Töissä Hesessä/Mäkkärissä?

Vierailija

Te jotka ootte ollu jossakin Hesburgerissa tai Mc Donaldsissa, kertokaa vähän kokemuksianne :) Itse pohdiskelen pitäisikö hakea yhteen Hesburgeriin mihin ollaan hakemassa työntekijöitä.

Kommentit (6)

Vierailija

Hesellä oon ollut opiskelujen ohella hommissa kolme vuotta, nyt vuoropäällikkönä.

Henkilökohtaisesti olen ihan sitä mieltä että ehdottomasti kannattaa ainakin kokeilla! :) Kyllä se sitten sulle ajan mittaan selviää että onko se sellainen duuni jossa viihdyt vai ei...

Pikaruokaravintolan asiakaskunta on aina välillä vähän haastavaa, mutta iloisella ja reippaalla asenteella niistäkin tilanteista yleensä selviää. :) Itse olen Hesellä viihtynyt opiskelijalle hyvän palkkatason, työn joustavan luonteen, nuorekkaan työilmapiirin ja palkallisten lomien takia. Ikävä kyllä tulee kun oman alan töihin koittaa aika siirtyä. :)

Vierailija

Itse aloitin tuossa syksyllä mäkkärissä. Vaatii stressinsietokykyä, tarkkaivaisuutta ja oppimisen halua jos siellä haluaa pärjätä. Opiskelujen ohessa todellakin unelmaduuni, kun on joustavat työajat ja itse saa päättää melkeinpä et millo on töissä. Palkka on noh, mitä on, mutta jos opiskelet niin ei sitten mitään. Itselläni palkka ei oikein riitä kun en opiskele/saa opintotukia. Meillä on ainakin todella mukava työporukka ja kaikki ovat nuoria niin jutunaiheita piisaa. Suosittelen ainakin kokeilemaan, jos et tykkää nii aina sielt saa lähteä. Mäkkärissä koeaika on 4kk et voit vaikka keskenpv:n sanoa et joo nyt riitti, heippa. :D Veikkaisin et hesessä mennää samalla.

Vierailija

Nauratte varmaan mut ulos, mutta oon aina miettinyt että miten ihmeessä te muistatte kenelle oli mitäkin? Tilanteissa joissa hamppareita ei ole valmiina vaan ne tuodaan pöytään. Hesessähän on kai se numerolappu käytössä, mutta entäs Mäkissä? :D :D

Vierailija

olin hesessä viime kesän. aikasemmin oon ollu muualla ravintolassa ja kahvilassa. Huonon muistin takia et meinannut oppia mitä missäki hampparissa oli. työ oli ihan jees. mutta en meinaa enää ikinä mennä ravintolaan/kahvilaan töihin. työ on liian ressaavaa ja kiireistä ja näin aina unta että olin töissä :(

Vierailija

Aloitin eilen Hesburgerissa. Mitään aikaisempaa kokemusta ravintola-alalta ei ole, joten jännitti kovasti miten työ alkaa käyntiin. Onnekseni kouluttaja oli erittäin mukava ja työporukka myös. Vuoropäällikkö ei taas niinkään. Todellakin huomasi, että hän on paikan vihatuin henkilö. Tehtiin kouluttajani kanssa pientä kierrosta ympäri ja se esitteli miten ranskalaiset laitetaan pusseihin ja jäätelöt tehdään, kun yhtäkkiä vuoropäällikkö huutaa tälle,että mun pitäis olla jo kassalla koska asiakkaita alkaa kertyä. Ei siinä muuta mut heitetään kassalle ja siinä sitten käyntiin. haastavinta oli löytää ne oikeat nappulat ku teksti oli aika pienellä ja muutenkin vähän aikaa kesti,että tajus miten mikäkin kuuluu tehdä ja mitä milloinkin painetaan. loppujen lopuksi oli ihan kiva ensimmäinen päivä mitä nyt pienistä mokista :) tosiaan meni vähän hampparit sekaisin ku mietin siinä mikä on mikäkin. mutta joo vielä pari vuoroa ku teen nii eiköhän sen jälkeen kaikki tuu automaattisesti.

Vierailija

Oon aina miettiny et onko niitä hesen kassakoneita helppo käyttää? Et jos joku tilaa vaikka ilman suolakurkkua ni saako sen helposti poistettua tilauksesta? Ite oon kohta alottamassa Hesessä työt ja eniten stressaa se et alan vänkää jotain sillä koneella ja asiakkaat hermostuu... 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat