Onko joku jo ostanut joululahjoja? Mitä itse haluaisit joululahjaksi?:)

Vierailija

Onko joku jo alkanut miettimään tai peräti jo ostanut joululahjoja?:)

Listatkaahan tänne sekä jo hankkimianne että suunnitteluasteella olevia lahjoja jouluksi, ja kertokaahan myös, mitä itse toivotte joululahjaksi:)

Sivut

Kommentit (57)

Vierailija

Tykkään ennemmin itse väsätä lahjat kuin ostaa valmiina, kaupasta on niin vaikeaa löytää sellaista, mistä toinen varmasti pitäisi. Omatekemää osaa toinen sitten edes toivottavasti arvostaa, vaikkei mieleinen muuten olisikaan.

Sukulaisille leivon erikoisempaa leipää ja paria laatua sinappia. Nämä täytyy tosin tehdä sitten vasta juuri ennen aattoa etteivät mene pahaksi. Poikaystävälle tilaan netistä jotain hauskaa meille molemmille, senkin hieman lähempänä joulua sitten. Joulukortit olen kyllä jo tehnyt!

Itse arvostan juuri itsetehtyjä, tai sitten ihan vain rahana annettuja muistamisia. Näin opiskelijana sitä kun aina kaipaa, oikeasti aikuisille, työssä käyville henkilöille rahan antamisen taas näen melko mielikuvituksettomana..

Vierailija

Mä en oo vielä hirveemmin miettiny lahoja, mutta toivoisin ite ehkä kans ensiten rahaa tai jotain tarpeellista, kun muutan poikaystävän kanssa yhteen. Poikaystävälle kuitenkin haluisin antaa jotain muuta kun asumiseen liittyvää.

Voi kun oot Tiikeriahven ahkera, kortit jo valmiina!

Vierailija

Meidän suvussa ei onneksi osteta lahjoja toisillemme ja kavereidenkin kanssa ollaan sovittu ettei osteta. Mieheni kanssa ostamme ainoastaan lahjat toisillemme ja hänen vanhemmilleen. Mielestäni tämä ratkaisu on aivan mahtava keksintö, eikä kukaan joudu vastaanottamaan lahjoja, joista ei oikeasti pidä tai ei tarvitse niitä. Säästämällä rahalla voi ostaa sitten itselleen jotain mieluista. Lisäksi säästyy jouluruuhkilta! :) Aatto tuntuu sitäpaitsi yhtä ihanalta, vaikkei kuusen alus olekaan lahjoja täynnä.

Vierailija

Me ostetaan lahjat vain toisillemme ja kummankin vanhemmille/sisaruksille. Itseasiassa pari lahjaa on jo valmiina. Niitä ei ole mitenkään etsitty mutta kun sattui kohtuuhintaan juuri tietylle henkilölle sopivaa niin samahan se on ostaa sit jo odottamaaan.

Ja niin tehdään muutenkin että lahjan voi kyllä ostaa jo ennakkoon odottamaan jos sopivaa sattuu eteen. Parempihan se niin on kuin sit juhlan alla ostaa vain äkkiä jotain "ihan kivaa".

Osa lahjoista tehdään myös itse.

Ja itse haluaisin ainakin uuden imurin. Vanha on niin kelvoton että puhaltaa varmaan puolet pölystä takaisin ilmaan kun imuroi :D

Vierailija

Minuakin ahdistaa tuo kauhea lahjarumba. Aina tulee annetuksi ja saaduksi sellaisia lahjoja, joista ei pidetäkään. Siksi hyvä juttu on kysyä suoraan, mitä toinen haluaa ja pitää lahjamäärän kohtuuden rajoissa!
Olen ostanut isälle kylpytakin, ystävälle koristekulhon, äidille mietin munakelloa. Itsetehdyt lahjat ovat toki parhaita, ja olen ajatellut ommella koristetyynynpäällisiä, jos vain löydän kankaita. Viime vuonna tein kaikille tutuille ja ystävilleni jouluisia pöytäliinoja, sekä pieniä juuttikangassäkkejä täynnä suklaata ja joulukoristeita!:)

Vierailija

En oo vielä mitään lahjoja miettiny, mut kohtahan se joulu on! Parhaille kavereille lahjat ja porukoille lahjat vaan jos löytyy jotaki mitä ne on kauva halunnu tai mikä on oikeesti tarpeellista. Turhia romppeita ei oo kiva saaha. Mitä poikaystävälle? Jätkällä tuntuu olevan jo kaikkea, vaate kierros olis musta ihan kiva ja poikkis tykkäis varmaa uusista vaatteista, mut ei se oo joululahja..

Olisko kellään ehotuksia?

Vierailija

Oon miettinyt mitä ostan kaikille ja ostanutkin jo muutaman :) En viitti laittaa, mitä olen ostanut, jos joku tuttu käy täällä, mutta parille kaverille ja äidille ja isälle oon ostanut :> Osan lahjoista teen kanssa itse, leivon jotain tms. :)

Itse haluan mm. Disneyn leffoja DVD:nä, talvi-crocsit, uuden toppapuvun/rahat siihen, rahaa muutenkin :)

Vierailija

Ostin vahingossa kaverille kaks synttärilahjaa (synttärit ylihuomenna) ni säästän toisen joululahjaks (unohdin että olin jo ostanu sille :D). Viime vuonna tein itse suurimman osan lahjoista.

Enpä vielä tiedä mitä toivon, raha/lahjakortit tietty mukavia sellasilta jotka ei tunne niin hyvin ja tiedä mitä antais. Jommalta kummalta vanhemmalta voisin ehkä toivoa kameraa.

Ah, joulu ja suklaa ja punaviini :P <3

Vierailija

Itsehän kuulun niihin töppösormiin, jotka ei tykkää väsäillä yhtään mitään omin käsin, eli kauppoja tulee kierrettyä.. Marraskuussa olisi tarkoitus alkaa kierrellä ja katsella (viisashan ostaisi toki pitkin vuotta!) sopivia lahjoja.. Onneksi meilläkin päin on sovittu, että emme ostele kaveriporukassa suuremmin mitään kenellekään. Kahdelle rakkaimmalle ystävälleni ostan jotain pientä (hekin aikoivat minulle), mutta siis lahjan hinta ei juurikaan ylitä 5 €:a. Kultsille sit onkin jo lahja ihan katseltuna, muttei vielä ostettuna. Hän tykkää nappailla silloin tällöin pari lasillista viskiä, ja hän kuolasi tässä muutama viikko sitten erään "viskisetin" (karahvi (?) + kaksi lasia) perään, että jos semmoisen ostaisi.. Ei ollut kovin kalliskaan! Siihen päälle vielä kun ostaa pullon jotain hyvää viskiä, niin ehkäpä avokki ihan tyytyväinen on .. :D

Itselleni en juurikaan ole mietiskellyt mieluisia lahjoja, mutta näin opiskelijana raha on aina se, mitä tarvii! Tylsää ja mielikuvituksetonta ehkä, mutta tarpeeseen tulisi! :D

Vierailija

Missä näit tämän setin? Mieheni on nimittäin myös puhunut pitkin vuotta, että haluaisi sellaisen karahvin ja kunnon viskilasit. Minkä hintainen setti mahtaa olla?

Vierailija

Adelina, meilläpäin löytyi ihan Anttilasta. Hintaa en nyt tarkalleen muista, mutta ainakin alle 20e (ainakin silloin oli!).. (: Kiroan kyllä itteni jos sitä ei enää siellä ole, kun menen ostamaan! Murr.. :D

Vierailija

Just laitoin tilaukseen Guitar Hero Metallica -pelin avomiehelle kun on aina kaupoissa sitä kuolannut.
Sukulaisille kynttilöitä ja tauluja (perinne :)) ja muutamalle ystävälle kaikkea pientä tarpeellista. :)

Vierailija

Mä harvoin lähden vasiten ostaan lahjaa yleensäkään. Joululahjatkin hankin siten, et nään jossain esineen, josta joku henkilö tulee mieleen. Ostan ystävilleni ja lähisukulaisille.Lapsille annan rahana,koska siten he saavat juuri sen mitä haluavat tai tarvitsevat. Lahjani eivät ole kalliita, mutta ne on annettu ajatuksella. Tykkään paketoida ja antaa lahjoja,saamisesta en niin välitä. Toivon ainakin, et ei mitään kallista. Kaikkein ihanin lahja on sellainen joka on juuru minulle tarkoitettu, sydämestä annettu, Mieheni kanssa emme osta toisillemme, joskus joku yhteinen, josta on iloa kummallekin.....ja eiväthän lahjat suinkaan ole joulussa tärkeintä...vai onko? CAROLINA

Vierailija

On tullut teetettyä paitoja ja mukeja hauskoilla teksteillä ja kuvilla. Noista saa yllättävän persoonallisia kun liittää kohdehenkilöön sopivia tekstejä tai kuvia.

Ite haluaisin kissanpennun lahjaksi :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat