mistä e-pillereitä

Vierailija

Eli siis haluisin pillereitä hommata mutta en oikeen tiedä että mistä niitä saisi. Tiedän kyllä että resepti tarvitaan mutta riittääkö että menee ihan normaalille lääkärille vai pitääkö mennä gynelle? Eli voinko soittaa vaan terkkariin ja sanoa että haluun pillereitä varatkaa mulle aika.

Kommentit (4)

Vierailija

No ainakin itse hommasin niin että soitin ihan e-neuvolaan ja varasin ajan. Sitten sain heti pillerit, sit usein pitää käydä vielä kolme kertaa sen jälkeen seurannassa, siinä katsotaan et ne pillerit sopii sulle. Ja muistaakseni 9kk pillerit saa ilmaiseksi e-neuvolasta, jos ei siis ennen ole syönyt ja aloittaa vasta, tai ainakin mulla oli niin. Seuraavalla kerralla on muistaakseni gynen tarkistus ihan normaali, katsotaan ettei ole mitään poikkeavaa. Eli rohkeasti vaan varaamaan aikaa e-neuvolasta! :)

Vierailija

Mistäköhän semmosen e-neuvolan löytää? Tiedän vaan terveyskeskuksen ja sairaalan... Tyhmä kysymys mutta kiitos asiallisesta vastauksesta :)

Vierailija

Ehkäisyneuvola. Myös perhesuunnittelu- tai äitiysneuvola- nimillä. Terveyskeskuksen nettisivuilta pitäis löytyä. Tai sitten yksinkertaisesti soitat suoraan terveyskeskukseen ja kysyt mihin sun pitäis ottaa yhteyttä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat