Kauhee morkkis..

Vierailija

Eli siis eilen olin vähän nauttinut alkoholia, sit mun yks poikakaveri tuli meille ja sit kävi niin et mentii sänkyy. Eli petin mun poikaystävää ja nyt en todellakaa tiiä mitä mun pitäis tehä, kertoo vai olla kertomatta? :o Ollaa oltu vuos ja vähä päälle yhes ja nykyää meil menee omast mielest huonost ja oon aatellu jättää sen. Oon oikeesti ihan sekasin täst koko tilanteest, en mä varmaa pysty kertoo ja nyt päätin et pidetää pien tauko et saan mietyttii asioit et mitä mä oikee haluun.

Auttakaa! :o

Kommentit (7)

Vierailija

Kerrot vaikka sitten eroaisitte. Olit jo aiemmin miettinyt eroa ja pettämisesi taitaa olla osoitus siitä, ettei suhde toimi. Miksi sinä saisit miettiä asioita niin kuin ne ovat, mutta poikaystäväsi siten ettei tiedä koko totuutta? Jos kertominen onkin vaikeaa, voit syyttää vain itseäsi.

Vierailija

Samaa mieltä olen. Ja jos olet kuitenkin meinannut jättää sen, niin mitä menetettävää sinulla on? Tiedän ettei kertominen ole helppoa, mutta kertoisin silti.

Vierailija

Joo, kyllä toisenkin osa puolen tulisi tietää syyt (tai ainakin noin painava ja väistämätön syy). Erot on aina hankalia ja usein molempien on vaikeaa ymmärtää asiat samalla lailla ja samalta kannalta. On aina paljon helpompaa jätettävälle jos hän voi ymmärtää asiat niin kuin sinä ne ymmärrät. Tässä tilanteessa ei oikeastaan ole mitään ei-ymmärrettävää, mikäli kerrot.

Vierailija

En ehkäpä kertoisi jos jättämässä olet niin en kyllä satuttaisi sen enempää. Kokemuksella ettei tosiaan ole helppo tai ollenkaan hyvä kuulla. Itse en aikaan tahtoisi tuottaa "tuskaa" jos ero on kuitenkin tulossa.

Vierailija

Omasta kokemuksestani voin antaa neuvon: KERRO HETI. Itelle sattui nimittäin samanmoinen moka tosi humalassa ja en edes kunnolla muistanut mitä tapahtui niin siitä huolimatta kerroin miehelleni heti seuraavana päivänä ja ajan parannettua aiheuttamani haavat, ollaan yhdessä onnellisesti edelleen ja tiedän, ettei koskaan mitään vastaavaa tule tapahtumaan. Kertominen on reilua sekä sinulle, että poikaystävällesi :)

Vierailija

Jos jatkatte yhdessä, niin olisi todella reilua ja suositeltavaa kertoa tapahtuneesta poikaystävällesi. Aika näyttää antaako hän anteeksi. Sitten vaan keräämään luottamusta takaisin. Mutta jos nyt olet jättämässä hänet, niin sinuna en tunnustaisi petosta. Ero on aina muutenkin vaikea. Virheistä oppii! Tsemppiä, päätit mitä tahansa.

- chikika -

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat