Töissä Hesessä/Mäkkärissä?

Vierailija

Te jotka ootte ollu jossakin Hesburgerissa tai Mc Donaldsissa, kertokaa vähän kokemuksianne :) Itse pohdiskelen pitäisikö hakea yhteen Hesburgeriin mihin ollaan hakemassa työntekijöitä.

Kommentit (6)

Vierailija

Hesellä oon ollut opiskelujen ohella hommissa kolme vuotta, nyt vuoropäällikkönä.

Henkilökohtaisesti olen ihan sitä mieltä että ehdottomasti kannattaa ainakin kokeilla! :) Kyllä se sitten sulle ajan mittaan selviää että onko se sellainen duuni jossa viihdyt vai ei...

Pikaruokaravintolan asiakaskunta on aina välillä vähän haastavaa, mutta iloisella ja reippaalla asenteella niistäkin tilanteista yleensä selviää. :) Itse olen Hesellä viihtynyt opiskelijalle hyvän palkkatason, työn joustavan luonteen, nuorekkaan työilmapiirin ja palkallisten lomien takia. Ikävä kyllä tulee kun oman alan töihin koittaa aika siirtyä. :)

Vierailija

Itse aloitin tuossa syksyllä mäkkärissä. Vaatii stressinsietokykyä, tarkkaivaisuutta ja oppimisen halua jos siellä haluaa pärjätä. Opiskelujen ohessa todellakin unelmaduuni, kun on joustavat työajat ja itse saa päättää melkeinpä et millo on töissä. Palkka on noh, mitä on, mutta jos opiskelet niin ei sitten mitään. Itselläni palkka ei oikein riitä kun en opiskele/saa opintotukia. Meillä on ainakin todella mukava työporukka ja kaikki ovat nuoria niin jutunaiheita piisaa. Suosittelen ainakin kokeilemaan, jos et tykkää nii aina sielt saa lähteä. Mäkkärissä koeaika on 4kk et voit vaikka keskenpv:n sanoa et joo nyt riitti, heippa. :D Veikkaisin et hesessä mennää samalla.

Vierailija

Nauratte varmaan mut ulos, mutta oon aina miettinyt että miten ihmeessä te muistatte kenelle oli mitäkin? Tilanteissa joissa hamppareita ei ole valmiina vaan ne tuodaan pöytään. Hesessähän on kai se numerolappu käytössä, mutta entäs Mäkissä? :D :D

Vierailija