eivät innosta...

Kävin kokovartalohieronnassa viikonloppuna ja se oli ainakin aivan ihanaa... <3 Tuli semmoinen lämmin olo ja tuntui ihanalta saada tuntea toisen ihmisen lämpöiset kädet keholla, olo oli varsinkin rakastettu sen jälkeen vaikka siis oli ihan hieronnasta kyse. :-) Tuommoista haluttaisi enemmän mutta opiskelijana hierontakin on niin kallista... =/

Kommentit (7)

Vierailija

Sinkkuna helpotin läheisyydenkaipuuta halimalla tyynyjä öisin ja katsomalla romanttisia komedioita. Muutenkin ajattelin silloin, että yksin on monin verroin kivempi nukkua, kun ei tarvitse jakaa peittoa, tyynyjä ja patjatilaa muiden kanssa, eikä sietää kuorsausta. Piti mun hankkia kissanpennunkin nukkumaan mun viereen ja pitämään mulle seuraa. Vielä ei ole toteutunut:(.

Vierailija

hellyyden puute on kamalaa, ku ei oo olleskaa sitä sellasta hellyysjuttua:( ei siihe oo oikeaa lääkettä, itellä se on menny enemmä siihen et on muitellu niit vanhoja hyviä aikoja,mikä ei oo niin hyvä vaihtoehto, mut sillo muistaa sen ilon ja onnellisuuden ja hellyyden...:/

Vierailija

Aattelin tänään koklailla semmosta luksusta et petaan ton vuodesohvan kahdelle ja valtaan ite koko sängyn:) Petaan oikeen semmosen pesän peittojen väliin ja valtaan kaks tyynyäki ja sit halaan oikeen tiiviisti peittoa.

Vierailija

Onnea yritykseen, kuullostaa kivalta:D. Itse hankin viime keväänä parisängyn, jonka petasin kahdelle ja päätin nukkua siinä keskellä. Ei onnistunut sittenkään, kun joka aamu löysin itseni nukkumasta jommastakummasta laidasta. Ja kuvittelin olevani leveä nukkuja:S.

Vierailija

Mulla auttaa hirveesti se, että saan halia ja olla koirien kanssa : ) Oon niin eläinrakas, että just noitten koirien kanssa leikkiminen ym. haliminen ja pusuttaminen auttaa : ) Itsellä ei ole vielä omaa koiraa, mutta siskoilla ja porukoilla on. Niitten kanssa sitten temmellän, se auttaa : )

Varmasti hankin jossain kohtiin sen oman karvanassun, sitten kun muutan yksin asumaan. Siitä on niin paljon seuraa, muuten ois varmaanki liian yksinäistä : /

Vierailija

Ite nukun edelleen pehmolelujen kans - nalle, pupu ja leijona :D yks ei enää oo tarpeeks iso halattavaks :D vaikka mul on poikaystävä ni mul tulee todella paljon läheisyydenkaipuuta ku se on intissä :( nytkää en oo melkeen kahteen viikkoon sitä nähny ku sil on tuplakiikku menos (2 peräkkäist viikonloppuu putkeen eikä mitään varuskuntavapaita) ihan kamalaa :( viikko viel jäljel... angstitus väliin mut tosiaan pehmolelut on ihania :) ja sit siit hieronnast kyl mä ainaki aina joskus saan kavereilt hierontaa ku hieron takasi :) et kyl seki hyvältä tuntuu ku kaveri vaikka silittää päätä tms...

Vierailija

Mulla itsellä on ihan vaan halimiseen tarkoitettu tyyny, jonka mä otan aina kainaloon kun laitan nukkuu. Ei se tietty korvaa miestä, mut ainaki helpottaa! Tai sit vaan ennen nukkumaanmenoo ajattelen jotain muuta ku läheisyydenkaipuuta ja sitä ku ois joku toinen vieres nukkumas.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat