Katsoa saa, ei koskea?

Vierailija

Miltä teistä tuntuu jos näette että toiset miehet katselevat teitä ja välillä puhuvat kavereilleen (Ehkäpä teistä)? Ja osoittelevet, hymyilevät teille ja ehkä flirttailevat.
Tai jos joku muu mies yrittää iskeä teitä? Tunnetteko jtn mielihyvää?

Entä itse, katsotteko hyvännäköisiä miehiä vaikka olettekin varattuja?

Oletteko ylpeitä jos joku varattu jätkä ihastuu teihin tai yrittää iskeä?

Käytättekö ns. mottoa esim. Katsoa saa muttei koskea, tai , toisen omaan ei kosketa?

Nyt on extreme kysymys...

Jos näet kadulla jonkun hyvännäköisen jätkän, ajatteletko että olisipa kiva maata hänen kanssaan? Tai jtn tuommoista. Vai esim. Hän ei vedä vertoja omalle kullalleni!

Olisitko valmis pettämään omaasi jonkun ehkä paremmannäköisen takia??

Itse en pettäisi missään tilanteessa :D Entäs te? ;)

Kommentit (2)

Vierailija

Miltä teistä tuntuu jos näette että toiset miehet katselevat teitä / flirttailevat ym.
- Tilanteesta riippuen voi vaihdella imarrellun (onhan se huomio kivaa) tai välinpitämättömyyden välillä. Muttei mitään sen kummempaa tai varattuna en esim. anna mitään "merkkejä" kiinnostuksesta tms. Tai vastaa sen kummemmin flirttiin.

- No emmää ainakaan tähän mennessä oo sokeutunutkaan seurustelun vuoksi :D Notta toki mä kivannäköiset ihmiset huomaan mutten heistä sen kummemin unelmoi tai ruoki huomioita "ihastumiseksi" (kun ei siinä mitään järkeä olisi edes).

- Emmää ylpee olis. Väärä sana. Se pieni huomio voi toki imarrella (niinkuin missä tahansa muussakin tilanteessa) mutta liian suoran lähestymisyrityksen tulevat kyllä selkeästi torjutuksi ja jatkuvana vain vaivaannuttavat.

Yhdenillanjuttuja en harrasta, en halua olla toinen nainen enkä tosiaankaan halua aloittaa parisuhdetta miehen kanssa joka on pettänyt eksäänsä minun kanssani. Miettisin että miksei hän tekisi samaa minunkin kohdallani? Jos olisin sinkku ja kumpaakin homma sytyttäisi niin käskisin päättämään entisen jutun ennenkuin mitään muuta tapahtuisi.

Käytättekö ns. mottoa esim. Katsoa saa muttei koskea, tai , toisen omaan ei kosketa?
- En harrasta mottoja. Ihan järkipeli riittää :p

Jos näet kadulla jonkun hyvännäköisen jätkän, ajatteletko että olisipa kiva maata hänen kanssaan? Tai jtn tuommoista. Vai esim. Hän ei vedä vertoja omalle kullalleni!
- En :D Hyvännäköisen ihmisen tottakai huomaa mutten mä ajatuksia sen pidemmälle vie. Vertailuakaan en harrasta. Turhaahan se olisi kun voittaja on jo ennalta selvillä :)

- En.

Vierailija

Miltä teistä tuntuu jos näette että toiset miehet katselevat teitä / flirttailevat ym.
- Se nostattaa itsetuntoa ja tunnen itseni seksikkääks.

- Mitä tarkoitat katsomisella? Ihan viatonta katselua ja ihailua vaiko sillä silmällä katsomista? Olen aina katsellut avoimesti komeita miehiä, varattunakin. Mutten siihen katsomiseen se sitten jääkin.

- En. Pidän jätkää ääliönä ja se saa multa otsaan pellen leiman. Varatut keskittyköön omaan gimmaansa.

- Kumpikin pätee täällä.

- Joskus teininä ajattelin, enpä enää. Silloin vertailu oli tärkeämpää ja kuvittelin jokaisella hyvännäköisellä jätkällä olevan iso kalu. Nykyään koitan miettiä millainen persoona miehellä saattaa olla, mitä hän opiskelee jne.

- Never! Ulkonäkö ei merkitse mulle yhtä paljon kuin persoona ja kemia. En ikinä pettäis mun kultaa, joka on paitsi hyvännäköinen, myös fiksu, hauska ja kypsä. Jos tahtoisin toista jätkää, niin jättäisin ensin edellisen.

Miten aloittaja itse vastaa näihin? Olis kiva tietää:).

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat