Cuddle friend

Vierailija

Minulla on eräs hyvä miespuolinen ystävä, joka on sinkku (kuten minäkin) mutta meillä ei ole mitenkään romanttisia tunteita toisiamme kohtaan. Molemmat ollaan kuitenkin läheisyyden puutteessa ja eräs päivä mies ehdottikin, että oltaisiin toistemme cuddle friendejä. Tuolle sanalle ei oikein taida olla suomennosta, mutta tarkoittaa siis, että voisimme esim. leffaa katsoessa olla lähekkäin ja kosketella ja ehkä nukkuakin yhdessä, mutta seksiin asti ei siis mentäisi.
Mielestäni tuo kuulostaa oikein mukavalta, koska rakastan kiehnäytyä toisen kainalossa ja sitä, että minua kosketaan hellästi ja olisihan se mukavaa, jos ei aina tarvitsisi nukkua yksin. Mutta samalla mietityttää, onko se ihan oikeasti mahdollista ilman seksiä. Mies väitti että kyllä, mutta itselläni varmasti alkaa tehdä mieli muutakin jos toinen tulee niin lähelle. Pähkäilen myös sitä jos jommalla kummalla herääkin tunteita toista kohtaan tai jos toinen ihastuu johonkin kolmanteen, niin pitääkö sitten lopettaa koko homma.

Kysynkin teiltä cosmottajilta, onko teillä koskaan ollut mitään samantapaista suhdetta tai oletteko koskaan edes kuulleet kyseisestä ilmiöstä. Ja mitä luulette toimisiko moinen. Itse en ole siihen Suomessa koskaan törmännyt, mutta ilmeisesti ulkomailla toi cuddle friend on ihan tunnettu käsite :).

Kommentit (3)

Vierailija

Joskus olen miettinyt että tollanen ystävyyssuhde vois olla aika ihana. Tavallaan mulla ja mun eksällä on ollut ton tapasta aika pitkään, mutta seksin kanssa. Kai se toimii niin kauan kunnes toiselle tulee jotain säpinää rakkausrintamalla.

Varmasti tollanen on mahdollista ilman seksiä, koska kaikki miehet eivät todellakaan ole niin paljon seksin perään kuin aina annetaan ymmärtää. Toisaalta, jos molemmat haluavat, niin miksi pidättäytyä? Mä en murehtisi etukäteen sitä että toisella herää tunteita toista kohtaan, sitten täytyy vaan toimia niin kuin siinä tilanteessa parhaaksi näkee.

Vierailija

Juu, niin minä vähän ajattelin, että taidanpa ihan vaan heittäytyä tunteiden vietäväksi ja murehdin sitten myöhemmin jos sattuu jotain ikävää. On niin kylmä syksykin että kyllä tähän vähän hellyyttä kaipaa :)

Vierailija

Juu, kokeiltu on hyvän miespuolisen ystävän kanssa. Nyt seurusteltu reilu vuosi ja aivan rakastuneita :D Ollaan jälkeen päin mietitty miten naurettava ajatus alunperin tuo oli, ettei muka missään vaiheessa alkaisi edetä muuhun, varsinkin kun hyvin läheisiä olimme henkisellä tasolla olleet jo aikasemminkin..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat