Seksi ei onnistu

Vierailija

Oon ehkä vähän turhan nuori kysymään neuvoa täältä, mutta en keksi enää muutakaan. Minä ja poikkis ollaan molemmat 16-vuotiaita. Yhdyntää koitettiin ekan kerran viime pääsiäisenä, siis aika kauan sitten. Seurustelua on takana kohta puolitoista vuotta. Ongelmana on se, ettei penis mahdu mun sisälle. Tai en tiedä mahtuisko, mutta muhun sattuu niin paljon että on pakko lopettaa. Mua pelottaa, että mulla on vulvodynia. Lisäksi tuntuu etten ole ikinä tarpeeksi kostea. Ja yrityksiä on takana monen monta. Olisko teillä mitään vinkkejä tai ohjeita, aika epätoivoistahan tää on, mutta en keksi enää muuta ?

Kommentit (10)

Vierailija

Hmmm... itse en onneksi ole tuollaisesta kärsinyt, mutta kuulemma kannattaa kokeilla "totutteluhoitoa", eli aloittaa laittamalla sinne jotain pienempää, sormen tai tamponin, ellet jo olekin kokeillut sellaista? Liukuvoidettakin kannattaa kokeilla. Tärkeää on tietysti olla rentona, mutta se on varmaan helpommin sanottu kuin tehty, kun pelkää sitä kipua. Tosin ainakin itselläni eka kerta sattui muutenkin ihan silmittömästi, joten oletko varma että kipu on "epänormaalia" kipua? Tietysti voisit käydä gynelläkin tutkituttamassa asian, luulis että siellä ainakin asia selviäis.

Vierailija

Joo käytän topi tamponeita ja on poikkis sormettanutkin monesti. TAmponeiden laitto sattuu joskus, samoin sormettaminen jos koittaa enemmällä kuin kahdella sormella. Tänään olis taas varmaan vuorossa uusi yritys, katsotaan onnistuuko..

Niin ja siis mä ja poikkis ollaan molemmat ekakertalaisia.

Vierailija

Muaki jännittää toi seksi.. En saa laitettuu ees tampoonii! Ni varmaa sattuu vähä tuleva eka kerta. Pitää yrittää vaa rentoutuu..

Vierailija

Älä ota asiasta paineita, äläkä pohdi sitä kipua liikaa. Jos ennakkoon jo on asennoitunut, ettei se onnistu ja sattuu, niin siten myös käy.
Edetkää rauhallisesti ja sinun tulee yrittää rentoutua täysin. Suosittelen joko liukastusvoidetta tai sitten sellaista kondomia, jossa tuota liukkaria on valmiiksi. Poikaystäväsi ei saa yrittää väkisin sisällesi, vaan varovasti. Hyvä kikka on laittaa takapuolen alle tyyny, jolloin lantio nousee ja asentosi on parempi.
Ekan kerran kuuluukin vähän sattua, mutta kyllä se kipu unohtuu, eikä myöhemmin enää satu!:)
Mikäli ei millään ota onnistuakseen, suosittelen käyntiä aluksi vaikka ihan koulun terveydenhoitajalla. Tietysti gynegologi osaa paremmin auttaa ja antaa vinkkejä.
Tsemppiä yritykseen; kyllä vielä onnistutte, kun jaksatte yrittää!!;)

Vierailija

Itselläni oli myös sama ongelma oman poikakaverini kanssa. Mutta meillä se kävi sitte loppujen lopuksi niin että tyyny pyllyn alle jalat miehen harteille (helpotti tosi paljon) ja kourallinen liukuvoidetta. Hei mutta älä turhaan jännitä, koska juuri jännittäminen voi/on syy miksi sattuu.

Vierailija

Liukuvoidetta vain ja sit vähän kerrallaan sisään, jos sattuu niin ulos välillä ja sit varovasti uudestaan. Jos ei silti onnistu niin gynekologi osaa varmaan auttaa..

Vierailija

Liukkaria kannattaa ehodottomasti käyttää varsinkin jos yritätte kondomin kanssa.
Tosta hitaasti ja vähän kerrallaan jutusta oon kyllä erimieltä. Itellä toimi paremmin et nopeesti vaan sisään ja tempoa lisää niin kipu hävis nopeesti ja kirpas vaan kerran. Koko homma on yhtä tuskaa jos hitaasti alkaa pitkittää sitä sisääntyöntö vaihetta. Muistakaa myös lämmitellä hyvin ennen yhdyntää ;)

Vierailija

Mulla oli alussa sama, sattu ihan silmittömästi, eikä poikaystävä vaan mitenkään mahtunu sisään. Mutta olin vaan päättäny, että se tulee onnistumaan mahd. pian, joten yritimme parisen kertaa, sattu ihan hirveesi, mutta aina kulta pääsi kuitenkin pari senttiä edellistä kertaa syvemmälle. Oisko ollu neljäs kerta, kun lopulta onnistu. Mutta meillä toimi niin, että edettiin todellakin tosi hitaasti, ja sanoin aina, kun alkaa sattua paljon. Tällön poika ei kuitenkaan tullu pois, vaan jäi odottamaan ja jatkettiin vähän ajan päästä syvemmälle. Myös se autto seuraavaa kertaa, kun poika laukeamisen jälkeen jäi vielä sisälleni. Ja muistakaa kunnon esileikki! ;) Mutta edelleen, vaikka seksiä ollaan jo aika kauan harrastettu, se välillä sattuu alussa, varsinkin jos edellisestä kerrasta on aikaa.

Vierailija

Mulla poikkis teki sillain, että työnsi aina vain enemmän sormia ja ns. venytti sitä. Sitten parin kerran yrittämisen jälkeen se onnistui. Mutta sun pitää yrittää olla todella rentona, ja ottaa sellainen tilanne kun susta itsestäs tuntuu hyvälle. :) Ja gynelläkin voi käydä. Tsemppiä!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat