Ujot miehet

Vierailija

En pidä huomion keskipisteenä olevista suosituista miehistä, joiden perään kaikki naiset juoksevat tai jotka vääntävät vitsiä ja naurattaa koko porukkaa. Vaan pidän miehistä, jotka tietää enemmän kuin mitä puhuu. Pidän syvällisistä, ujoista ja kilteistä luonnontieteilijöistä... silmälasit on plussaa. Ei ole mitään seksikkäämpää kuin juhlissa nurkassa yksin seisova fyysikko, joka ehkä ajattelee sillä hetkellä tähtitiedettä tai kaavoja:P.

Mutta miten ujoja miehiä isketään? Olen itsekin melko ujo varsinkin miesten seurassa. Naisten seurassa olen taas melko sosiaalinen. Jos ujon miehen kanssa vaan juttelee niitä näitä ei mies välttämättä tajua että olen kiinnostunut... eihän? Pitääkö antaa selviä merkkejä?

PS. En ole seurustellut ujon miehen kanssa aikaisemmin, koska haluan että mua tullaan iskemään. Nyt vaihdan vaan taktiikkaa.

Kommentit (1)

Vierailija

Yritä rohkaistua ja mennä jollekkin ujolle miehelle vaan juttelemaan, pyydä häntä syrjempään ja jutelkaa. Kun keskustelu edistyy, kosketa miehen kättä ja jos hän antaa sinun koskea, silitä sitä. Jos ei, pyydä anteeksi. Jatkakaa keskustelua ja yritä myöhemmin uudelleen. Tässä omat neuvoni :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat